۴۱۶۶۷۶
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

جدیدترین اخبار و جزئیات از ام جی ZS

رقیب نیسان جوک که توسط ام جی به نام ZS مزین شده امکان رونمایی در ماه نوامبر و در کشور چین را دارد.

وب سایت پدال: رقیب نیسان جوک که توسط ام جی به نام ZS مزین شده امکان رونمایی در ماه نوامبر و در کشور چین را دارد.

جدیدترین اخبار و جزئیات از ام جی ZS

شاسی‌بلند جدید ام جی ZS اواخر ماه آینده در نمایشگاه خودروی گوانگژوی چین رونمایی خواهد شد. ما اولین بار این خودرو را در شکل ام جی ۳ با ارتفاع بالاتر شکار کردیم. چندین ماه بعد نیز این خودرو را در پوشش متمایزتری دیدیدم. این تصاویر بهترین تصاویری هستند که از فرزند جدید ام جی به دست آمده‌اند. این خودرو اندازه‌ای در حدود نیسان قشقایی خواهد داشت.

جدیدترین اخبار و جزئیات از ام جی ZS

در اینجا برای اولین بار خودرو را با بدنه‌ی تولیدی خود می‌بینیم که بر پایه‌ی پلتفرم کوتاه شده‌ی GS ساخته شده است. ارتفاع سواری خودرو نسبت به هاچبک کوچکتر ام جی ۳ به وضوح افزایش یافته درحالی‌که به نظر می‌رسد چراغ‌های جلو باریک‌تر و کشیده‌تر باشند.

جدیدترین اخبار و جزئیات از ام جی ZS

اعدادی که روی بدنه‌ی خودرو دیده می‌شدند مشخص کردند که ام جی در حال تست پیشرانه‌ی ۱ لیتری بنزینی است که در حال حاضر در طیف محصولات خود آن را ندارد. اگر ام جی در حال توسعه‌ی این پیشرانه‌ی کوچک ۳ سیلندر توربو باشد بنابراین می‌توانیم آن را در دیگر مدل‌های آینده‌ی این شرکت نیز ببینیم.

جدیدترین اخبار و جزئیات از ام جی ZS

طبق گفته‌های منابع داخلی شرکت، این خودروی جدید نام روور ۴۵ سدان و هاچبک را که در سال ۲۰۰۵ حیات آن پایان یافت زنده خواهد کرد.

جدیدترین اخبار و جزئیات از ام جی ZS

به علاوه مدیر بازاریابی ام جی گفته که محبوبیت زیاد کراس اوورها و شاسی بلندها به این معنی بوده که ام جی نمی‌تواند این بازار را نادیده بگیرد. همچنین ساخت ZS بر پایه‌ی پلتفرم مدل GS به این معنی است که مدل جدید کوچک‌تر می‌تواند از همان پیشرانه‌ی ۱.۵ لیتری بنزینی و گیربکس ۶ سرعته دستی برادر بزرگ‌تر بهره ببرد. همچنین گیربکس ۷ سرعته ی DCT نیز در برادر بزرگ‌تر در دسترس است بنابراین می‌توانیم این واحد را نیز در ZS ببینیم.

جدیدترین اخبار و جزئیات از ام جی ZS

مصرف سوخت خودروی جدید احتمالاً زیر ۵.۵ لیتر در هر صد کیلومتر خواهد بود اما خبر مهم‌تر به بهای خودرو مربوط می‌شود. بهای آغازی GS حدود ۳۵۰۰ پوند کمتر از قشقایی است پس انتظار داریم که رقیب جوک نیز بهای آغازی حدود ۱۲ هزار پوندی داشته باشد که به‌طور چشمگیری پایین‌تر از نیسان است. پلتفرم یاد شده همچنین می‌تواند در خودروهای بزرگ‌تر نیز بکار رود پس احتمال اینکه ما شاسی‌بلندی ۷ نفره از ام جی برای رقابت با نیسان X-Trail را ببینیم نیز وجود دارد.

جدیدترین اخبار و جزئیات از ام جی ZS

از زمان محو شدن ام جی TF از بازار در سال ۲۰۱۰، طرفداران همیشه در حسرت تولید دوباره‌ی خودرویی با آن مشخصات بوده‌اند. مدیر بازاریابی شرکت گفته که خودروی اسپورت جدیدی از سوی ام جی در آینده عرضه خواهد شد اما انتظار نمی‌رود که چند سال آینده این اتفاق بیفتد چراکه عمده تمرکز برند در حال حاضر روی بازارهای سوددهی چون شاسی بلندها است.

جدیدترین اخبار و جزئیات از ام جی ZS

او اضافه می‌کند با گرم‌تر شدن بازار خودروهای اسپورت در چین، کمپانی مادر ام جی یعنی سایک ایده‌ی تولید TF جدید را پرورش می‌دهد اما این خودرو باید برای همه‌ی بازارها جذابیت داشته باشد.

جدیدترین اخبار و جزئیات از ام جی ZS

کراس اوور جدید ام جی تنها بخشی از برنامه‌ی تولید ام جی خواهد بود. تا پایان سال ۲۰۲۰ ام جی نسخه‌های جدیدی از مدل‌های ۳ و ۶ را به همراه شاسی بلندهای جدید تولید خواهد کرد.

جدیدترین اخبار و جزئیات از ام جی ZS

جدیدترین اخبار و جزئیات از ام جی ZS

جدیدترین اخبار و جزئیات از ام جی ZS

اولین قدم ام جی برای ورود به بازارهای خودروهای الکتریکی نیز با داینامو مشخص شده است. به نظر می‌رسد که روسای شرکت به ارائه‌ی خودروهای خود با پیشرانه‌های بنزینی و دیزلی علاقه‌ی بیشتری دارند و تمایل کمتری برای تکنولوژی پلاگین هیبرید به چشم می‌خورد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج