جاباما
۴۱۶۷۷۷
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

ثبات نسبی قیمت سکه در بازار

امروز در بازار تهران سکه بهار آزادی طرح قدیم یک میلیون و ۱۱۶ هزار تومان و سکه بهار آزادی طرح امامی یک میلیون و ۱۲۶ هزار تومان معامله شد در حالی که‌ این دو نوع سکه دیروز به ترتیب یک میلیون و ۱۱۴ هزار تومان و و یک میلیون و ۱۲۴ هزار و ۷۰۰ تومان قیمت‌گذاری شد.

خبرگزاری فارس: امروز در بازار تهران سکه بهار آزادی طرح قدیم یک میلیون و ۱۱۶ هزار تومان و سکه بهار آزادی طرح امامی یک میلیون و ۱۲۶ هزار تومان معامله شد در حالی که‌ این دو نوع سکه دیروز به ترتیب یک میلیون و ۱۱۴ هزار تومان و و یک میلیون و ۱۲۴ هزار و ۷۰۰ تومان قیمت‌گذاری شد.

امروز نیم سکه‌ با نرخ ۵۶۳ هزار تومان، مشابه قیمت دیروز فروخته شد‌. همچنین ‌ربع سکه بهار آزادی هم امروز با همان قیمت‌ ۲۹۸ هزار تومانِ دیروز، خرید و فروش شد.

سکه گرمی هم امروز ۱۸۸ هزار تومان قیمت‌گذاری شد.

در بازار تهران هر گرم طلای ۱۸ عیار (بدون اجرت ساخت) امروز به نرخ ۱۱۳ هزار و ۵۲۹ تومان فروخته شد در حالی که دیروز ۱۱۳ هزار و ۷۹۴ تومان معامله شد.

هر اونس طلا نیز امروز در بازارهای جهانی ۱۳۰۲ دلار و ۵۰ سنت معامله شد در حالی که روز گذشته با قیمت ۱۲۹۵‌ دلار و ۹۰ سنت معامله شد.

در بازار ارز نیز صرافی‌ها امروز یک دلار آمریکا را به نرخ ۳۶۲۰ تومان، یورو را با قیمت ۴۰۳۰ تومان و درهم امارات را با نرخ ۹۹۲ تومان عرضه کردند در حالی که این ارزها دیروز به ترتیب با نرخ‌های‌ ۳۶۲۳ تومان برای دلار، ۴۰۱۶ تومان برای یورو و‌ ۹۹۳ تومان برای درهم امارات داد و ستد شد.
ثبات نسبی قیمت سکه در بازار
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج