۴۱۶۷۹۶
۱ نظر
۵۰۰۸
۱ نظر
۵۰۰۸
پ

ماشین جدید کیا به جای چرخ، ریل دارد!

نمایشگاه خودرو SEMA هر ساله در لاس وگاس برای فعالان صنعت خودرو برگزار می‌شود. شرکت «کیا» (Kia) هم امسال با خودش کانسپت‌های بسیار خوبی را به این نمایشگاه آورده است.

مجله دیجی کالا - امیرحسین میرزایی: نمایشگاه خودرو SEMA هر ساله در لاس وگاس برای فعالان صنعت خودرو برگزار می‌شود. شرکت «کیا» (Kia) هم امسال با خودش کانسپت‌های بسیار خوبی را به این نمایشگاه آورده است.
ماشین جدید کیا به جای چرخ، ریل دارد!
در حالی که سال گذشته، تمرکز نمایشگاه روی خودروهایی بود که به درد سفر می‌خورند، تمرکر امسال کیا و نمایشگاه SEMA روی خودروهای هوشمند و خودران و ظرفیت استفاده از آن‌ها در ورزش و فعالیت‌های روزانه افراد است. کیا امسال خودرویی را در SEMA به نمایش گذاشته است تمام نیازهای ورزشی را در خودش جای داده و تا حد ممکن هم لوکس است.

خودروی Sorento Ski Gondola شرکت کیا، بدون شک یکی از بهترین خودروهای نمایشگاه SEMA است. این خودرو قرار است اسکی‌ران‌ها را به بالای کوه ببرد و روی یخ، برف و هر چیز دیگری حرکت کند. با این حال، بخش جالب این خودرو، توانایی انجام این کارها به صورت خودکار است. خودروی Sorento Ski Gondola می‌تواند با سیستم خودکار رانندگی کند.

شرکت Lux Motorworks این خودروی برفی را برای کیا طراحی کرده است. این شرکت ریل‌هایی به خودروی کیا اضافه کرده و آن‌ها را با رنگ نارنجی تزیین کرده است. روی سقف این خودرو مکانی برای قرار دادن چوب اسکی وجود دارد و درهای عقب Sorento Ski Gondola هم در حالت «خودکشی» یا همان Suicide Door ساخته شده‌اند.

می‌توانید در ادامه، تصاویر خودروی عجیب کیا را ببینید. خودروهایی که به نمایشگاه SEMA آورده می‌شوند، معمولا از کانسپت خارج نمی‌شوند و آن‌ها را در خیابان نمی‌بینید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رضا

      پرایدم قراره ۲۰ درصد به قیمتش اضافه بشه....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج