۴۱۶۸۱۰
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

نقدی: دنیا به ما می‌خندد اگر با آمریکا سازش کنیم

سردار نقدی گفت: در پرونده مفسدانی که فسادهای اقتصادی را مرتکب شده‌اند و دستگیرشده‌اند در تمام این مفسدان یک وجه اشتراک دارند که طرفدار سازش با آمریکا هستند، دنیا به ما می‌خندد اگر با آمریکا سازش کنیم و در حال حاضر که نفس‌های آخر خود را آمریکا می‌کشد سازش با آمریکا معنا ندارد.

خبرگزاری تسنیم: سردار محمدرضا نقدی پیش از ظهر امروز در جمع شرکت‌کنندگان در راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان در قم در حرم حضرت معصومه(س) بابیان اینکه شرط قبولی زیارت و محبت اهل‌بیت(ع) برائت جستن از دشمنان است، اظهار داشت: باید دل‌های خود را از محبت به طاغوت خالی کنیم و شرط دسترسی به عروة الوثقی را کفر نسبت به طاغوت قرار داده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین بابیان اینکه آمریکا کشوری است که ۲۰ هزار میلیارد دلار بدهی دارد و هرروز به این بدهی اضافه می‌شود و با چپاول نفت‌های کویت، لیبی و با دزدی‌ها خود را زنده نگه‌داشته‌اند، افزود: وضع سیاسی آمریکا به‌گونه‌ای است که درگذشته برای ما دولت تعیین می‌کرد، حتی کارمند سفارت‌خانه آن برای کشور ما وزیر تعیین می‌کرد.

وی بابیان اینکه وضع امروز آمریکا در قبال ایران تغییر کرده است، افزود: امروز سیاست آمریکا شکست‌خورده و ناتوان است، سؤال این است که آیا قدرت جمهوری اسلامی ضعیف‌تر شده است، با نگاهی به مؤلفه‌های جمهوری اسلامی مشاهده می‌شود از اول انقلاب تا امروز همه مؤلفه‌های ایران روبه‌پیشرفت است.

نقدی با تأکید بر اینکه در حال حاضر پرشتاب‌ترین قدرت علمی راداریم،گفت: امروز یکی از مقتدرترین قدرت نظامی دنیا را در اختیارداریم، در سایر مؤلفه‌ها نیز نفوذ ایران برجسته است، نفوذ محبتی که این ملت در دنیا ایجاد کرده است مثال‌زدنی است.

وی با اشاره به اینکه امروز بالای دست آزادگان جهان تصویر مقام معظم رهبری است، خاطرنشان کرد: در مسابقات بین‌المللی شاهد آن هستیم که نفوذ انقلاب اسلامی و ایران در قلب‌ها تا آن اندازه است که یکپارچه کشور ما را تشویق می‌کنند و همه از کرامت و عظمت جمهوری اسلامی ایران درس می‌گیرند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور بابیان اینکه هیچ حجتی وجود ندارد که با آمریکا سازش کنیم، گفت: مرکز همه شرارت‌ها آمریکا است وهابیت، گروه‌های تکفیری و داعش ثمره جنگ و خونریزی آمریکا است.

سردار نقدی گفت: در پرونده مفسدانی که فسادهای اقتصادی را مرتکب شده‌اند و دستگیرشده‌اند در تمام این مفسدان یک وجه اشتراک دارند که طرفدار سازش با آمریکا هستند، دنیا به ما می‌خندد اگر با آمریکا سازش کنیم و در حال حاضر که نفس‌های آخر خود را آمریکا می‌کشد سازش با آمریکا معنا ندارد.

وی بابیان اینکه مبارزه با آمریکا تا نابودی رژیم اشغال گر قدس و نابودی رژیم طاغوتی آمریکا ادامه پیدا خواهد کرد: افزود: شعار ما یک جمله است که تا انقلاب مهدی (عج) نهضت ادامه دارد هیچ‌کدام از ما از مبارزه با آمریکا خسته نشده‌ایم و ملت ایران از پیر و جوان همه اهل مبارزه هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج