۴۱۶۸۲۵
۵۰۱۷
۵۰۱۷
پ

اکرمی: ایران، نیازی به قیّم ندارد

رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری گفت: با وجود آموزه های دین مبین اسلام، فرمایشات پیامبر اکرم (ص)، ائمه اطهار (ع) و وجود ولایت فقیه، ایران اسلامی نیازی به قیّم و سرپرست ندارد.

خبرگزاری ایرنا: رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری گفت: با وجود آموزه های دین مبین اسلام، فرمایشات پیامبر اکرم (ص)، ائمه اطهار (ع) و وجود ولایت فقیه، ایران اسلامی نیازی به قیّم و سرپرست ندارد.
حجت الاسلام سید رضا اکرمی روز پنجشنبه در راهپیمایی روز 13 آبان در ارومیه افزود: ایران اسلامی دارای تاریخ و تمدن چندین هزار ساله است و باید آمریکایی ها با دولتی که تنها 200 سال قدمت دارد، از ما درس بیاموزند.
وی اضافه کرد: دولت و سیاست مداران آمریکا مشکل اصلی ماست و ما با ملت این کشور که از سایر نقاط دنیا به این مکان مهاجرت کرده و ساکن شده اند، مساله ای نداریم.

وی بیان کرد: رسالت حضرت زینب (س) در واقعه عاشورا رسالتی پر از عبرت بود که شامل معرفی خود و آگاهسازی و افشاگری یزیدیان بود و هم اکنون ملت ایران نیز این کار را در برابر استکبار انجام می دهد.

وی اظهار کرد: هم اکنون باید از هر ابزاری برای معرفی چهره استکبار و صهیونیست استفاده کرد و افشاگری خیانت ها، توطئه ها و ظلم های انجام شده نباید مورد غفلت واقع شود.

رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری گفت: مردم ایران اسلامی بعد از انقلاب ۳۰ بار در انتخابات مختلف حضور داشته اند که این تعداد در جهان بی سابقه است و کشورمان را به نماد دموکراسی تبدیل کرده است.

وی افزود: قرآن کریم مسلمانان را به مشورت و همفکری و مشارکت در کارها دعوت می کند و نمود این آموزه ها و تاثیر آنها را در انتخابات سال بعد به عینه مشاهده خواهیم کرد.

حجت الاسلام اکرمی با بیان اینکه بعد از برجام شرایط برای فعالیت و تعامل اقتصادی کشور با جهان مساعدتر شده است، گفت: هزاران میلیارد ریال سرمایه سرگردان در کشور وجود دارد که نیازمند ساماندهی و هدایت به سوی بخش های اقتصادی و سرمایه گذاری در تولید است.

وی گفت: افزایش صادرات، داشتن صداقت در عمل، معرفی کشور به عنوان یک الگو در تمامی ابعاد، حفظ اتحاد و همدلی و عمل به آموزه های دین مبین اسلام باید در راس کارها باشد.

راهپیمایی روز ۱۳ آبان ماه در ارومیه با حضور دانش آموزان، فرهنگیان، مسئولان استانی و نیز شهروندان برگزار شد.

شرکت کنندگان در این راهپیمایی با شعارهای مرگ بر آمریکا، آذربایجان اویاخدی انقلابا دایاخدی، مرگ بر داعش و مرگ بر آل سعود خائن، محو اولاسان آمریکا انزجار و نفرت خود را از استکبار جهانی اعلام کردند.

قرائت قطعنامه پایانی نیز از برنامه های این راهپیمایی بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج