۴۱۶۸۷۱
۱ نظر
۵۰۱۲
۱ نظر
۵۰۱۲
پ

خواننده معروف از یک گجت جدید رونمایی کرد

این خواننده و تولیدکننده موزیک رپ در طی چند سال اخیر در تعداد زیادی پروژه های فناوری با شرکت هایی مانند اپل یا کمپانی چاپ سه بعدی ، ۳D Systems، مشارکت و سرمایه گذاری داشته است.

وب سایت تک شات: اگر نگاهی به سوابق کاری Will.i.amبیاندازید متوجه می شوید که مدتی است سابقه او به عنوان یکی از اعضا عرصه موزیک دیگر خیلی پررنگ نیست. خواننده گروه Black Eyed Peas در چند سال اخیر مرتباً در سالن های نمایشگاه CES مشغول گشت زنی بوده و ایده های عجیب و غریبی نیز برای تولید بعضی محصولات الکترونیکی مصرفی به دست آورده است.
خواننده معروف از یک گجت جدید رونمایی کرد

احتمالا نام قاب دوربین آیفون foto.sosho که این خواننده با همکاری سازنده JooJoo/Grid ۱۰ با قیمتی ۴۷۵ دلاری روانه بازار کرد را به خاطر دارید؟ شاید هم با دستبند هوشمند Puls آشنا باشید. نیاز به ذکر نیست که این خواننده و تولیدکننده موزیک رپ در طی چند سال اخیر در تعداد زیادی پروژه های فناوری با شرکت هایی مانند اپل یا کمپانی چاپ سه بعدی ، ۳D Systems، مشارکت و سرمایه گذاری داشته است.

و اما آخرین گجت ارایه شده توسط این هنرمند معروف، i.am Buttons نام دارد که هدفونی بلوتوثی است که دیسک های بزرگی به آن متصل است. این دیسک ها در هنگام استفاده از هدفون در خارج از گوش قرار می گیرند. ایده این طراحی از صفحات وینیل گرامافون گرفته شده و در مواقعی که از هدفون استفاده نمی شود و هدفون دور گردن کاربر قرار دارد، این دو دیسک به دلیل خاصیت مغناطیسی که دارا می باشند یکدیگر را جذب کرده و به هم می چسبند.
خواننده معروف از یک گجت جدید رونمایی کرد

Will.i.am در مصاحبه ای با تایمز گفته است که: «می دانید، همه ما دوست داریم کیف و کفشی بخریم که با لباسمان ست و هماهنگ باشد، اما به دلایلی فکر نمی کنیم که فناوری هم باید با لباس مان هماهنگ باشد. چرا که نه؟ چرا باید روند موجود را بپذیریم؟ من دوست دارم اوضاع را تغییر بدهم.»

بنابراین این هدفون ها در چهار رنگ متفاوت و از فردا در اپل استورها به قیمت ۲۳۰ دلار عرضه می شود تا بتوانید آن را با آیفون جدید خود ست کنید. در استور Will.i.am رنگ های دیگر غیر اپلی نیز در دسترس علاقمندان خواهد بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رسول

      من که رفتم بخرم بای بای. صبر کنین من که اصلا اپل ندارم. ای بابا یه مشکل دیگه!!! من که اصلا پول ندارم! ای وای من اصلا گوشی ندارم!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج