۴۱۶۹۶۱
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

امام جمعه ایلام:

به لبخندهای آمریکا نمی شود اعتماد کرد

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه ایلام با تاکید بر اینکه ساختمان و شیره وجودی رژیم آمریکا، استکباری، ظالمانه و بی‌عدالتی است، گفت: به چنین رژیمی نه نمی‌توان اعتماد و نه می‌شود مذاکره کرد

خبرگزاری ایسنا: حجت‌الاسلام و المسلمین «محمدنقی لطفی» در مراسم راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان در ایلام، اظهار کرد: ۱۳ آبان روز بزرگ و تاریخی در انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به تبعید امام راحل در ۱۳ آبان سال ۱۳۴۲ توسط رژیم ستم‌شاهی به ترکیه، افزود: بعد از قیام مردم ایران اسلامی، رژیم منحوس پهلوی با خیال خام خودش می‌خواست شعله‌های انقلاب اسلامی را خاموش کند، اما با تدبیر امام راحل نه ‌تنها آتش‌فشان انقلاب اسلامی مهار نشد، بلکه به یک حرکت توفنده تبدیل و به پیروی انقلاب اسلامی در سال ۵۷ منجر شد.

امام‌جمعه ایلام با بیان اینکه هجرت امام راحل به ترکیه انقلاب اسلامی ایران را جهانی کرد، اضافه کرد: رخداد دیگر در ۱۳ آبان، کشتار دانش‌آموزان و دانشجویان در اوج تظاهرات‌های ملت ایران اسلامی علیه رژیم منحوس پهلوی بوده است که نظام ستم‌شاهی می‌خواست با این جنایت زهر چشمی از ملت ایران بگیرد و با سرکوب رعب و وحشت، جلوی موج انقلاب کوبنده را بگیرد اما خون این جوانان عزیز، شجره انقلاب اسلامی را بارور کرد و در کوتاه‌ترین زمان ریشه‌های رژیم شاه را خشکاند.

لطفی با اشاره به تسخیر لانه جاسوس آمریکا در۱۳ آبان ۵۸ که امام راحل از آن به ‌عنوان پیروزی بزرگ یاد کرده است، گفت: تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام راحل یک حرکت بسیار مهم و انقلابی بود که انقلاب اسلامی را از خطر نجات داد و موجب شد که چهره آمریکای جنایتکار بر ملت ایران اسلامی آشکار شود.

وی اظهار کرد: یکی از سیاست‌های راهبردی آمریکا در خصوص انقلاب‌ها، این است که با حمایت دیکتاتورها جلوی پیروی انقلاب‌ها را بگیرد و اگر نتوانست سیاست دیگرش این است که از درون، انقلاب را با شکست مواجه کند، آمریکا همیشه توانسته با سیاست نفوذ، انقلاب‌ها را با شکست مواجه کند و از مسیر اصلی خود منحرف کند.

امام‌جمعه ایلام عنوان کرد: انقلاب اسلامی به رهبری رادمرد بزرگ تاریخ و شخصیت جهان اسلامی حضرت امام راحل و با همراهی ملت بصیر و آگاه ایران اسلامی، به پیروزی رسید اما آمریکای جنایتکار تا آخرین لحظات از رژیم منحوس پهلوی حمایت کرد و آخرین توطئه آمریکا فرستادن ژنرال آمریکایی به ایران برای انجام کودتا برعلیه انقلاب اسلامی بود که با تدبیر امام راحل و پیروی مردم، آن توطئه خنثی شد و انقلاب اسلامی به پیروزی رسید.

لطفی گفت: سفارت آمریکا، لانه جاسوسی آمریکا مقر فرماندهی عناصری ضدانقلاب و روشنفکران غرب‌گرا بود که با مدیریت سفارت آمریکا و سازمان جاسوسی سیا درصدد براندازی انقلاب اسلامی بودند، اما امام راحل با آینده‌نگری و ژرف‌نگری از این توطئه دشمنان غافل نشد و درها را بر روی آن‌ها بست.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه ایلام با اشاره به اینکه آمریکا بزرگ‌ترین ضربه‌ها را از امام راحل و انقلاب اسلامی در ۱۳ آبان خورده است، یادآور شد: آمریکا در طول ۳۷ سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی دست از دشمنی با ملت ایران اسلامی برنداشته و انقلاب ایران اسلامی را تحمل نکردند و با دخالت مستقیم و غیرمستقیم همواره علیه نظام اسلامی توطئه و برنامه‌ریزی کرده است.

وی با اشاره به اینکه آمریکا در ۸ سال جنگ تحمیلی در کنار صدام قرار گرفت و بعد از جنگ نیز درصدد توطئه‌ها و تحریم و تهدید برعلیه انقلاب اسلامی برآمد، اضافه کرد: امروز نه ‌تنها از دشمنی آمریکا نسبت به ملت و انقلاب اسلامی کم نشده است بلکه کینه، دشمنی و بغض آنان به ‌مراتب بیشتر از اوایل انقلاب شده، آمریکا انقلاب اسلامی را بزرگ‌ترین چالش سیاسی خود در جهان می‌داند و سیاست راهبردی خود را در مقابله با انقلاب اسلامی قرار داده است.

لطفی افزود: انقلاب اسلامی شکست‌ناپذیر و جهان‌شمول است و موج انقلاب اسلامی امروز سراسر جهان را در برگرفته و تأثیر خود را در همه جای جهان گذاشته است و اگر دشمنان در مذاکرات هسته‌ای رو به میز مذاکره آوردند، از سر ناچاری بوده و دیدند که با این انقلاب نمی‌شود با مشت آهنین برخورد کرد و از روی استیصال پای میز مذاکره نشستند.

وی بابیان اینکه آنان در برجام به دنبال نفوذ در سیاسی، امنیتی، فرهنگی بودند و می‌خواستند راه نفوذ خود را در مذاکرات هسته‌ای باز کنند، گفت: دشمنان در برجام به دنبال ضربه زدن به انقلاب و ملت از طریق نفوذ بودند که البته با تدبیرهای مقام معظم رهبری در این زمینه نیز ناموفق بودند، اما باید هوشیار باشیم و بدانیم که دشمن از دشمنی خود با انقلاب اسلامی دست درنخواهد برداشت.

امام‌جمعه ایلام تصریح کرد: آمریکایی‌ها در مقابل ملت ایران اسلامی خوار و ذلیل‌شده‌اند و برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی از هیچ تلاشی کوتاهی نمی‌کنند، آن‌ها نتوانستند انقلاب اسلامی را به‌زعم خود مهار کنند و امروز موج کوبنده انقلاب اسلامی مرز نمی‌شناسد و دل‌ها و قلب‌های آزادیخواهان جهان را تسخیر کرده و آمریکایی‌ها برای منافع خود احساس خطر می‌کنند.

لطفی گفت: به لبخندهای دشمنان و به ‌ویژه آمریکای جنایتکار نمی‌شود اعتماد کرد و ما در مذاکرات هسته‌ای اعتماد کردیم اما آنان بدعهدی کردند، نمی‌شود با چنین رژیم بدعهدی وارد مذاکره شد بلکه باید از موضع قدرت در مقابل این رژیم بدعهد ایستاد.

وی اظهار کرد: امروز همه می‌دانند که آمریکا غیرقابل ‌اعتماد است، آمریکا به دنبال فرصت است که در عرصه‌های مختلف سیاسی، فرهنگی و اجتماعی نفوذ کند و باید جلوی نفوذ آن‌ها گرفت و ملت ایران اسلامی اجازه نخواهد داد که آمریکا در کشور ایران اسلامی جای پایی داشته باشد و این میراث ماندگار امام راحل است که هر چه فریاد دارید بر سر آمریکای جنایتکار بزنید.

یادآور می‌شود در پایان این مراسم قطع‌نامه راهپیمایی ۱۳ آبان قرائت شد که با طنین الله‌اکبر راهپیمایان و به ‌ویژه دانش‌آموزان و دانشجویان همراه و پرچم‌های آمریکا و رژیم غاصب اسرائیل نیز به آتش کشیده شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اعتماد خودمون باید به وجود بیاریم.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج