۴۱۶۹۹۷
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

منوچهر متکی:

«مرگ بر آمریکا» پیام امام راحل به جهان است

معاون بین‌الملل مجمع جهانی تقریب مذاهب گفت: شعار «مرگ بر آمریکا» یک فریضه محوری بوده و نماد مبارزه با استکبار است.

خبرگزاری ایسنا: منوچهر متکی در راهپیمایی ۱۳ آبان‌ماه در زاهدان، اظهار کرد: «شعار مرگ بر آمریکا» پیام ظلم‌ستیزی امام راحل به همه مسلمانان جهان است. هدف آمریکا، نهادینه کردن اختلاف در بین فرق و مذاهب است. ملت ایران تا همیشه از استکبار و ظلم علیه مسلمانان برائت جسته و تا زمانی که این ستم‌ها ادامه داشته باشد، هر سال رساتر فریاد «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر رژیم غاصب صهیونیستی» را سر خواهند داد.

وی اظهار کرد: حرکت ملت ایران در روز ۱۳ آبان یک حرکت عقلانی برگرفته از دین و الهامات دینی بود. آمریکایی‌ها پشت سر تمام توطئه‌ها و کودتاها و جنگ‌افروزی‎ها و تحمیل جنگ تحمیلی، تحریم‌ها، تهدیدها و تحقیرها علیه ملت ما نقش اول و نقش کلیدی داشته‌اند. نگاه هوشمندانه رهبری نظام در مواجهه با سیاست‌های زیرکانه آمریکا همواره چراغ راه مسؤولان کشور ما بوده است.

وی خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها از حربه‌های مختلف برای مواجهه با انقلاب اسلامی ما استفاده کردند و یکی از آن‌ها ایجاد تفرقه در میان ملت‌ها، قومیت‌ها و مذاهب است. هدف و مأموریتی که برای آن‌ها تعریف شده، تخلیه انرژی عظیمی بوده که در بین جوانان مسلمان در اقصی نقاط جهان است، منتها تخلیه این انرژی نه بر علیه دشمنان اسلام بلکه برعلیه خودشان است.

معاون بین‌الملل مجمع جهانی تقریب مذاهب گفت: در مناظره‌های آمریکایی‌ها می‌شنویم که خود بر راه‌اندازی داعش اعتراف می‌کنند، ما باید جوانانی را که نادانسته و ناخواسته به اینها پیوسته و یا می‌خواهند بپیوندند را نجات دهیم. تقریب مذاهب اسلامی یکی از اهداف مهمی را که از یک قرن قبل توسط مذاهب اسلامی بنیان نهاده شده را دنبال می‌کند، علمای بزرگ کشور، اعضای شورای مجمع تقریب در این عرصه فعال میدان‌داری می‌کنند.

وی با بیان این‌که «وحدت و انسجام مسلمانان نسخه‌ای شفابخش در مقابل دردیست که استکبار در جهان ایجاد کرده است»، افزود: وحدت مسلمین بعنوان یک سلاح برنده در آینده بار دیگر خودنمایی کرده و نقشه‌های دشمنان را در هم می‌ریزد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج