۴۱۷۱۰۰
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

برخی خودروها در تهران، استاندارد یورو ۲ هم ندارند

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به فصل سرما و وارونگی هوا گفت: متاسفانه خودرو هایی در تهران تردد می کنند که حتی استاندارد یورو ۲ ندارند.

خبرگزاری مهر: رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به فصل سرما و وارونگی هوا گفت: متاسفانه خودرو هایی در تهران تردد می کنند که حتی استاندارد یورو ۲ ندارند.

مهدی چمران با اشاره به وارونگی هوا با آغاز فصل سرما گفت: شورا بر همه کارهای شهرداری بر اساس قانون اساسی باید نظارت داشته باشد. ماده ۱۰۰ قانون اساسی این نظارت را عنوان می کند. قطعا یکی از این مسائل بحث آلودگی و وظیفه شهرداری در کاهش آن است.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران اضافه کرد: خودرو هایی داریم که حتی استاندارد یورو۲ ندارند و کاربراتوری هستند. این خودرو ها باید از رده خارج شده و با خودروهای جدید جایگزین شوند؛ خودروهایی با استاندارد یورو۴ و ۵ که استانداردهای لازم را داشته باشند.

وی افزود: با دعوت به تعویض و جایگزینی خودروها، خیلی‌ از خودروهای فرسوده عوض شدند و انشاءالله بعد از این هم این اتفاق صورت بگیرد.

چمران گفت: ما بر روی موتورسیکلت است، بر اساس آمار هر موتورسیکلت گاه تا ۶ اتومبیل آلودگی تولید می کند. اصرار داریم که وزارت صنعت موتورسیکلت های برقی را بیاورد که هم آلودگی صوتی را کاهش دهد و هم آلودگی هوا را؛ بویژه اکنون که هوا سرد می شود.

رئیس شورای عالی استان ها با اشاره به برخی اقدامات شورای شهر در زمینه کنترل آلودگی گفت: ما در شورای عالی ترافیک طرح کردیم که خودروهای آلاینده نتوانند وارد محدوده زوج و فرد شوند و کار شورا همین است و چه چیز مهمتر از سلامت هوای شهر.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • اشراقی

      ایا مردم مقصرند که خودروهایشان استاندارد یورو2 ندارد وقتی کارخانه های بزرگ خودروسازی. کیفیت تولیدشان را ارتقا ء نمیبخشند وفقط به فکرمنافع خودشان هستند مردم چه باید بکنند همگان دیدند که دررسانه ملی ودرشهریزد پراید صفرکیلومتر تحویلی دنده 5 نداشت. واقعا جای تاسف دارد پس واحد کنترل کیفیت کارخانه چه وظیفه ای دارد وبزرگترین مشکل خودروهای تولیدداخل مصرف بنزین بیش از حداست که میشودالودگی هوا. ومردم هم چاره ای ندارند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج