جاباما
۴۱۷۲۳۵
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

امام جمعه بجنورد:

امام (ره) هویت واقعی آمریکا را به ما نشان داد

امام جمعه بجنورد گفت: هیچ اعتمادی به آمریکا نیست و آمریکا هویت واقعی آن را به ما نشان داد.

خبرگزاری ایسنا: حجت الاسلام ابوالقاسم یعقوبی در خطبه‌های نمازجمعه بجنورد با اشاره به تاسخیر لانه جاسوسی آمریکا اظهارکرد: امام راحل در آن زمان دو سخن تاریخی "آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند"و اینکه "تسخیر لانه جاسوسی انقلابی بود که از انقلاب اول مهمتراست" با بصیرت خود باطن خبیث آمریکا را دیده بودند.

وی با بیان اینکه امام خمینی(ره) خط و راه مقابله با آمریکا را نشان داده و ما باید این مسیر را ادامه بدهیم، افزود: این درحالیست که برخی مفت‌خورهای سیاست مستکبران جهانی اظهارمی‌کنند که امام راحل در رابطه با آمریکا تعصب داشته و لجبازی می‌کرده و یا اینکه هیچ راهی برای حل مشکلات کشور مگر سازش و مذاکره با آمریکا وجود ندارد، در حالی که این افراد به مسیر انحرافی می روند.

یعقوبی با بیان این که امام راحل به عنوان یک دیده بان هویت واقعی آمریکا را به ما نشان می‌داد، افزود: مبادا پیش بینی‌های امام خمینی(ره) را از یاد ببریم.

وی با ذکر اینکه امام راحل با سخنان خود هیمنه آمریکا را شکست، خاطرنشان کرد: بنا بر منویات رهبری، انقلاب اسلامی بدون امام خمینی(ره) شناخته شده نیست.

یعقوبی با اشاره به جنایت‌های آمریکا، یادآورشد: آخرین جنایت آمریکا، بدعهدی در برجام بوده که برهیچ کدام از عهدهای خود در آن پایبند نبوده و مدام تهدید و تحریم می‌کنند.

وی تاکید کرد: مسئولان گوش فرا دهند که اعتمادی به آمریکا نیست.

یعقوبی افزود: چرا کم کاری و خراب کاری خود را به گردن این و آن می‌اندازیم، در حالی که باید از نعمت ولایت قدردانی کرده و در داوری‌ها دقت کنیم و به جای اینکه عذرخواهی نماییم، تنبلی و کم کاری‌ها را به گردن نظام اسلامی می‌اندازیم.

وی با اشاره به ۱۴ آبان روز شورای فرهنگ عمومی، خاطرنشان کرد: در سه عنوان فردی، خانوادگی و اجتماعی باید فرهنگ عمومی را اصلاح کنیم.

یعقوبی با بیان اینکه فرهنگ عمومی بر گرفته از باورهای ملت است، یادآورشد: باید در جامعه معماری، کسب و کار و پوشش و رفت و آمدها همه رنگ دینی و مطابق با ارزش‌ها باشد.

وی با تاکید بر اینکه باید شورای فرهنگ عمومی دیده بانی کند، ادامه داد: باید این شورا مسائل موجود را آسیب شناسی کرده و در راستای اصلاح فرهنگ عمومی راهبرد و راهکار ارائه دهد.

وی با بیان اینکه مسئولان شورای فرهنگ عمومی را جدی بگیرند، خاطرنشان کرد: نباید سرسری و بدون مطالعه در جلسات این شورا حاضرشوند.

یعقوبی با اشاره به رای اعتماد مجلس شورای اسلامی به وزرای پیشنهادی رییس جمهور، گفت: این مهم را به فال نیک می‌گیریم و با انتخاب این وزرا تعامل بین دولت و مجلس معلوم شده و دیگر بهانه‌ای برای کار کردن وجود ندارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج