جاباما
۴۱۷۲۴۳
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

تارتار: چمن نقش جهان از آزادی هم بهتر است

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی گفت: سپاهان تیمی است که فوتبال بازی می‌کند و این مسئله نیز سبب شد تا ما تاکتیک‌های خودمان را به اجرا بگذاریم.

خبرگزاری تسنیم: مهدی تارتار دقایقی پیش در نشست خبری پس از دیدار تیمش مقابل سپاهان اصفهان در نشست خبری اظهار داشت: پیش از دیدار گفته بودیم که هدف تیم ما ارائه بازی تماشاگر پسند است و فوتبال روانی را ارائه کردیم، دو تیم موقعیت خوبی را داشتند و تماشاگران از بازی لذت بردند.

وی درباره جو نقش جهان افزود: چمن این ورزشگاه از آزادی هم بهتر بود و این به فوتبال زیبا کمک می‌کند و از کسانی که در راه ساخت این ورزشگاه تلاش کردند خسته نباشید می‌گویم.

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی خاطرنشان کرد: تیم فوتبال سپاهان چون فوتبال بازی می کند ما هم توانستیم تاکتیک‌های خودمان را به اجرا بگذاریم، به کسانی که در لیگ یک مربیگری می کنند توصیه دارم که فوتبال بازی کنیم، اینکه وقت تلف کنیم آینده‌ای ندارد و تیم به مشکل برمی‌خورد، تیم‌های لیگ یکی نیز این ظرفیت را دارند و بازی‌های بسیار خوبی را برابر تیم‌های لیگ برتری به نمایش گذاشتند.

وی درباره هدفگذاری تیمش در لیگ دسته یک تصریح کرد: هدف ما این است که تیم ما جایگاه مناسبی در پایان لیگ داشته باشد و این ظرفیت را داریم که به لیگ برتر صعود کنیم.

تارتار درباره درگذشت منصور پور حیدری بیان کرد: هر زمان که منصور پورحیدری را می‌دیدم اخلاق، فروتنی و شخصیت را در این شخص می‌دیدم.

وی درباره قضاوت داور در این دیدار گفت: داور به جز 15 دقیقه ابتدایی بازی قضاوت خوبی را داشت و بر نتیجه تاثیرگذار نبود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج