جاباما
۴۱۷۳۸۶
۲ نظر
۵۰۰۵
۲ نظر
۵۰۰۵
پ

آمادگی هلال احمر برای ارائه خدمات درمانی رایگان

مدیرعامل مجمتع دارویی درمانی هلال ایران وابسته به جمعیت هلال احمر از آمادگی این مجتمع برای ارائه خدمات درمانی رایگان به نیازمندان خبر داد.

خبرگزاری میزان: مدیرعامل مجمتع دارویی درمانی هلال ایران وابسته به جمعیت هلال احمر از آمادگی این مجتمع برای ارائه خدمات درمانی رایگان به نیازمندان خبر داد.
حمید چوبینه مدیرعامل مجمتع دارویی درمانی هلال ایران با بیان اینکه مجتمع دارویی درمانی هلال ایران در یک سال اخیر به تعداد زیادی از بیماران نیازمند خدمات درمانی رایگان و یا همراه با تخفیف ارائه داده است گفت: بیماران نیازمند می توانند با مراجعه به دفتر مشاور تکریم و حمایت از بیماران در این مجتمع از تسهیلات پیش بینی شده بهره مند شوند .

وی افزود : در طول سال گذشته این مجتمع توانسته است تا سقف ۱۰ میلیارد ریال به نیازمندان در بخش های درمانی و دارویی خدمات رایگان ارائه دهد .

چوبینه توریست درمانی را از دیگر برنامه های مجتمع دارویی درمانی هلال ایران دانست و گفت : با توجه به اینکه هزینه های درمان در ایران در مقایسه با سایر کشورهای منطقه بسیار پایین تر است تعداد بیماران خارجی به این مجمع رو به افزایش است .

وی افزود : این مجتمع در شش ماهه نخست امسال تاکنون پذیرای ۲۰۰ تن از بیماران مربوط به کشورهای افغانستان ، تاجیکستان ، عراق ، عمان و تانزانیا بوده است.

چوبینه با بیان اینکه مجتمع دارویی درمانی هلال ایران برای توسعه خدمات درمانی مجوز راه اندازی بزرگترین مرکز تصویربرداری را در شرق تهران از وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی اخذ کرده است از افتتاح قریب الوقوع این مرکز خبر داد و گفت: همچنین قرار است در این مجتمع مرکز جامع توانبخشی و مرکز جامع درمان سرطان افتتاح شود.

وی از خیران خواست با هدف کمک به سلامت جامعه این مرکز را یاری کنند .

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • میلاد

      اگه راست میگید بیمارستان هلال احمر افتتاح کنید تا خدمات رایگان به مردم بده ،نه اینکه مثل گدا کاسه بدست پیش این و اون برم شاید تخفیف جزئی به ما بدم و غرو خودمون رو له کنیم

    • mahdi jamli

      باسلام ای کاش به یک آمار از زوجین نابارور هموطن داشتید.
      بنده چندین نفر را می شناسم که بدلیل هزینه بالای درمان ازخیر
      بچه دارشدن گذشتند بجای هزینه به اتباع بیگانه به اینها برسید.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج