۴۱۷۴۴۷
۲ نظر
۵۰۷۶
۲ نظر
۵۰۷۶
پ

بیشترین گردشگران اصفهان از چه کشوری هستند؟

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان به آماری از ملیت گردشگران خارجی در اصفهان اشاره کرد.

خبرگزاری فارس: معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان به آماری از ملیت گردشگران خارجی در اصفهان اشاره کرد.
محسن یارمحمدیان اظهار کرد: میانگین سنی گردشگران خارجی در سال‌های ۹۳ و ۹۴ حدود ۵۰ سال بود که در سال ۹۵ این میزان به ۲۰ تا ۳۵ سال رسیده و این آمار بسیار امیدوارکننده‌ای است.

وی افزود: گردشگران خارجی از ملیت‌های مختلفی به استان اصفهان سفر داشته‌اند که به ترتیب از کشورهای آلمان، عراق، اسپانیا، فرانسه، ایتالیا، چین، لبنان، اسپانیا، آمریکا، بحرین و ترکیه بوده‌اند.
آمار بازدید ملیت‌های مختلف از استان اصفهان
۱ آلمانی
2 عراقی
۳ اسپانیایی
4 فرانسوی
۵ ایتالیایی
6 چینی
۷ لبنانی
8 اسپانیایی
۹ آمریکایی
10 بحرینی
۱۱ ترکی

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان گفت: رشد گردشگران خارجی برای نخستین بار در ایام نوروز امسال با افزایش صددرصدی مواجه بود.

وی با اشاره به ضریب ماندگاری مسافران داخلی و خارجی در ۶ ماهه نخست امسال اذعان داشت: این آمار نسبت به میزان مشابه سال گذشته افزایش یافته به طوری که ضریب ماندگاری مسافران داخلی در سال ۹۴ از ۱.۴ به ۱.۷ رسیده است.

یارمحمدیان اضافه کرد: همچنین ضریب ماندگاری مسافران خارجی در سال ۹۴ به میزان ۲.۱ بوده که این میزان امسال به ۲.۶ رسیده است و نشان‌دهنده ارتقای سطح کیفی خدمات به گردشگران است.

خشکی زاینده‌رود باعث کاهش آمار گردشگران شده

وی از کاهش آمار گردشگران داخلی در ماه‌ مبارک رمضان خبر داد و خاطرنشان کرد: موضوع خشکی زاینده‌رود باعث کاهش آمار گردشگران شده است.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان اذعان داشت: اولویت گردشگران خارجی برای انتخاب محل اقامت، ابتدا مهمان‌پذیرها و بعداً هتل‌هاست و دلیل آن به‌صرفه بودن هزینه اقامت در مهمان‌پذیرهاست.

امنیت ۹۵ درصدی گردشگران در اصفهان

وی با اشاره به ضریب بالای امنیت گردشگران در اصفهان عنوان داشت: براساس نظرسنجی‌های صورت گرفته، میزان رضایت از امنیت در گردشگری ایام نوروز و طرح تابستانی سفر بالای ۹۵ درصد بوده که بسیار امیدوارکننده است.

یارمحمدیان ترافیک شهری را یکی از معضلات گردشگران در حین سفر دانست و ادامه داد: یکی از مشکلات گردشگری در اصفهان ترافیک در خیابان‌های مرکزی شهر است و دلیل آن تمرکز هتل‌ها، مهمان‌پذیرها و بناهای تاریخی در مرکز شهر است.

وی بیان کرد: افزایش زیرگذرها و روگذرها در شهر اصفهان نقش به‌ سزایی در روان‌سازی عبور و مرور گردشگران و کاهش ترافیک داشته است که با اضافه شدن ۲۴ پارکینگ طبقاتی و اجرای پروژه پیاده‌راه‌سازی خیابان چهارباغ شاهد بهتر شدن شرایط عبور و مرور هم برای گردشگران و هم برای شهروندان خواهیم بود.

آمار بازدید گردشگران از اماکن تاریخی و گردشگری استان اصفهان در ۶ ماه نخست سال ۹۵ حدود ۲ میلیون و ۲۲۹ هزار نفر بوده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ایرانی

      زاینده رود باید دوباره پرآب گردد
      این چه وضعیه دولت برای اصفهان درست کرده؟

    • بدون نام

      از افغانستان بیشتره ههههههه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج