۴۱۷۵۳۳
۵۰۳۲
۵۰۳۲
پ

قطعه ای که در آیفون قابل تعویض نیست

آیفون های جدید روز با امکان تعمیر پذیری راحت تر معرفی می شوند به طوری که امکان تعویض قطعات مهم آسان تر می شود اما کماکان دکمه Home آیفون است که قابل تعویض نیست.

وب سایت بروزرسانی: آیفون های جدید روز با امکان تعمیر پذیری راحت تر معرفی می شوند به طوری که امکان تعویض قطعات مهم آسان تر می شود اما کماکان دکمه Home آیفون است که قابل تعویض نیست.

قطعه ای که در آیفون قابل تعویض نیست

بهتر است از همین آغاز به شما بگویم که دکمه هوم گوشی هایی که حسگر اثر انگشت دارند قابل تعویض نیست و در صورتی این قطعه گوشی شما دچار مشکل شود دیگر قابل تعویض نیست اما دلیل این امر چیست و چرا دکمه Home آیفون را نمی توان در صورت بروز مشکل تعویض کرد؟

دلیل عدم تعویض دکمه Home آیفون امنیتی است و به این دلیل که کسی به اطلاعات شما دسترسی نداشته باشد دکمه Home آیفون قابل تعویض نیست چرا که در صورتی این قطعه تعویض شود باز هم حسگر اثر انگشت دستگاه کار نخواهد کرد.این موضوع نگهداری شما از این قطعه را مهم تر می کند چرا که با وجود تست های سخت افزاری زیادی که اپل بر روی این قطعه انجام داده است باز هم طرز استفاده شما از این دکمه بسیار مهم است.

خراب شدن دکمه Home آیفون دلایل مختلفی می تواند داشته باشد اما رطوبت و آب خوردگی را می توان مهمترین دلیل خراب شدن این دکمه دانست البته در بعضی از زمان ها نفوذ گرد و غبار به پشت این دکمه باعث سفت شدن و عدم کارکرد مناسب این دکمه می شود که در این مواقع با باز شدن دستگاه پشت آن قابل تمیز شدن است.

این موضوع که اپل چگونه قابلیت تعویض این دکمه را بسته است حتما فکر شما هم درگیر کرده است اما به نظر میرسه حسگر انگشت هر دستگاه توسط یک سریال توسط برد دستگاه شناسایی می شود و در صورت تعویض آن برد دستگاه سریال دکمه هوم جدید را شناسایی نخواهد کرد.

در پایان باید گفت که اپل در جوانب امنیتی فکر همه جاشو کرده و امکان تعویض این قطعه کوچک را بسته است تا دیگران تنوانند با تعویض آن به اطلاعات دستگاه دسترسی داشته باشند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج