۴۱۷۵۳۴
۲۶ نظر
۵۰۰۷
۲۶ نظر
۵۰۰۷
پ

حکم مرگ برای راننده ارابه شیطانی

راننده‌ای که به عنوان مسافرکش دختر جوانی را در بیابان‌های اطراف ساوجبلاغ مورد آزار و اذیت قرار داده بود، با حکم قطعی دیوان‌عالی کشور به مرگ محکوم شد. این مرد جوان که با دروغ‌پردازی سعی در منحرف کردن مسیر تحقیقات داشت، وقتی در برابر مجازات اعدام قرار گرفت، بدون اظهار پشیمانی یا جلب رضایت دختر جوان، توبه‌نامه‌ای به دادگاه فرستاد تا از مرگ رهایی یابد.

ایران نوشت: راننده‌ای که به عنوان مسافرکش دختر جوانی را در بیابان‌های اطراف ساوجبلاغ مورد آزار و اذیت قرار داده بود، با حکم قطعی دیوان‌عالی کشور به مرگ محکوم شد.
این مرد جوان که با دروغ‌پردازی سعی در منحرف کردن مسیر تحقیقات داشت، وقتی در برابر مجازات اعدام قرار گرفت، بدون اظهار پشیمانی یا جلب رضایت دختر جوان، توبه‌نامه‌ای به دادگاه فرستاد تا از مرگ رهایی یابد.
رسیدگی به این ماجرای هولناک، از عصر دوم مهرماه 94 با مراجعه دختری 23 ساله به پاسگاه انتظامی «هیو» از توابع ساوجبلاغ آغاز شد. وی که با ظاهری آشفته و هراسان خود را به کلانتری رسانده بود، در اظهاراتی تکان‌دهنده گفت: مدتی قبل فارغ‌التحصیل شدم و برای یافتن شغلی مناسب به چند شرکت تولیدی، رزومه‌ فرستادم تا اینکه مدیر منابع انسانی شرکت معتبری در شهرک صنعتی اطراف ساوجبلاغ مرا برای مصاحبه دعوت کرد و برای ساعت دو بعدازظهر قرار گفت‌و‌گو گذاشت. مسیر طولانی کرج تا هشتگرد را با هراس و دلهره طی کردم، چرا که نگران بودم بموقع به این مصاحبه نرسم. بنابراین در شهر نظرآباد از راننده یک خودروی پراید مشکی خواستم تا مرا دربست به مقصد برساند و در حالی که پایان‌نامه‌ام در دستم بود، سوار خودرو شدم.
راننده که با سرعت زیاد حرکت می‌کرد، در نیمه راه ناگهان از اتوبان وارد خاکی شد. بعد هم با تهدید چاقو مرا مورد آزار و اذیت قرار داد و تهدیدم کرد و گفت: «این همان چاقویی است که چندی قبل با آن دو دختر جوان را در کرج به قتل رسانده‌ام.» التماس‌هایم بی‌فایده بود. او اسمم را از روی جلد پایان‌نامه‌ام خوانده بود و مرا به اسم صدا می‌زد و من با درماندگی در چنگش اسیر شده بودم و از وحشت و اسارت آرزوی مرگ داشتم. بعد از اجرای جنایت سیاه او سوار خودرو شد و در حالی که یک پایم داخل خودرو بود با سرعت حرکت کرد و من روی زمین افتادم.اما در لحظه آخر فقط توانستم چند شماره از پلاک خودرویش را بخوانم.
پس از طرح شکایت این دختر، با گزارش تلفنی پلیس موضوع به دادستان ساوجبلاغ اطلاع داده شد و پس از اعلام شماره خودرو به گشت‌های پلیس، تلاش برای شناسایی و دستگیری راننده فراری آغاز شد. بعد هم این دختر به پزشکی قانونی معرفی شد و بازپرس دستور داد آزمایش DNA انجام شود.چند روز بعد خودروی مورد تعقیب از روی شماره‌هایی که دختر جوان به خاطر سپرده بود، شناسایی شد و سپس مأموران محل سکونت مالک آن را در منطقه حصارک پیدا کردند و آنگاه کارآگاهان پلیس، مخفیگاه تبهکار فراری را محاصره و او را دستگیر کردند.
اما اشکان - 37 ساله - پس از شناسایی از سوی شاکی با تکذیب اظهارات این دختر گفت: با او به نام «مستانه» دوست بودم و 10 بار با هم قرار ملاقات گذاشتیم. آن روز همدیگر را دیدیم و او درخواست پول کرد، اما من پول نداشتم و کار به شکایت و طرح چنین ادعای دروغین کشید!
با این وجود کارآگاهان ضمن تحقیق پی بردند او به دروغ چنین ادعایی را مطرح کرده است. سپس بازپرس دادسرا پرونده را برای محاکمه مرد شیطان‌صفت به دادگاه کیفری استان البرز فرستاد و او در برابر هیأت قضایی قرار گرفت. قاضی رنجبر - رئیس شعبه اول دادگاه کیفری استان- وقتی با ادعای متهم مبنی بر سابقه دوستی با دختر جوان روبه‌رو شد از وی خواست تا شماره تلفن همراه «مستانه» را در اختیار دادگاه بگذارد اما او نتوانست و دادرسان دادگاه پی بردند همه ادعاهای مرد شیطان‌صفت دروغ بوده است.
این در حالی بود که مأموران در بازرسی از خودروی متهم یک قبضه چاقو یافتند که دختر جوان قبلاً به مشخصات همین چاقو که با آن تهدید شده بود، اشاره داشت. پزشکی قانونی نیز با اعلام نتیجه، DNA این مرد جوان را عامل تعرض شناسایی کرد و بدین ترتیب او در برابر اتهام سنگین آدم‌ربایی، تهدید و تجاوز قرار گرفت. اما وی در تمام مراحل دادرسی سعی در گمراه کردن مأموران از مسیر تحقیقات داشت و مدام ادعاهای واهی مطرح می‌کرد.
سرانجام قاضی «هدایت رنجبر» - رئیس - و دو قاضی مستشار شعبه اول دادگاه کیفری البرز «ایرج خنکدار» و «علی یزدان‌پور» پس از رسیدگی نهایی به پرونده به اتفاق آرا حکم به اعدام راننده متجاوز دادند که این حکم در شعبه 41 دادگاه دیوان‌عالی کشور هم تأیید شد.
«اشکان» که با وجود داستان‌پردازی‌هایش در برابر مجازات قطعی اعدام قرار گرفته بود، در آخرین اقدام برای نجات خود با ارسال نامه‌ای از زندان نوشت: «با چاقو دختر جوان را تهدید کردم، او ترسیده بود. ناچار به تسلیم شد. فکر نمی‌کردم مرا دستگیر کنند. پس از آن از ترس اعدام، داستانسرایی کردم. حالا هم پشیمانم و انتظار دارم توبه‌ام را بپذیرید.»در حالی که دختر جوان از طرح این درخواست بشدت خشمگین و آزرده بود، گفت: من در بیابانی پرت و دورافتاده، بی‌پناه در دام یک گرگ صفت بودم. دختری تحصیلکرده بودم که برای یافتن شغلی آبرومند و نانی حلال از خانه‌ام خارج شدم اما در دام افتادم.
بنابراین فقط خواستار مجازاتش هستم و باید شاهد اعدام او باشم چون او مردی متأهل بود که زندگی من و همسر جوانش را نابود کرد.هیأت قضایی دادگاه هم اعلام کردند متهم مسأله توبه را مستمسک رهایی از اعدام قرار داده است، بنابراین درخواست وی را نپذیرفتند و شمارش معکوس برای به دار آویختنش آغاز شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • اميد

      اين حيوان رواعدام كنيد.يك انسان چقدرميتونه پست باشه كه به ناله هاي يك انسان ديگه ،توجه نكنه.

    • بدون نام

      دمشون گرم

    • بدون نام

      اعدامم برای یه همچین حیوانی کمه

    • نداربی پول بدهکار

      این سگ صفت حرام لقمه نجست رو زنده زنده آتشش بزنیدلعنتی یه دخترفارغ تحصیل به چی زحمتی به جای رسیده آینده شوزندگی شونابودکرده

    • طوطی

      این همه میگن خانما سوار هر ماشینی نشید,پس اژانس ها رو واسه چی گذاشتن ،این مسیر طولانی رو میخاستی بری ،یه اژانس میگرفتی از یه جای مطمین ،این بلاسرت نمیومد,

      اون حیوون هم مثلا متأهل بوده اشغال کثیف باید اعدام بشه,

    • بدون نام

      دوباره بعضیا بیان بگن دختره نباید تنها میرفت پس چون بادیگارد نداشته مقصره اینم هوشی که بعضی مردنما ها از اون دم میزنن و باز اینکه زن شوهر دار اگه خیانت کنه چنین و چنان مرد زن دار چی اگه تجاوز کنه؟؟؟؟پست فطرت کثافت اعدام حقته باید دنیا رو از امثال کثافتهایی مثل شما پاکسازی کرد دست اون دختر و قاضی درد نکنه

    • ناامید

      باید دادش دسته وحشی ترین داعشی تا ...

    • عاشق عاقل

      من که برای خانوم ها هیچ وقت ناراحت نمی شم وفقط برای آقایون ناراحت می شوم .عشقمی عزیزم کجایی که من خیلی وقته ندیدمت من عاشقم خیلی وقته ولی عاشقی قشنگه

    • صبا

      عاشق عاقل واقعا که برات متاسفم. حالت اصلا خوب نیست .

    • لیلا

      عاشق عاقل واقعا برات متاسفم توهم زدی خدا شفات بده. درموردخبره هم خداروشکرکه به جزای عمل کثیفش میرسه آفرین به دختره که ش پلاک ماشینوبرداشته.

    • بدون نام

      آخ دلم خنک شدبیشرف

    • بدون نام

      عاشق عاقل نه عاشق جاهل بهتره

    • یاران

      این اشخاص عمر دارن در زندان انفرادی باشند اشغال جامعه هستند

    • راز

      کاش خانم ها بپذیرن که جامعه براشون امن نیست و محتاط تر بشن و در همین مواردی به جای استفاده از ماشین های شخصی از آژانس استفاده کنن

    • پریسا

      آخیش الهی شکر که حکم اعدام دادن.خداوکیلی نمیدونم اونایی که خواستار لغو حکم اعدام از قانون هستن فازشون چیه؟؟ چرا موقع سر دادن همچین شعار بشر دوستانه ای خودشونو جای انواع قربانیها و یا خانواده قربانیهای جنایات نمیذارن؟ حکم اعدام برای همچین نامردهای زالو صفتی بهترین چیزه.برای زنهای این مدلی هم همینطور .هیچ فرقی نداره.

      پاسخ ها

      • سمانه

        چون همیشه فک می کنن این اتفاقا برا دیگرانه و خودشون همیشه تو این ارامشن...... خدا لعنت کنه باعث بانی اینهمه نکبت و کینه و عقده و تجاوزو .... انگار دیگه همه مریضشدن یه دختر تا اخر عمر نابود میشه بخاطر هوس چند دیقه ای مردی که حتی زنم داشته و نمیتونیم بگین تحت فشار بوده که البته تو اون صورتم باید اعدامش کرد

      • مرد جنوبی

        از بین تمام خانم ها به نظرم پریسا نظراتی کاملا منطقی و بدون دفاع کورکورانه از همجنسان خود مانند بعضی از خانم ها مثل راز و همچنین پسرها مثل کامروا دارد ، پریسا خانم واقعا بابت این عقل بدون تبعیض جنسیتی و آزاد و منطقی بهتون تبریک میگم ، دقیقا همیشه درست میگی جرم و جنایت اصلا زن و مرد نمیشناسه و هرکسی ممکنه اینکارو انجام بدهد و ربطی به جنسیتش نداره ما همه انسان هستیم و درسته باهم تفاوتهایی داریم اما دلیل بر برتری هیچکداممون نیست تنها چیزهایی که مارو ازهم برتر میکنه شعور و اخلاق و اعمال و انسانیت و منطق و حق گرایی هست درکل بهت تبریک میگم دیدگاهمو نسبت به خانمها تغییر دادی

    • بدون نام

      زودتر اعدام شه حرامزاده

    • خودساخته

      این حیوان که حیفه بگی هیچی ندار را باید فقط بالای دار مجازات آویخته شده دید، همین، دوستان بنده همه دختران را خواهر می دانم الا اون ژاله دختر عموم که چند روز هست قهر و بغض و بهت کرده با هیچکس حرف نمیزنه، قبلاً هم گفتم میخواست لالمونی بگیرم و این حرف را نزنم!! ای کاش مرده بودم و مثل احمق ها این حرف را نمی زدم!! من خر اصلاً فکر نکرده گفتم چون اونو میشناختم چقدر خشن است!! روزی ببشتر از دویست فحش و سیلی میرد من هم میترییدم چون پدر گفته بود نکنه برادر زاده یکی یک دونه ام ناراحت بشه!!! اون روز تو جاده می اومدیم یه تصادف شده بود که زن و یک بچه کشته شده بودن، ما رفتیم چند کیلومتر پایین تر ایستادیم، که یه چای و خستگی در کنیم، تا من زبون بریده بحث تصادف را دوباره گفتم، اوگفت اگه تصادف کنیم و من بمیرم تو چکار میکنی؟؟ من لال شده که خدا هم عقلم را برده!! بی فکر یهو گفتم، خوب یکی دیگه میگیرم،!! میخواست الهی لال بشم، بگیرم چون من بحث تصادف را پیش کشیدم از اون روز نه با من حرف میزنه نه هیچ!!! اون خبر زنی که شوهر و دو فرزندش را کشته بود هم خونده!!! فقط به من گفت زن دیگه میگیری؟؟ باشه!! چش غره ای کرد و گفت اگه زنده باشی بگیر!!! چند روزه همین طور موندم، آخه خونه عمومی و پدر با عموی دیگه و دوست عمه تقریباً یکیه ساختمان قدیمی همه به هم راه دارن ما وسط هستیم یک عمو و بعد یک عمه در هر طرف. خدا به داد هم نمیرسه!! اگه منو بکشه بفیه فکر میکنن داره منو ادب میکنه!!! مثل همیشه!! اگه آخر بیان می بینن که با چاقو سرم را جدا کرده،!!! ای خدا ای خدا پدر هم میگه برادر زادم باشد مثل شیر باشه!! تا اسم برادرم تموم نشه چون فقط یه دختر داشته،!!! از دوستان سه نفر کمک خواستم اما هیچ نشد چون نامه منو اشتباه مبخونن، فکر مبکنن این یعنی مثلاً من من خیلی میدونم!! نه بخدا این اسم فامیای است من التماس کردم من احمق کاش لال شده بودم من همیشه توسری خور بودم حالا دیگه منوی میکشه، اون چش غره وای وای، اگه منو بکشه من دیگه مردم، نمیخوام منوبکشه!!

    • راز

      خود ساخته عزیز چقدر خندیدم فکر میکردن بعید باشه تو این صفحه ها چیزی برای خندیدن باشه ولی خیلی با نمک گفتی
      متمطئن باش و نترس نمیکشت اون چشم غره اش هم برای این بوده که زیادی دوستت داره خانم ها از کسی ناراحت میشن که دوستش دارن پس نترس سعی یه جوری حرفی رو که زدی از دلش دربیاری شما آقایون که این کارو خوب بلیدین
      همیشه موفق و خوشبخت باشی

    • بدون نام

      خودساخته
      خودباخته شدیا

    • امیر

      اینجور افراد رو باید به پروندشون بدون فوت وقت رسیدگی کنن و اعدامشون در ملا عام باشه
      اگه با شددت برخورد کنن و تعارف رو بزارن کنار مردم به آسایش میرسند
      با این گرفتاریهایی که مردم دارن دیگه دهن این جانوران رو باید گل گرفت

    • پریسا

      خودساخته جان جوابتو تو کامنتای اون یکی خبر دادم.البته بنده حقیر در جایگاهی نیستم راه حل بدم ولی اندازه سوالی که ازم پرسیدین جواب دادم.الان هم تنها راه حل عذرخواهی حسابی و قلبی از نامزدتون هست.تا میتونید بهش محبت کنید و بگید حرفتون شوخی یا برای دیدن فقط عکس العملش بوده.خلاصه راه چاره فقط محبت هست و محبت و محبت.همین.وگرنه ببخشه هم این حرف همیشه گوشه ای از ذهن و قلبش میمونه. نامزدتونه بابا ؛ غریبه که نیست اینقدر قلباً ازش دورین که حتی نمیتونین یه حرف رو از دلش دربیارین با ابرازعلاقه واقعی.انشالله خدا مشکل شما برادرم و همه جوونارو حل کنه.الهی آمین

    • سعید د

      بانظر طوطی موافقم و اضافه میکنم :خانوم تحصیلکرده محترم تو که یه جایی میری نه میشناسی نه اطلاعاتی از مسیر یا همون شرکت مذکور نداری چرا تنهایی تشریف میبری؟شاید اصلا تو اون شرکت بلایی سرت میومد!!!

    • بدون نام

      عاشق عاقل به خو
      اهر تو هم خدای نکرده چنین اتفاقی براشو بیفته بازهم همین حرف میزنی

    • سایان

      اعدام لایک

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج