۴۱۷۵۶۴
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

طنز؛ استاندارد چی هست کلا؟!

فریور خراباتی در روزنامه آرمان امروز نوشت:

یک سری چیزها را واقعا باید تکلیف شان را مشخص کنیم و ببینیم با خودمان چند چند هستیم. یکی از آنها مساله آلودگی هوا و خودروهای غیراستاندارد است.در همین رابطه رئیس شورای شهر تهران گفته «متاسفانه خودرو هایی در تهران تردد می کنند که حتی استاندارد یورو ۲ ندارند».
در حالی که به نظرم ایشان خیلی این خودروها را دست بالا گرفته اند. اگر شما از سازندگان این خودروها سوال کنید «جسارتا شما یورو چند هستید؟» با پشت دست توی دهان تان می زنند و می گویند «واسه این چیزها باید بری صرافی، نه کارخانه خودروسازی مشنگ جان!» ماجرا از این قرار است که ما وارد فصل پاییز و زمستان و پدیده وارونگی هوا شده ایم و از همین امروز پاس‌کاری دوستان آغاز شده است.یعنی شورای شهر تقصیر را به گردن شهرداری، شهرداری به گردن راهنمایی و رانندگی، راهنمایی و رانندگی به گردن کارخانه‌های خودروسازی، کارخانه‌های خودروسازی به گردن سازمان محیط زیست و سازمان محیط زیست به گردن تیمور لنگ یا اشک دوم خواهند انداخت.یعنی این فرآیند هر سال بدون تغییر سناریو آغاز و به پایان می رسد که اغلب هم مانند فیلم‌های اصغر فرهادی پایان باز به همراه دارد.
در عین حال رئیس شورای شهر تهران از وجود خودروهای «کاربراتوری» انتقاد کرده در حالی که این خودروها به دلیل وجود «کاربراتور» و استفاده از لغت «کار» در این قطعه، به تنهایی به عنوان بخشی از اشتغال‌زایی محسوب می شوند و اگر آنها را حذف کنیم بدون شک «نرخ اشتغال» از این هم پایین تر خواهد آمد.ایشان همچنین اعلام کرده که«هر موتورسیکلت گاه تا ۶ اتومبیل آلودگی تولید می کند». البته با فرارسیدن فصل سرما این رقم افزایش پیدا کرده و در اوج وارونگی هوا و آلودگی موجود تا «۲۰۰ برابر» قابل افزایش است.پس تا سال دیگه، همین موقع از سال شما را... (پایان باز!)
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج