جاباما
۴۱۷۶۹۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

اینتر با مارسلینو وارد مذاکره شد

در حالی که به نظر می‌رسید سرمربی پیشین لاتزیو گزینه نخست هدایت اینتر پس از اخراج فرانک دی‌بوئر باشد، نراتزوری تغییر موضع داده و حالا سرمربی پیشین زیردریایی زرد را به عنوان گزینه اولش انتخاب کرده است.

خبرگزاری تسنیم: در اتفاقی غیرمنتظره، باشگاه اینتر مارسلینو، سرمربی پیشین تیم فوتبال ویارئال را به عنوان گزینه نخست خود برای جانشینی فرانک دی‌بوئر انتخاب کرده است. اینتر دوشنبه هفته گذشته دی‌بوئر را اخراج و استفانو وکی، سرمربی تیم جوانان باشگاه را به عنوان جانشین موقت او منصوب کرد. پس از برکناری دی‌بوئر از استفانو پیولی به عنوان گزینه اصلی جانشین سرمربی هلندی پیشین نراتزوری یاد می شد اما ظاهراً گروه سرمایه‌گذاری چینی «سونینگ» تغییر موضع داده و مارسلینو را انتخاب و حتی با او جلسه‌ای هم برگزار کرده است.

اینتری‌ها که تجربه و جایگاه پیولی را برای خارج کردن نراتزوری از بحران ناکافی دانسته‌اند، تعدادی از نمایندگان خود را به اسپانیا فرستاده‌ بودند تا اقدامات اولیه را برای آغاز مذاکرات انجام دهند و روز گذشته (جمعه) جلسه‌ای میان طرفین در هتلی در شهر میلان برگزار شده است.

مارسلینو هنگام خروجش از هتل به سؤالات خبرنگاران پاسخ نداد اما به آنها لبخندی زد و گفت:« به زودی شما را می‌بینم.»

در همین حال نشریه اسپانیایی مارکا گزارش کرده است که روند مذاکرات اینتر با مارسلینو خوب پیش رفته است و طرفین پس از توافق در مورد کلیات کار، اکنون در حال مذاکره درباره جزئیات قراردادشان هستند.

از جمله توافق‌هایی که گفته می‌شود میان اینتر و مارسلینو صورت گرفته این بوده است که او یک دستیار ایتالیایی داشته باشد تا بتواند به سرمربی پیشین زیردریایی زرد برای ایجاد ارتباطی بهتر با بازیکنان کمک کند.

شبکه‌های مدیاست پرمیوم و اسکای اسپورت ایتالیا نیز اعلام کرده‌اند که مارسلینو در صدر گزینه‌های هدایت اینتر قرار گرفته‌اند. این شبکه‌ها همچنین از وجود اختلاف میان گروه سونینگ به عنوان مالک و پیرو اوسیلیو و جووانی گاردینی، مدیران اجرایی باشگاه برای انتخاب جانشین دی‌بوئر خبر داده‌‌اند.

طبق گزارش این دو شبکه، در حالی که مالکان باشگاه به گزینه‌هایی مانند مارسلینو یا گاس هیدینک فکر می‌کند، مدیران باشگاه به استخدام پیولی رغبت بیشتری دارند.

گفته می‌شود که مارسیلنو ۲۴ ساعت دیگر در اینتر خواهد بود تا به مذاکراتش با این تیم ادامه دهد و انتظار می‌رود که فردا (یکشنبه) نام سرمربی جدید اینتر اعلام شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج