جاباما
۴۱۷۶۹۴
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

گزارش تمرین تیم ملی

تمرینات تیم ملی فوتبال ایران برای انجام دیدار با سوریه با اضافه شدن یک بازیکن دیگر پیگیری شد.

خبرگزاری فارس: تیم ملی فوتبال ایران که خود را برای برگزاری دیدار با سوریه از هفته پنجم رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه آماده می‌کند از صبح امروز تمرینات آماده‌سازی خود را در ورزشگاه آزادی برگزار کرد.

* تمرینات تیم ملی در حالی از ساعت ۹ و ۴۵ دقیقه آغاز شد که شب گذشته و در آخرین اطلاع مقرر شده بود تمرین امروز از ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه آغاز شود. با این حال و در آخرین لحظات زمان تمرین تغییر و اطلاع‌رسانی شد.

* هوای ناپایدار این روزهای تهران امروز نیز ادامه داشت. در حالی که برخی بازیکنان لباس گرم بر تن داشتند شرایط جوی گرم و آفتابی باعث شد بازیکنان لباس‌های گرم خود را از تن خارج کنند.

* اشکان دژاگه مهاجم تیم ملی امروز به جمع ملی‌پوشان اضافه شد و این در حالی است که احسان حاج‌صفی که به خاطر محرومیت دیدار با سوریه را از دست داده است و البته ۲ روز پیش به خاطر همراهی سپاهان در جام حذفی اردوی تیم ملی را ترک کرده بود در تمرین غایب است و قرار نیست دیگر تا پایان این اردو به جمع ملی‌پوشان اضافه شود.

* به مانند روزهای گذشته علیرضا بیرانوند،‌ وریا غفوری و وحید امیری همچنان مصدوم بوده و کارهای درمانی را انجام دادند. این در حالی است که سعید آقایی با سپری کردن دوران مصدومیت از امروز دوباره به جمع ملی‌پوشان برای کارهای گروهی اضافه شود.

* ملی‌پوشان امروز پیراهن‌های زرشکی بر تن داشتند و گلرها زرد پوشیده و کادر فنی با لباس قرمز کار را دنبال کردند. کارلوس کی‌روش نیز با تیپ همیشگی خود یعنی گذاشتن کلاه سورمه‌ای بر سر و در حالی که دستانش را به کمرش زده بود مراحل ابتدایی تمرین را زیر نظر داشت.

* تمرین امروز با دویدن بازیکنان در عرض زمین آغاز شد و سپس بازیکنان به ۸ گروه ۲ نفره تقسیم شده و به پاس‌کاری پرداختند. در ادامه نیز با دستور میکو بدنساز تیم ملی ایران به گروه‌های ۴ نفره تقسیم شده و بازی آقاوسط در دستور کار قرار گرفت.

* دروازه‌بانان از همان ابتدا از سایرین جدا شده و کارهای اختصاصی دروازه‌بانی را زیر نظر دن گاسپار انجام دادند. در این بخش بیرانوند غایب و تمرکز اصلی روی حقیقی بود.

* پس از گرم کردن بدن‌ها، بازیکنان به ۲ گروه ۸ نفره زرد و خاکستری تقسیم شده و در بین ۶ دروازه‌ کوچک به پاس‌کاری و حفظ توپ مشغول شدند که البته در پایان این بخش از تمرین مرتضی پورعلی‌گنجی مدافع تیم ملی دچار آسیب‌دیدگی جزئی شد. با این حال او خیلی سریع به جمع بازیکنان برگشت.

* ساعت ۱۰و ۲۵ دقیقه بازیکنان پس از کمی تنفس و البته انجام بخش دیگری از تمرینات بدنی، آماده بخش بعدی تمرین شدند. در این بخش بازیکنان پشت دروازه جنوبی در بین موانع استارت‌های کوتاه و بلند را تمرین کردند.

* در مرحله بعدی فوتبال در دو سوم زمین با حضور دروازه‌بان‌ها و بین ۲ تیم ۹ نفره آغاز شد که کی‌روش این تمرین را با جدیت زیر نظر داشتند و هر از گاهی بازی را برای گوشزد کردن نکات تاکتیکی قطع می‌کرد. در این بخش رامین رضائیان مدافع راست تیم خاکستری بود و حسین ماهینی در سمت راست تیم زرد بازی کرد. در این مرحله از تمرین و در یک صحنه تیم زرد صاحب این ضربه کاشته شد که اشکان دژاگه به زیبایی این توپ را وارد دروازه حقیقی کرد.

* این بخش از تمرین با جدیت تمام از سوی بازیکنان دنبال شد که در بین آن هر از گاهی بازیکنان دچار مصدومیت‌های جزئی شده اما مشکل مهمی پیش نیامده و تمرین ادامه پیدا کرد. به طور مثال سیدجلال حسینی برای لحظاتی لنگ لنگان به کار ادامه داد و نکته دیگر اینکه پژمان منتظری که به تازگی کتفش را عمل کرده در ترکیب تیم خاکستری بازی کرد. البته زوج حسینی در تیم زرد پورعلی‌گنجی بود که به نظر می‌رسد همین زوج در دیدار با سوریه به میدان برود.

* کارگران برای تعمیر و نگهداری صندلی‌های طبقه دوم ورزشگاه آزادی همچنان مشغول کار هستند.

* ۵ نفر از اعضای تیم ملی نوجوانان امروز در حاشیه تمرین تیم ملی حاضر شده و تمرین را زیر نظر گرفتند.

* تمرین امروز توسط هلی‌شات از بالا فیلمبرداری شد ضمن اینکه خانبان نیز با دوربین خود طبق روال همیشگی تمرین را فیلمبرداری کرد. همچنین چندین مرتبه هلیکوپترهای ارتش جمهوری اسلامی بر فراز ورزشگاه آزادی پرواز کردند.

تمرینات تیم ملی فوتبال ایران تا روز سه‌شنبه در تهران پیگیری می‌شود و تیم ملی به منظور آماده سازی بازی با سوریه سه‌شنبه عازم مالزی خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج