جاباما
۴۱۷۷۱۱
۵ نظر
۵۲۲۵
۵ نظر
۵۲۲۵
پ

۲۰ فرد مشهور که زمانی بی خانمان بوده اند! (۱)

اگر به شما بگوییم برخی از مشهورترین افراد موفق و معروف برای رسیدن به این جایگاه بسیار تلاش کرده اند چه می گویید؟ در واقع برخی از افراد مشهور زمانی بی خانمان بوده اند.

برترین ها: به نظر می رسد برخی از افراد همه چیز در زندگی دارند: قدرت، شهرت، نفوذ و پول. اکثر ما به آنها نگاه می کنیم و در مورد اینکه روزی شبیه آنها بشویم رویاپردازی می کنیم.
اگر به شما بگوییم برخی از مشهورترین افراد موفق و معروف برای رسیدن به این جایگاه بسیار تلاش کرده اند چه می گویید؟ در واقع برخی از افراد مشهور زمانی بی خانمان بوده اند.
امروز می خواهیم ۲۰ فرد مشهور را که زمانی بی خانمان بوده اند به شما معرفی کنیم. این افراد معنای جدیدی به عبارت "هر چیزی یک هزینه ای دارد" بخشیده اند و برای دستیابی به بزرگترین اهدافشان تلاش زیادی را به کار بسته اند.

1. جیم موریسون
20 فرد مشهور که زمانی بی خانمان بوده اند! (1)

داستانها و شایعات بسیار زیادی در مورد خواننده گروه افسانه ای Doors وجود دارد که نمی توانیم مطمئن باشیم حقیقت این ماجراها از کجا شروع می شود و در کجا خاتمه می یابد. با این حال، بدون شک چیزهایی در مورد این بزرگترین شاعر و ستاره تاریخ موسیقی راک گفته می شود که درست هستند؛ مثلا اینکه او وقتی کار موسیقی و نوشتن را آغاز کرده بود، بی خانمان بوده است.

اکثر طرفداران جیم می دانند که او چگونه در طی زندگی حرفه ای کوتاه اما مفید خود در یک هتل ارزان در بلوار لاسینگای لس آنجلس زندگی کرده، اما بسیاری از آنها نمیدانند موریسون پیش از آنکه به شخصیت بزرگی تبدیل شود، بی خانمان بوده و در هر جایی که فکرش را بکنید می خوابیده است. شایعاتی هم وجود دارد که می گوید او چند شب را زیر یک اسکله در ساحل ونیز گذرانده است.

2. هیلاری سوانک
20 فرد مشهور که زمانی بی خانمان بوده اند! (1)

این "دختر میلیون دلاری" اهل ایالت نبراسکا، یکی از با استعدادترین هنرپیشه های هالیوود بوده که ثروت خالصش 40 میلیون دلار تخمین زده شده است. او دو جایزه اسکار برای بهترین بازیگر نقش مکمل زن دریافت کرده و یک خانه لوکس در قبله ی صنعت فیلم سازی جهان دارد.

در اوایل دهه ۹۰، زمانی که او و مادرش به لس آنجلس مهاجرت کردند و پیش از آنکه او حرفه بازیگری را آغاز کند، در اتومبیل خود می خوابیدند.

3. سام وورتینگتون
20 فرد مشهور که زمانی بی خانمان بوده اند! (1)

او یک شب از یک بازیگر بی خانمان به یک ستاره بزرگ تبدیل شد. این گفته ما به هیچ وجه اغراق آمیز نیست. هر چند چیز زیادی در مورد زمانی که سام هنوز به قهرمان فیلم های پرفروش تبدیل نشده بود نمی دانیم، اما خودش اعتراف کرده وقتی برای نقش جیک سالی در فیلم آواتار تست داده، شب ها را در اتومبیل خود می خوابیده است. در حال حاضر او در "قصر" کوچکش در هاوایی سکونت داشته و از زندگی لذت می برد.

۴. هلی بری
20 فرد مشهور که زمانی بی خانمان بوده اند! (1)

او اولین و (تنها) زن آمریکایی آفریقایی تبار است که تا کنون جایزه اسکار را برای بهترین بازیگر نقش اول زن دریافت کرده است. می توانید نام او را مترادف با شهرت، نفوذ و ثروت بدانید. با این وجود، برای هلی بری، زندگی همیشه به این راحتی نبوده است.

دو ازدواج ناموفق، چند رابطه بد، و اقدام به خودکشی، می تواند به اندازه کافی بد باشد، اما به همه اینها این راهم اضافه کنید که هلی در آغاز فعالیت حرفه ای خود در عرصه بازیگری بی خانمان هم بوده است. او در مصاحبه با نشریه ریدرز دایجست (reader's digest) گفته این تجربه او را قوی تر کرده و به او یاد داده که چطور در هر شرایطی زندگی خود را حفظ کند؛ حتی اگر مجبور باشد چند شب را در یک پناهگاه عمومی بگذراند.

۵. سوزی اورمان
20 فرد مشهور که زمانی بی خانمان بوده اند! (1)

پیش از آنکه سوزی اورمان به یک مجری تلویزیون، یک نویسنده صاحب کتابهای پرفروش، و یکی از مشهور ترین تاجران دنیا تبدیل شود، با مشکلات مالی و بی خانمانی دست و پنجه نرم می کرده است. کمی بعد از فارغ التحصیلی از دبیرستان، اورمان شیکاگو را ترک کرد و به برکلی کالیفرنیا رفت تا رویاهای خود را دنبال کند. او به عنوان یک پیشخدمت به سختی کار می کرد و برای مدت زیادی در ون خود روزگار را می گذراند. تا اینکه در نهایت مقداری پول از دوستانش قرض گرفت و با آن اولین رستورانش را تاسیس کرد.

6. شانیا تواین

این ملکه صحنه های موسیقی دهه ۱۹۹۰، و شاید موفق ترین زن خواننده آمریکا در عرصه تجارت، احتمالا در زندگی اش از هر چیز لوکسی که می خواسته لذت برده است ( ثروت خالص او ۳۵۰ میلیون دلار تخمین زده شده ، چرا اینگونه نباشد؟)
20 فرد مشهور که زمانی بی خانمان بوده اند! (1)

اما پیش از آنکه شانیا بتواند قله های موفقیت را یکی پس از دیگری فتح کند، با مشکلات زیادی از جمله فقر، خشونت خانوادگی و بی خانمانی مواجه بوده است. او در پناهگاههای مختلفی در تورنتو سکونت داشته و در اتوبوس ها می خوابید. در سن ۲۲ سالگی، وقتی پدر و مادرش در یک تصادف غم انگیز جان خود را از دست دادند، مجبور شد سرپرستی خواهر و برادرهای کوچکترش را نیز به عهده بگیرد.

7. چارلی چاپلین
20 فرد مشهور که زمانی بی خانمان بوده اند! (1)

مشهورترین بازیگر نیمه اول قرن بیستم و بدون شک، سلطان عصر فیلم های صامت، دوران واقعا سختی را در زندگی گذرانده است. پدر او زمانی که چارلی هنوز بچه بود درگذشت و مادرش ( که اختلال دو قطبی را از او به ارث برده بود) اغلب اوقات در پناهگاههای مختلف بستری می شد و چارلی را به سر کار می فرستاد. او زمانی که هنوز ده سال هم نداشت، در خیابان های سرد لندن می خوابید.

۸. جواهر
20 فرد مشهور که زمانی بی خانمان بوده اند! (1)

این خواننده، ترانه سرا و نوازنده گیتار زیبا، اهل ایالت یوتا است. او اولین آلبوم خود با نام "تکه های تو" را در سال ۱۹۹۵ منتشر کرد که با فروش ۱۵ میلیون نسخه ای، پرفروش ترین آلبوم تاریخ موسیقی تا آن زمان شد. بعد از آن، جواهر آلبوم های عالی منتشر و کنسرت های زیادی برگزار کرد و توانست چهار جایزه گرمی به ارزش چندین میلیون دلار دریافت کند.
اینها برای دختری که در سن هجده سالگی جدا از خانواده و در خودروی فولکس خود زندگی می کرده و با آرزوی تبدیل شدن به یک ستاره موسیقی به خواب می رفته، بد نیست.

9. استیو هاروی
20 فرد مشهور که زمانی بی خانمان بوده اند! (1)

این روزها، استیو هاروی چیزهای زیادی دارد که باید بخاطرشان شکرگزار خداوند باشد. او در حال حاضر مجری یک نمایش هر روزه و یک فروشنده بسیار موفق است و زندگی شادی با همسرش مارجوری دارد. دو خانه لوکس در شیکاگو و آتلانتا؛ اینها فقط چند مورد از ده ها چیزی است که استیو هاروی به دست آورده است.

در اواخر دهه ۱۹۸۰، زندگی استیو به هیچ وجه به شکل امروز نبود و بعد از یک ازدواج ناموفق و حتی طلاق بدتر از آن، او ناگهان به خودش آمد و دید بی خانمان شده است؛ او بسته به بودجه اش در هتل ها یا خودروی فورد تمپو مدل ۱۹۷۶ خود می خوابید. اما هیچ کس به اندازه خود استیو نمی تواند بگوید او چه روزگاری را گذرانده است.

هیچ جایی نداشتم که به آنجا بروم یک هفته واقعا بیشترین زمانی است که یک فرد می تواند بدون سرپناه زندگی کند. اما من سه سال بی خانمان بودم! این بدبختی بزرگی بود. اما حتی در تاریک ترین روزهای زندگی ام ایمان داشتم که می توانم اوضاع را تغییر دهم.

۱۰. کلی کلارکسون
20 فرد مشهور که زمانی بی خانمان بوده اند! (1)

او در اولین فصل محبوب ترین رقابت تلویزیونی بین استعدادهای موسیقی (american idol) ، توانست برنده این رقابت شود. از آن زمان به بعد، برندگان و ستاره های زیادی از آن برنامه ظهور کردند، اما هیچ کدام به اندازه کلارکسون نتوانستند در تجارت و فروش آلبوم های خود موفق باشند.

قبل از آنکه تک آهنگ های او مشهور شوند و به فروش چند میلیونی برسند، او زمانی زیادی را سخت کار می کرده و بی خانمان بوده است. در زمان کوتاهی پس از مهاجرت به لس آنجلس، آپارتمانش آتش گرفت و این خواننده ، که در آن زمان بیکار بود، پیش از آنکه در مسابقه آمریکن آیدل شرکت کند، در خودروی خود یا پناهگاههای عمومی زندگی می کرده است.
ادامه دارد...
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • یه نفر

      دقیقا مث اقا زادهای ایران, البته با یه تفاوت اونا با پو و سعی و تلاش خودشون اینا ب پول ملت و ایران

    • نجمه

      توجه کردین تو اخبار سلبریتی ها هر گروهی با هر موضوعی میزارین هلی بری هم توش هست ؟

    • بدون نام

      این همه آدم معروف و موفق در کار داریم اونوقت شما از اون ور دنیا ها نمونه میاری .این کار آفرین هایی که با چه مشکلاتی حالا واسه خودشون کارخونه درست کردنو کلی آدمو زیر بالو پرشون گرفتن .دنبال ایرانی های موفق باش

    • بدون نام

      اونا با سعی خودشون رسیدن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
      بخشید دوست من پس نظام سرمایه داری و جنبش99 درصد وال استریت رو برام توضیح میدی؟
      کدوم عقل سلیمی میپذیره که یه ادم 30ساله اینهمه پول داشته باشه؟

    • بدون نام

      21:02 کاملا بات موافقم. اینا پولشون واسه خودشونه و عشق و حالشون اما کار افرین ینی کمک به دیگران.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج