جاباما
۴۱۷۷۶۸
۲ نظر
۵۰۰۹
۲ نظر
۵۰۰۹
پ

در نامه به محمدجواد ظریف

ضمانت وزیر خارجه آلمان برای گنجینه ایرانی

وزیر امور خارجه جمهوری فدرال آلمان، طی نامه ای به همتای ایرانی خود محمدجواد ظریف آثار گنجینه موزه هنرهای معاصر ایران را ضمانت کرد.

خبرگزاری مهر: وزیر امور خارجه جمهوری فدرال آلمان، طی نامه ای به همتای ایرانی خود محمدجواد ظریف آثار گنجینه موزه هنرهای معاصر ایران را ضمانت کرد.

فرانک والتر اشتاین وزیر امور خارجه جمهوری فدرال آلمان طی نامه ای به همتای ایرانی خود محمدجواد ظریف آثار گنجینه موزه هنرهای معاصر ایران را ضمانت کرد و در نامه خود نوشت: طبق گزارشات، مطلع شده ام که در تهران نگرانی هایی در خصوص به امانت سپردن این آثار وجود دارد. با کمال میل از این فرصت برای از بین بردن این نگرانی ها استفاده می کنم.
ضمانت وزیر خارجه آلمان برای گنجینه ایرانی

وی همچنین آورده است: طبق قوانین آلمان، همانند آنچه در موزه معاصر تهران مرسوم است، برگه ضمانت عودت آثار برای این گنجینه صادر می شود که در آن تضمین می شود که تمامی آثار باید به موزه هنرهای معاصر تهران بازگردانده شود و تا هنگام عودت آثار، هیچ گونه شکایت دادگاهی جهت تحویل، ضبط، توقیف و یا اقدامات اجرایی مجاز نیست.

وزیر امور خارجه جمهوری فدرال آلمان عنوان کرد: ایالت برلین ضمانتی را به موزه هنرهای معاصر تهران ارسال کرده است و من می توانم به شما ضمانت دهم که از این طریق موزه هنرهای معاصر تهران کلیه ضمانت های لازم را در دست دارد.

وی همچنین در این نامه تاکید کرد که طبق توافقات دو موزه، موزه های دولتی برلین از نظر امور اجرایی و تعمیرات آثار هنری، مسئول است.

در پایان این نامه وزیر امور خارجه آلمان خاطرنشان کرد: بسیار خرسندم که این نمایشگاه این موقعیت را فراهم می کند تا در کنار این پروژه، تصویری نو از فرهنگ ایرانی عرضه شود. از این رو امیدوارم که از سوی طرف ایرانی نیز به زودی آماده سازی های لازم انجام شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مگه خودمون چمونه ؟؟؟!

    • بدون نام

      المان بهترین کشور دنیایه..میخوای حرفمو باور نکنید بعدش ژاپن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج