۴۱۷۸۵۳
۲ نظر
۵۰۱۱
۲ نظر
۵۰۱۱
پ

طنز؛ اشتباه پزشکی هم جزئی از پزشکی است!

خانواده عباس کیارستمی به دلیل آنچه قصور پزشکی می دانستند، از پزشک معالج پدرشان شکایت کردند و اصلا توجه نکردند که عباس کیارستمی با مرگش جمله «اشتباه داوری هم جزئی از فوتبال است» را از انحصار فوتبالی ها درآورد و به علوم پزشکی نیز کشاند.

ماهنامه خط خطی - مهدی طوسی: خانواده عباس کیارستمی به دلیل آنچه قصور پزشکی می دانستند، از پزشک معالج پدرشان شکایت کردند و اصلا توجه نکردند که عباس کیارستمی با مرگش جمله «اشتباه داوری هم جزئی از فوتبال است» را از انحصار فوتبالی ها درآورد و به علوم پزشکی نیز کشاند. از این به بعد، پزشکان و خصوصا پزشک معالج کیارستمی می تواند مدعی باشد که اشتباه پزشکی هم جزئی از پزشکی است! که از این بابت می توان از کیارستمی تشکر کرد.

اما نتیجه دادگاه ابتدایی:

از جایی که قصور پزشکی در این پرونده محرز شده است، اما خیلی محرز نشده است، لذا وابستگان درجه یک منتسب به این دکتر دیگر حقی که در مهمانی های خانوادگی وی را دکتر صدا بکنند ندارند! بستگان درجه دو از این قانون مستثنی هستند، منتها قبلش باید درجه دو بودنشان به تایید دادگاه رسیده باشد!

از جایی که قصور پزشکی به دلیل سفررفتن دکتر معالج اتفاق افتاد، لذا دکتر نامبرده محکوم است که همان بیماری مرحوم کیارستمی را بگیرد و توسط پزشکی که خانواده متوفی انتخاب می کنند عمل شود و درست زمانی که نیاز به مراقبت دارد، دکتر منتخب بگذارد برود سفر!

از جایی که دکتر معالج متهم است که باعث درگذشت یک سینماگر شده است، لذا یک سینماگر هم می تواند باعث درگذشت او بشود!

از جایی که دکتری که یک بار قصور پزشکی کرد، ممکن است دوباره هم قصور پزشکی کند، لذا نامبرده محکوم است که مریض ها را تا یک گام مانده به قصور پزشکی معاینه کند و بعد رها کند! از جایی که متوفی علاقه زیادی داشت بداند خانه دوست کجاست، و حتی در همین راستا، یک فیلم هم ساخت، پزشک معالج محکوم است که بگردد و ببیند خانه دوست کجاست. تا زمانی که برای دادگاه محرز نشود که خانه یافته شده خانه دوست است یا خیر، وی باید بگردد دنبالش!

پزشک معالج مربوطه، به دلیل قصور در امر پزشکی، محکوم است که هر روز برای رفتن به مطب، خط ویژه را انتخاب کند تا هر روز هم توسط ماموران راهنمایی و رانندگی جریمه شود!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چقدر جالبه که خود خانواده مرحوم کیارستمی علت فوت ایشان را قصور پزشکی صورت گرفته در ایران نمی دونن، و فقط روی قصور پزشکی تاکید دارن، ولی طنز نویسان ایران می خوان هرجور شده مرگ ایشان رو به پزشکان وطنی نسبت بدن!
      راستی چه خبر از آقای حامد بهداد؟
      حتی تو مراسم چهلم هم شرکت نکردن!
      احتمالا درگیر فتوشاپ کردن عکس برزویه حکیم و برعکس کردنش بودن!

    • سارا نصرت

      پزشکا که نمیتونند معجزه بکنند! توقعاتی که ازشون هست باید معقول باشه.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج