جاباما
۴۱۷۹۲۸
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

تصاویر جاسوسی از نسل آینده‌ تویوتا یاریس

پس از اینکه اعلام شد تویوتا در اندیشه‌ی برنامه‌ریزی برای تولید نسخه‌ی هیجان‌انگیزتر از سوپرمینی جدید یاریس است، نسخه‌ی استاندارد نسل بعدی این خودرو برای اولین بار سوژه‌ی عکاسان شده است.

وب سایت پدال - شاهین احمدزاده: پس از اینکه اعلام شد تویوتا در اندیشه‌ی برنامه‌ریزی برای تولید نسخه‌ی هیجان‌انگیزتر از سوپرمینی جدید یاریس است، نسخه‌ی استاندارد نسل بعدی این خودرو برای اولین بار سوژه‌ی عکاسان شده است.

تصاویر جاسوسی از نسل آینده‌ تویوتا یاریس

هاچبک یاریس جدید باید به مصاف رقبای تازه‌نفسی چون نیسان میکرای کاملاً جدید و نسل آینده‌ی فورد فیستا و فولکس پولو برود. هم‌اکنون اطلاعات کمی درباره‌ی یاریس جدید وجود دارد و البته با تکیه بر این تصاویر جاسوسی می‌توان گفت که طراحی و شکل کلی این خودرو خیلی از نسل فعلی یاریس به دور نیست.

تصاویر جاسوسی از نسل آینده‌ تویوتا یاریس

انتظار می‌رود کیفیت کابین خودرو نسبت به نسل فعلی بهبود یابد و حتی می‌توانیم تأثیر طراحی کابین کراس اوور C-HR بر این خودرو را ببینیم. سیستم اطلاعات سرگرمی تاچ ۲ تویوتا نیز می‌تواند در طیف‌های مشخصی از این خودرو بکار رود.

تصاویر جاسوسی از نسل آینده‌ تویوتا یاریس

نسل آینده‌ی یاریس می‌تواند با پیشرانه‌ی بنزینی کم‌حجمی عرضه شود. هم‌اکنون و در بخش خودروهای کوچک، تویوتا یاریس نیز می‌تواند همانند رقبا از پیشرانه‌های کوچک سود ببرد چنانکه پیشرانه‌ی ۱ لیتری توربوی کوچک در هوندا جاز بکار خواهد رفت. همچنین امکان دارد نسخه‌ی کوچک‌تر پیشرانه ۱.۲T دیده شده در هاچبک خانوادگی Auris در یاریس جدید بکار رود. به علاوه طبق رویه‌ی تویوتا، بی‌شک در آینده نسخه‌ی هیبریدی این خودرو را عرضه خواهد شد.

تصاویر جاسوسی از نسل آینده‌ تویوتا یاریس

نقطه قوت یاریس فعلی فضای بار و جاداری آن است اما این نسل جدید باید با جاز جدید که صندوق ۳۵۴ لیتری دارد و از این نظر از همه سرتر است رقابت کند.

تصاویر جاسوسی از نسل آینده‌ تویوتا یاریس

تویوتا نسل جدید یاریس را به رقابت‌های رالی قهرمانی جهان نیز خواهد آورد. انتظار داریم که برای اولین بار نسل جدید یاریس را در اواخر سال ۲۰۱۷ ببینیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج