جاباما
۴۱۸۱۸۱
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

آماری عجیب از درمان معتادان خیابانی

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان تهران با بیان اینکه در ۶ ماهه امسال به میزان ۲ سال قبل، معتادان خیابانی تحت درمان قرار گرفته‌اند از عدم پذیرش زنان معتاد خیابانی در مرکز شفق خبر داد و گفت: از میان معتادان تحت درمان، هیچ زنی تحت درمان نیست.

خبرگزاری تسنیم: محمدرضا آذرنیا دبیر شورای هماهنگی ستاد مبارزه با موادمخدر استان تهران در گفت‌گو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری تسنیم، با اعلام خبر عدم پذیرش زنان معتاد خیابانی در مرکز شفق از ابتدای امسال، در تشریح جزئیات این خبر گفت: پس از اتمام آخرین دوره درمان زنان معتاد خیابانی در این مرکز که در فروردین ماه امسال به اتمام رسید، مرکز شفق مجددا به درمان معتادان خیابانی مرد اختصاص یافت و پس از آن از هیچ زن معتادی پذیرش در این مرکز صورت نگرفت.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان تهران ادامه داد: در حال حاضر ۵۷۰۰ معتاد متجاهر و خیابانی پایتخت در حال گذراندن دوره درمان خود هستند که تمامی این افراد مرد بوده و هیچ زنی در میان آن‌ها وجود ندارد.

وی با تشریح جزئیات آمار معتادان ساماندهی شده از ابتدای امسال گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان شهریور ماه، از میان ۱۴ هزار و ۵۰۰ معتاد جمع آوری شده در پایتخت، ۱۰ هزار و ۱۲۰ معتاد خیابانی تحت درمان قرار گرفته‌اند.

آذرنیا خاطرنشان کرد: آمار معتادان ساماندهی شده در شش ماهه نخست سال جاری تقریبا برابر با آمار دو سال گذشته در این بخش است چراکه در طول ۱۲ ماه سال گذشته، ۸۵۰۰ معتاد خیابانی و در ۱۲ ماه سال ۹۳ نیز ۳۵۰۰ معتاد متجاهر تهرانی ساماندهی شدند و این آمار تقریباً برابر آمار شش ماهه امسال است.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان تهران گفت: از میان بیش از ۱۰ هزار معتاد خیابانی ساماندهی شده در شهر تهران که از ابتدای امسال تا به امروز تحت درمان قرار گرفته‌اند، به غیر از ۴۰۰ نفری که در مرکز شفق تحت درمان بودند، ۱۰۰ نفر دیگر تحت درمان قرار گرفتند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج