۴۱۸۲۱۲
۱ نظر
۵۰۰۸
۱ نظر
۵۰۰۸
پ

توزیع كارت ورزش میان زنان سرپرست خانوار

رئیس ستاد توانمند سازی زنان سرپرست خانوار از اهدا و توزیع كارت های ورزش میان بانوان سرپرست خانوار در فواصل مختلف خبر داد.

خبرگزاری میزان: رئیس ستاد توانمند سازی زنان سرپرست خانوار از اهدا و توزیع كارت های ورزش میان بانوان سرپرست خانوار در فواصل مختلف خبر داد.

فهیمه فیروز فر گفت: از آنجا كه زنان سرپرست خانوار علاوه بر مسئولیت های شغلی، هم چون سایر زنان در گیر كارهای خانه نیز هستند، باز آفرینی قوای جسمانی و روانی آن ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وی در ادامه افزود: در همین راستا ستاد توانمند سازی زنان سرپرست خانوار با همكاری سازمان ورزش شهرداری تهران اقدام به توزیع كارت های ورزش بین بانوان سرپرست خانوار كرده است.

فیروز فر همچنین با اشاره به همكاری با اداره كل بانوان شهرداری تهران خاطر نشان كرد: این سازمان نیز بخشی از خدمات خود در زمینه اردوهای زیارتی، تفریحی و فرهنگی كه هرساله برای بانوان تهرانی برگزار می شود را به زنان سرپرست خانوار اختصاص داده است.

رئیس ستاد توانمند سازی زنان سرپرست خانوار تاكید كرد كه این خدمات با بهره گیری از سامانه های زنان سرپرست خانوار به صورت هدفمند و متناسب با ویژگی های مختلف افراد تحت پوشش ارائه می شود تا حداكثر اثر بخشی را برای آن ها داشته باشد
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • وطندوس

      خححخ ههههه. کارت ورزش؟!! نبوغتون برم؟! مسخره ها!! کارت نون پخش کنید !! خداوکیلی یگانه عالمین!!!! بخدا شرمم میشه بگم اینجور مدیر ومسؤلمان هستن!! کارت ورزش آخه ...!!!!! خنده اوره بخدا !! ............

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج