۴۱۸۲۵۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

پنج دلیل ناکامی‌ یونایتد مورینیو

منچستریونایتد تحت هدایت سرمربی پرتغالی‌اش به دلایل مختلفی دوران خوبی را سپری نمی‌کند.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از آس، ژوزه مورینیو روزهای سختی را در اولدترافورد سپری می‌کند. منچستریونایتد با وجود مهاجمی همچون زلاتان ابراهیموویچ نمی‌تواند گلزنی کند و عملکرد ضعیف خط دفاعی باعث شده است نسبت به فصل گذشته گل‌های بیشتری دریافت کند. یونایتد آخرین بازی‌اش را در لیگ اروپا با شکست دو بر یک برابر فنرباغچه به پایان رساند و در لیگ برتر برابر برنلی به مساوی کرد. در ادامه به دلایل ثبت این نتایج ضعیف اشاره می‌شود.

اشتباه‌ در خط دفاعی

اشتباهات در خط دفاعی یکی از بزرگ‌ترین مشکلات مورینیو است. یونایتد نسبت به فصل گذشته گل‌های بیشتری دریافت کرده است. این در حالی است که برای تقویت خط دفاعی‌اش در این فصل با اریک بایلی ۳۸ میلیونی قرارداد امضا کرد و در دروازه خود از داوید دخئا بهره می‌برد. دروازه‌بان اسپانیایی در ۱۰ بازی‌اش در لیگ برتر ۱۲ گل دریافت کرده است یعنی پنج گل بیشتر از فصل قبل. البته در فصل گذشته در چهار بازی نخست فصل در ترکیب حضور نداشت.

ناکامی در گلزنی

زلاتان ابراهیموویچ برای بهتر کردن آمار گلزنی یونایتد به این تیم پیوست، اما پس از به ثمر رساندن چهار گل در چهار بازی، در چهار بازی بعد نتوانست گلزنی کند تا این که دوباره برابر زوریا در لیگ اروپا پای او به گل باز شد. این آخرین گلی بود که برای شیاطین سرخ به ثمر رساند. مهاجم سوئدی پنج بازی است که در گلزنی ناتوان است. در این شرایط راشفورد، خوان ماتا و مارسیال برای شیاطین سرخ گلزنی کرده‌اند.

جاه‌طلب نبودن

منچستریونایتد یکی از شانس‌های نخست برای فتح لیگ اروپا است. با وجود اینکه در گروهش تیم‌های فنرباغچه، فاینورد و زوریا حضور دارند، اما دو پیروزی و دو شکست کسب کرده است. یونایتد با ۶ امتیاز در رتبه سوم جدول قرار دارد و تنها دو بازی پیش روی خود دارد. شیاطین سرخ برای صعود از مرحله گروهی برابر فاینورد در خانه بازی خواهند کرد و برای دیدار با زوریا به اوکراین سفر می‌کنند.

یونایتد در لیگ برتر نیز نتایج چندان درخشانی کسب نکرده است پس از ۱۰ هفته پس از تیم‌های منچسترسیتی، آرسنال و لیورپول در جایگاه هشتم قرار دارد. فاصله امتیازات قابل جبران است اما نتیجه نگرفتن تیم مورینیو باعث شده است یونایتد در رتبه‌های پایین‌تر قرار بگیرد. قرمزپوشان امیدوارند در بازی‌های پیش رو برابر سوانسی، آرسنال، وستهام، اورتون و تاتنهام امتیاز کسب کنند.

یونایتد مورینیو تنها در جام اتحادیه نتیجه خوبی کسب کرده است. این تیم توانست منچسترسیتی را حذف کند و در یک چهارم نهایی برابر وستهام قرار خواهد گرفت.

بازیکنان گل نزن

یونایتد با مخیتاریان در این فصل قرارداد امضا کرد و به عنوان بازیکن مهمی به این تیم وارد شد، اما واقعیت چیز دیگری بود. مورینیو او را بازیکن سطح بالایی نمی‌داند و به همین خاطر دقایق کمی در میدان حضور داشته است. میختاریان تنها ۱۳۳ دقیقه بازی کرده است. در این میان دومین بازیکنی است که کمترین دقایق را در زمین حضور داشته است.

دپای و شواین اشتایگر در شرایط مشابه قرار دارند. دپای هلندی در ۶ بازی یونایتد در لیگ برتر بازی نکرده است و تنها ۱۲۶ دقیقه در میدان حضور داشت، اما اشتایگر آلمانی حتی فرصت بازی نیز پیدا نکرده است.

یونایتد مورینیو یکی از بدترین‌های تاریخ

یونایتد با هدایت سرمربی پرتغالی در ۱۷ بازی پنج شکست را تجربه کرده است. این آمار در تاریخ ۱۳۸ ساله باشگاه تنها از یک سرمربی بهتر است. داو سکتون در سال ۱۹۷۷ در ۱۵ بازی پنج بار با یونایتد شکست خورد. آمار به ثبت رسیده توسط مورینیو از دو مربی اخیر یونایتد (دیوید مویس و لویس فان خال) بدتر بوده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج