۴۱۸۲۵۸
۵۳ نظر
۵۰۰۵
۵۳ نظر
۵۰۰۵
پ

اعترافات زن جوان به قتل همسر و فرزندانش

زن جوان که در جنایت تکان دهنده همسر و دو فرزندش را به قتل رسانده است روی تخت بیمارستان، جزئیات جنایت را برای بازپرس جنایی تشریح کرد.

روزنامه ایران: زن جوان که در جنایت تکان دهنده همسر و دو فرزندش را به قتل رسانده است روی تخت بیمارستان، جزئیات جنایت را برای بازپرس جنایی تشریح کرد.
فرزانه-۳۲ ساله- به بازپرس محسن مدیرروستا از شعبه ششم دادسرای جنایی تهران گفت: ساعت ۱۰ صبح جمعه -۱۴ آبان- شوهرم را چندین بار صدا کردم تا صبحانه بخورد. اما اوگفت: می‌خواهد استراحت کند. می‌دانستم که بهانه می‌گیرد.

به‌همین خاطر به آشپزخانه رفتم و چاقویی برداشته و به اتاق خواب رفتم و همان‌طور که همسرم خوابیده بود ضربه‌ای به کمرش زدم. محسن، یکدفعه از جا پرید و به طرف پنجره دوید که ضربه دیگری زدم که بیهوش روی زمین افتاد و خیلی زود هم جان داد. برای همین پتویی روی بدنش انداختم و به پذیرایی برگشتم.
برای بچه‌ها چای ریختم و از آنها خواستم تا چای بخورند. اما بچه‌ها که شاهد ماجرای قتل پدرشان بودند به آشپزخانه نیامدند. همان موقع خواستم خودم را بکشم برای همین تصمیم گرفتم اول بچه‌هایم را بکشم تا زیر دست کسی نیفتند. قبل از آن شروع به پرتاب وسایل خانه به داخل کوچه کردم. بعد چاقو را برداشتم و به سراغ فاطمه رفتم.فاطمه-11ساله- را در اتاق خواب کشتم و روی او پتویی کشیدم و بعداز آن مازیار 4 ساله و محیا 10‌ساله را چاقو زدم، بعد از آن بود که ضربه‌ای به شکم خودم زدم و به کنار پنجره رفتم تا خودم را پایین پرت کنم.
ناگهان عابری که از آنجا می‌گذشت با دیدن من گفت اگر خودت را بیندازی فقط دست و پایت می‌شکند ولی نمی‌میری. با شنیدن این حرف از تصمیمم منصرف شدم و به سالن برگشتم و روی مبل نشستم و همسایه‌‌ها پس از شکستن در وارد خانه شدند. زن جوان ادامه داد: «17 ساله که بودم در راه مدرسه با همسرم آشنا شدم. دوستی ما با مخالفت خانواده‌ام به ازدواج همراه شد. من قبل از ازدواج دارو مصرف می‌کردم. آن موقع‌ها نیز صداهایی می‌شنیدم که به‌خاطر این صداهای نامفهوم تصمیم گرفتم به دکتر بروم. اما بعد از ازدواج و بچه‌دار شدن، سرگرم بچه‌ها شدم و بیماری‌ام را فراموش کردم و دیگر دارو مصرف نکردم. تا اینکه زمستان سال گذشته همسرم به من گفت که پرخاشگر شده‌ای و پیشنهاد داد که به دکتر بروم. ولی زیاد موضوع را جدی نگرفتم اما صداها را کم و بیش می‌شنیدم.»
عامل جنایت ادامه داد: مدتی بود که به‌شوهرم مشکوک شده بودم. سال گذشته متوجه شدم که او در حال چت‌کردن با زن جوانی است. شوهرم می‌گفت مسائل کاری است و هیچ رابطه‌ای با کسی ندارد. اما من به او مشکوک شده بودم و همین مسأله باعث شد تا او را به قتل برسانم.بعد از تحقیق از زن جوان، از آنجا که محیا، تنها بازمانده این جنایت به تازگی عمل شده بود و قادر به صحبت نبود بازپرس جنایی تحقیقات از او را به زمان دیگری موکول کرد.بعداز آن، بازپرس مدیر روستا از خانواده زن جوان به تحقیق پرداخت.
پدر فرزانه به بازپرس گفت: شب قبل از جنایت دخترم و بچه‌هایش خانه ما بودند. تولد نوه‌ام بود و آنها هم در تولد شرکت داشتند. فرزانه از اینکه دو شب بود شوهرش به‌خانه نمی‌آمد ناراحت بود و من با دامادم که راننده یک شرکت لبنیاتی بود، در این باره صحبت کردم. ساعت 12 شب بود که خانه ما را ترک کردند. ساعت چهارونیم بعدازظهر جمعه بود که از کلانتری با من تماس گرفتند و خبر بازداشت دخترم و بقیه ماجرا را دادند. البته دخترم مشکل روانی داشت و دیرآمدن‌های شوهرش و اعتیاد او زندگی را برای آنها سخت کرده بود. آنها در ساختمان 12 واحدی زندگی می‌کردند که تنها 3 خانواده در آنجا ساکن بودند و بقیه واحدها خالی بود این موضوع هم دخترم را اذیت می‌کرد.
گفت‌وگو با شاهد حادثه

در جریان تحقیقات محلی خبرنگار حوادث روزنامه «ایران» نیز ابعاد دیگر این جنایت فاش شد.یکی از همسایه‌های محل جنایت که از ابتدا شاهد حادثه بود به خبرنگار حوادث «ایران» گفت: نزدیک ظهر بود که صدای داد و فریاد زن جوانی را از ساختمان روبه‌رویی شنیدم.

او همان موقع وسایل خانه‌اش را از طبقه دوم ساختمان به کوچه پرتاب می‌کرد. همه با دیدن این صحنه شوکه شده بودیم. او جاروبرقی، میز تلویزیون و وسایل خانه را یکی یکی به کوچه می‌انداخت و ضجه می‌زد و فریادهایش همه را ترسانده بود. اما پس از دقایقی ناگهان ساکت شد و روی لبه پنجره ایستاد.
می‌خواست پایین بپرد ولی انگار که ترسیده باشد عقب رفت و با دست و صورتی خونین بار دیگر خودش را به در و دیوار کوبید. کوچه شلوغ شده بود و همه شاهد این ماجرا بودیم بی‌خبر از اینکه بدانیم چه اتفاق شومی در خانه آنها افتاده است. فقط از زن جوان می‌خواستیم آرام باشد و در خانه را باز کند. اما او برای چند دقیقه به داخل خانه رفت و دیگر صدایی به گوش نرسید.مرد جوان در ادامه گفت: در حالی که به شدت ترسیده بودیم حدس زدیم باید اتفاق هولناکی افتاده باشد به همین خاطر بلافاصله به پلیس و آتش‌نشانی خبر دادیم و آنها خیلی سریع وارد محل شدند.
با حضور مأموران و پس از باز شدن در آپارتمان، صحنه دلخراشی پیش رویمان قرار گرفت. همه جا غرق در خون بود و تنها صدای ناله دختر بچه‌ای که از ترس به خود می‌پیچید و گریه می‌کرد به گوش می‌رسید. وقتی وارد آنجا شدیم جلوی در ورودی اتاق خواب جسد مرد جوانی افتاده بود و کنارش نیز جنازه پسر ۴ ساله‌ای به چشم می‌خورد. زن جوان نیز مات و مبهوت روی صندلی نشسته بود و حرفی نمی‌زد. نیروهای امدادی با دیدن این صحنه وحشتناک دختر ۱۰ ساله - محیا - و زن جوان را به دلیل جراحات وارد شده راهی بیمارستان کردند.
این مرد که هنوز باور ندارد چه جنایت هولناکی رخ داده ادامه داد: در آن لحظه نمی‌دانستیم باید چه کنیم فقط شنیدم که دختر کوچولو به مأموران می‌گفت: «مامان وقتی فهمید بابام قراره زن بگیره عصبانی شد و با هم دعوا کردند. بعد مامانم به ما حمله کرد.وی ادامه داد: این خانواده همسایه جدید ما بودند و تنها دو ماه است که به این محل آمده‌اند و از آنجا که ساکنان آپارتمان‌ها با هم ارتباطی ندارند شناخت دقیقی از آنها نداشتیم. ولی در این دو ماه نیز بدی یا حتی مشاجره‌ای از آنها ندیده بودیم فقط برایمان جای سؤال است که این زن ریز نقش چطور توانسته همسر قوی هیکل و بچه‌هایش را به قتل رسانده باشد.
چون در ظاهر او زن ضعیف و لاغری به نظر می‌آمد و هنوز هم نمی‌توانیم باور کنیم این اتفاق تلخ رخ داده باشد.
خبرنگار ما در ادامه تحقیقات محلی‌اش، به مدرسه‌ای که دو دختر این خانواده در آنجا درس می‌خواندند رفت.یکی از مسئولان با ابراز تأسف از این حادثه دلخراش گفت: در این خصوص نمی‌توانم اظهار نظری کنم و حرفی بزنم فقط می‌خواهیم مراقب آرامش دیگر دانش‌آموزان مدرسه باشیم تا برایشان مشکل روحی و ترسی به وجود نیاید.
از آنجا که این دو خواهر تازه وارد این محل و مدرسه شده بوند نمی‌توانیم نظر قطعی درخصوص شرایط روحی و خانوادگی‌شان دهیم چرا که شناخت دقیقی از آنها نداریم. ولی در طول این مدت محیا و فاطمه از دانش‌آموزان آرام و درسخوان مدرسه ما بودند که همه ما دوستشان داشتیم و از بروز این حادثه بسیار شوکه هستیم. چرا که آنها در این مدت از شرایط خانواده‌شان با معلم‌هایشان حرفی نمی‌زدند و به طور منظم درس می‌خواندند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • پویا

      ان شاالله که خدالعنتش کنه،آ خه یه مادر اگه یه زخم کوچیک هم روي تن بچش ببینه کلی عذاب می کشه.به خدا حیوون هم بابچش این کارو نمی کنه.یه مادر تمام سختی های زندگی رو به خاطر بچش تحمل میکنه.واقعا چی شد مهر و عاطفه ی مادری.کاش واقعا اون یکی از بچه هاشم زنده نمی موند.دلم واسه ی این بچه ی بیگناه ميسوزه ،خدا به دادش برسه ....

    • مجی

      چقدر دردناک وناراحت کننده هستش، این شبکه های اجتماعی و استفاده نادرست از اونها داره ریشه خانواده هامون رو داره میزنه خدایا پناه میبریم به تو....

    • ناشناس

      لطفا لطفا لطفا قبل از ازدواج تحقیق کنید

    • سمیه

      دوست دارم یه چیزی بنویسم اما نمیدونم چی؟ تک تک این چیزهایی که نوشته رو تو ذهنم آوردم و تصور کردم. خیلی دردناکه، خیلی.
      میخوام بگم شاید اون زن فشار زندگی رو تحمل میکرد، شاید صبرش سر اومده بود، شاید بیمار بود ... اما نمیشه هضمش کرد. میشد با راه های دیگه حل بشه اما چرا جنون؟ اونم تا این حد. بیچاره اون طفلکهای معصوم، بیچاره اون دختری که جون سالم به در برد، کاش اونم می مرد. هرگز اون بچه، آثم سابق نمیشه، هرگز
      خیلی دلم گرفت

    • اسماعیل

      ....،اسم بعضی ها رو نمیشه مادر گذاشت .چ چطور دلت اومد بچه های خودت رو بکشی .تازه پدر دختره هم داره از دخترش دفاع میکنه .از پدر انتظار میره بچه هاشو ازار و اذیت کنه ولی از مادر نه ،بهشت واقعا زیر پای مادر است .خدایا هیچ گونه ناراحتی و مشکلی تو هیچ خونه ایی ننداز .

    • علی

      متاسفم برا خودم .خودت .جامعه . پولی که گرفته میشه کار فرهنگی بشه که خرج سفر خارج و غیره نیشه .متاسفم از مبلغان که همش سیاسی صحبت میکنن . متاسفم از ماها که فقط اسم مسلمان داریم . همه مردم دچار بیماری افسردگی . پریشانی . ودردو غممن چرا ؟ کسی میدونه واقعا چرا؟؟

    • کامروا

      فارغ از جزئیات ماجرا (واصولا نظرات بنده با این خانم نیست وتهمت به شخص خاصی زده نمی شود) .چون دردرج خبر گذشته دیدیم اکثر خانم ها ناعادلانه کار خانم را برقتل همسر تایید کردند وحتی کسی نگفت که طلاق می گرفت و فقط خانم ها قاطعانه گفتند خوب کاری کرده.(متاسفم ) .می توان نتیجه گرفت این نوع تفکر نشان دهنده ی این است که خانم ها خود را به تنهایی هیچ حساب می کنند وباشوهر(مرد) یک انسان محسوب می کنند وصد درصد تفکر یک خانم مسلمان نیست .(نتیجه که خانم ها نه مردان را دوست دارند ونه خدا ونه فرزندان بلکه فقط خود را ) نسل بی ایمان خانم ها از این بیشتر نیز انتظاری از آن نمی رود ومحال است خانم باایمانی بگوید همسرش راکشت وخوب کاری کرد .چون اول خدا را درنظر می گیرد.ودرغیر اینصورت فرق یک خانم ودراکولا چیست .که پدرهای زیادی (بازیگر ٬خواننده ٬وشخصیت های معروف ومحبوب شما که همیشه به آنها اقتدا می کنید. نیز بارها ازدواج مجدد کردند آیا آنها نیز باید کشته شوند .وپدر برای بچه ها پدراست (محال است که بچه ها راضی به گرفتاری ویامرگ پدر باشند ) ضمنا خانم هایی که توی خیابان مثل آب خوردن غش می کنند ویک مرد رابدبخت می کنند .واین رفتار غلط راترویج می دهند نباید انتظار داشته باشند که شیطان مجوز را فقط برای آنها صادر کرده بلکه دوباره نیز صادر می کند .خداوند خوب گفته است که با مکر وحیله شمارا به مقصود نمی رساند .

    • نا شناس

      واقعیت این است که به خاطر بالا رفتن سن ازدواج بیشتر دختر خانم ها دارای افسردگی هستند ومتا سفانه. ظاهرا نشان داده نمی. شوند وبا تحقیق مشخص نمی شود. وباز هم متاسفانه خانواده ها صبحتی نمی کنند با این وضع تورا به خدا به دختر خودتون رحم کنید. وتا مداوا نشده ازدواج نکنند

    • طوطی

      مشکل روحی روانی که بیاد سراغت دیگه کنترول خودتو نداری،از اون حالت طبیعی خارج میشی,

      چند وقت پیشا یکی از خانمای همسایمون دختر 14سالشو گرفته بود تو بغلش کتکش میزد موهاشو میکند میگفت این دختر من نیست بگو دخترمو چیکارش کردی(مشکل روحی داشت)

      شوهرش که میدونسته مشکل روحی داره بهشم مشکوک شده، بخاطر چت کردناش ،به زورم که شده بود باید میبردش واسه درمان!

      من دلم واسه اونایی که کشته شدن نمیسوزه ،دلم واسه اون بچه ای که زنده مونده میسوزه که چطور میخاد بااین کابوس تا اخر عمر زندگی کنه,

    • مریم

      برادر من با دختری عقد کرد بعداز عقد متوجه شدیم که افسردگی شدید دارد ومتاسفانه مادرش. وخودش ان را پنهان کرده بودندوکار به جدایی کشید. خانواد ها لطفا دقت بفر ما یید دختر شما مادر اینده است نوه های خود را بد بخت نکنید

    • بدون نام

      لعنت به توزن کثیف وقاتل حالامیخوای بازرنگی واظهاربه جنون وشنیدن صداخودتوتبرئه کنی وفردای قیامت چه جوابی داری ای بی وجدان وپست ترین آدم ها

    • بدون نام

      هزاران لایک به کامروا برادرعزیزمنم خانم هستم ولی هرگزازاین زن های قاتل وبیوجدان حمایت نمیکنم دیروزکه در مورداین قاتل بالفطره نظردادم خودخانم هابانظراتشون منوبه تمسخرگرفتن وحرفام روهیچ خوندن ولی اهمیتی نداره من به وجدان نظرمیدم وطرفداری همجنس خونخوارم رونمیکنم

      پاسخ ها

      • پسر ایرانی

        واقعا بهتون برای شعور بالا و منطقی که دارید تبریک میگم اونایی که بحثهای جنسیتی میکنند باور کنید همشون آی کیو زیر 40 هستند و زیاد حرفهاشون رو جدی نگیرید

    • بدون نام

      احسنت به آقای کامروا

    • بدون نام

      آدم سالم هیچ وقت این کارونمیکنه 100درصدمشکل روانی داشته بیچاره بچه هادلم واسشون کباب شد

    • راز

      شیزوفرنی بیماری هست که بیمار صدا هایی رو میشنوه که گاها کنترل شخص رو در دست میگیرن حتی دکتر ها هم در مراحل اولیه از بیمار میخوان که به این صدا ها بی اعتنا باشن و توجهی بهش نکنن ولی این نوع بیمار ها حتما باید تحت نظر باشن ودارو مصرف کنن بی توجهی به همچین بیماری هایی واقعا خطرناکه من راجع به این خانم حرفی نمیزنم و حتی به خودم اجازه نمیدن نفرینش کنم چون باید مشخص بشه که تا چه حدی بر اعمالش کنترل داشته و این بعدا مشخص میشه ولی در کل نباید بیماری های روانی رو دست کم گرفت چون ممکنه عواقب بدی برای خود شخص و اطرافیانش داشته باشه
      خدا در گذاشته های این خانواده رو رحمت کنه و به باز مانده هاش هم صبر بده زجر اصلی رو باز مانده ها میکشن چون هم غم از دست دادن عزیزانشون هست و غم بزرگتر قضاوت ها و حرف های نسنجیده آشنا و غریبه که باید یک عمر باهاش بسازن

    • بدون نام

      ولی من به خودم اجازه میدم نفرینش کنم خانم زمانی یادش اومدکه بیماری داره شنیده بودکه شوهرش قراره زن بگیره وخانواده روقتل عام کردکسی بیماری داره اولانبایدسه بچه بدنیامی آوردو درثانی بایددرطول این سال هابچه هاروشکنجه میکردویکی یکی به فواصل میکشت ولی بخدانه بیماری درکاره نه جنون بخاطرتوهم زن گرفتن شوهرش این کاروکرد پدربزرگوارش بایدبجای طرفداری دخترش باخانواده مقتول همدردباشه چون دخترش یک فاجعه وحشتناک رورقم زد انسان نبایدباطرح ادعای جنون واعصاب هرجنایتی بکنه بیماران اعصاب اول به خودشون ضربه میزنن بعدبه دیگران

    • بدون نام

      کامروا فیلسوف نابغه تو که خودت رو همه چیز دان میگیری حداقل در مورد این موضوع فارغ از زن و مرد بودن و تعصبات خام خودت و فقط انسانی حرف میزدی که شاید و نه شاید که حتما این زن در یک شرایط بحرانی و بدون اختیار دست به کشتن عزیزانش زده نابغه حداقل میگفتی قضاوت های بیجا رو بذارین کنار و بیذارین بازمانده های این خانواده به درد خودشون بسوزن و بسازن و سو استفاده از غم دیگران نکنین جناب که خودت رو عقل کل میدونی و حرف های گنده میزنی بترس از قضاوت کردن انقد بین زن و مرد تفرقه و اختلاف ننداز انقد زن و مرد رو تو روی هم قرار نده که عاقبت باید جواب پس بدی تو با این حرف ها داری فتنه به پا میکنی و میندازی تو دل این بیچاره هایی که اینجا به دنبال گذروندن وقت خودشون هستن بفهم که داری چکار میکنی

      خواهش می کنم برترین ها یک بار و برای همیشه این ها رو گفتم و دیگه با این آقا هم صحبت نخواهم شد پس خواهشا حذف نکنید شما هم میدونید منم میدونم زن مرد مکمل هم هستن هیچکدوم بدون دیگری کامل نیست و حرف های ایشون داره تخم کینه میکاره مخصوصا در دل خانم ها و ممکنه همین یه جرقه باشه برای یه جنایت لطف کنید و بذارین همین یکبار منتشر بشه شاید این آدم دست از کاراش برداشت

    • سپیده

      چطور دلت اومد بچه های بیگناه رو بکشی یک حیوان همچین کاری نمیکنه خوب شوهرت متوجه شد تو حالت عادی نداری تو که از قبل بیمار بودی و توهم میزدی خوب میرفتی دکتر خودت رو معالجه میکردی نه اونهارو میکشتی نه خودت عذاب میکشیدی واقعا چه دلی داشت و جون خودش واسش شیرین بود همه رو کشت ولی نتوتست خودش رو بکشه

    • طوطی

      برای شادی روح منصور خان پورحیدری(صلوات)

    • کامروا

      درجواب هم وطن بزرگوار که لطف داشتند ماروفیلسوف خطاب کردند.اول که بنده گفتم منظورم این خانم نیست وتهمت به ایشون نزدم وکل جامعه خانم های غیرمنطقی رامثال زدم .خب کمی حرف می زنم ولی خواهشا ناراحت نشوید.حال خب هم وطن شما تاحالاکجابودید ویا اینکه شما مثل اینکه فقط نظرات بنده رامی خوانید ونظرات دیگران راتاحالا نخوانده اید .درخبر بدون جزئیات همین خبر که مردم نظر دادن همه تمام قد به مقتول هزار توهین کردند وشما نگفتید خانم ها رعایت کنید وآن را تشویق به قتل حساب نکردید .وآن خانم ها که نظر دادن فتنه ایجاد نمی کردند ومی دانید چقدر ازدواج مجدد داریم .وچه جاها که زیاد که این مسئله راحت حل می شود.وضمنا شما گفتید بازمانده ها بادرد خود بسوزند دوست عزیز کدام بازمانده بازمانده ب واقعی الان مادر است . خود دارید با این دلسوزی بی جایتان این گناه بزرگ را عادی جلوه می دهید ومی گویید شاید خانم درشرایط خاصی این کار راکرده است وتماما دفاع می کنید . وبااین برداشت شما هرخانمی راحت بزند وهمسر وبچه هایش رابکشد وبعد بگوید فلان بودم نه دوست عزیز شمامی گویید شرایطی (یعنی چون مرد چون قصد داشته دوباره ازدواج کند )حق داشته است .من درمورد این خانم نظر نمی دهم ولی خانم های زیادی که بیمار نیستن این کارها ازشون برمی آید وچون خانم ها احساسشان برعقلشان اثر می گذارد .حرف زیاد است ولی .......وفیلم سینمایی دیگران ساخته ی آلخاندرو آمنابار درمورد چنین چیزی ساخته شده است .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اتفاقا اکثر کاربرا به زنه فحش داده بودن بقیه هم خیلی منطقی به بیماری زنه و اینکه شاید واقعا جنون داشته اشاره کرده بودن.فقط یه نفر بود که به خاطر تعصب به مرد مقتول توهین کرده بود. ازدواج مجدد هم بدون اجازه اول شرعا و قانونا ایراد داره طبیعیه که خانمها هم این اجازه رو به شوهرشون نمیدن ونباید هم بدن به خاطر طبعات بعدیش.البته که کار این خانم رو تایید نمیکنم میتونست قانونی اقدام کنه.

    • شیوا

      بخدا اونی که میگه خوب کاری کرده .... من خیلی واجب که تزریقات یاد بگیرم تا امپولای مادرمو بزنم ولی هیچ وقت نرفتم یاد بگیرم چون به هیچ عنوان از دلم نمی یاد سوزن به گوشت یکی فرو کنم بخدا از دیروز تو شوکه هستم وای وای وای وای چقدر بی رحم چقدر خونخوار الله اکبر پناه بر خدا

    • بدون نام

      زن مقصر اصلی نیس مقصر مرد منم مردم ولی بازم میگم مقصر مرد بوده
      چرا شما فکر میکنین که این زن چقد بی رحم؟
      بی رحم نیس ادم بچه های خودش رو نمیکشه تا جاش نباشی درک نمیکنی ببین چه بلایی سرش اومده که یدفعه همچین تصمیم خوفناکی رو گرفته
      تصمیم عجولانه
      خدا سر هیچ کی نیاره تصورشم سخت بیچاره بچه ها دلم کباب شد من دخترمو برا ننوشتن مشق یواش زدم ولی اینقد ناراحت شدم که داغون شدم
      و اما برترین ها شما هم یه خبر رو با تیترهای مختلف چاپ نکن

    • salar

      صد در صد مشکل روانی داشته وگرنه هیچ مادر عاقلی بچه شو نمیکشه
      قضاوت سخته اما باید گفت خانواده ای به همین راحتی از هم پاشید خانواده هایی داغدار و آینده بچه ای نامعلوم
      امیدوارم کمتر شاهد این جور اتفاقات تلخ باشیم
      روح اون کوچولوهای معصوم شاد

    • راضیه

      من ب هیچ وجه کاراین زن راتحسین نمیکنم واتفاقامیگم وجدان نداشته وگرنه حق نداسته ک خودش برابچه هاتصمیم بگیره ک بمیرن!!!!!ولی کامرواخان یعنی فقط زناشیطانن وبدن ومردهافرشته هستن ؟؟؟من مردسراغ دارم ک دغله ودست شیطون روازپشت بسته وچه بسازنهایی ک شوهرشون معتادوتن پروره وزنه میره سرکارک بتونه باابروزندگی کنه بعدم اگه دقت کنیین میگه شوهره معتادبودوازوضع خونشم معلوم بوده ک چه زندگی مرفحی برازن وبچه هاش درست کرده بوده وزنه ازخوشی زیاداین کاروکرده!!!!!!@!

    • مرمر

      پدر دختره نمیخواد قبول کنه دخترش یه جانی و وحشیه.میگه دامادم تا دیروقت بیرون بود :| حتما پدره حق میده که دخترش اینجوری شوهرش و بچه هاشو کشته.

    • بدون نام

      آقای کامروااین حرفاروبه دل نگیرین نظرات شماعالی وسازنده هستن البته اگه کسی درک واقعی داشته باشه درضمن کامرواجان این خانم قاتله ومن ازش بیزارم چون کاری که این زن کردهیچ شیروببر وگرگی بابچه هاش نمیکنه وبیماری این خانم کجاثابت شده؟که یقین دارم هیچ بیماری نداره

    • جمیله

      بی نام ۱۱/۳۰قضاوت ناعادلانه ای کردین کامروامگه میتونه باچهارتانوشته بذرکینه ونفرت تودل خانمابکاره خانماخودشون بایدعقل داشته باشن وقضاوت های کامروابخداحرفای خداوندوپیامبرانه

    • بدون نام

      راضیه جان چون معتادبوده وزندگی مرفهی نداشته بایدبه این طرزفجیع کشته بشه ؟؟؟خونه ی منم ساده است شوهرم هم عصبیه بزنم بکشمشون!!!!!

    • بدون نام

      باسلام .من با نظریات اقای کامروا مخالفم .. چون تنها تو کشور ما ابن اتفاق نییوفتاده جابیی خبری خوندم که اقاهه مادرشو تگه تکه کرده بود وتوی خونهاش نگهداری میکرد پس تنها افسردگی شامل خانمها نمیشه ....قضاوت بیجا ممنوع لطفا ...بعدم مردی که میدونه خانمشون بیمارن ایشون همراهی میکردن تا درمان بشن نهاینکه نمک رو زخمشون بپاشن واز زن کرفتن حرف بزنن .البته ککار خانم درست نیست قتل نفس هستش وتاوانش رو خودشون هم این دنیا وهم دراون دنیا باید پس بدن. ولی اینطور که همه ما این روزها داریم میخونیم جرمهایی که اتفاق می افته تنها زنها نیستن که دراون مداخله دارن از هر تعداد که میخونیم شاید یک سوم البته اونهم باز پای کس ثالث در میانه پس ب امید زندگی سالم یا حق

    • بي نام

      قبل از ازدواج چشمتون را باز كنيد وبعد از ازدواج چشمتون رو ببنديد

    • بدون نام

      اقای کامروا نظرتون راجع به ب ی ایمان بودن خانمها اشتباه وهمینطور در مورد متکی بودن اونها به شخص به نام همسر یا شوهر هم اشتباه هستش من کسی رو میشناسم که با پاکدامنی تمام فرزند چهارسالشو بزرگ کرد و باتحصیلات عالی وخودش هم پابه پای فرزندش به زندگیش ادامه داده وبیستو جهار ساله که همچنان به تنهایی خودش مسیولبت رو به دوش میکشه هرچند با اب باریکه ولی خدارو شکر هنور از اینجور خانمها هستند که خدا یارشون باشه. البته لطف کنید مطالبتون رو کوتاه بنویسید تا مجبور نشید اگر فکر میکنید باعث سو تفاهم هستش پاسخ بدید من الله توفیق

    • سحر

      اونایی که کشته شدن که خدا بیامرزشون ولی این دختر بدبخت که زنده مونده تا آخر عمر چه ذجری رو باید تحمل کنه فقط خدا کمکش کنه

    • سهیلا

      کار زن واقعا وحشتناکه واین کار از هیچ ادم سالمی برنمیاد مسلما خانم به شدت بیمار بوده ولی اگر شوهرش میدونسته زنش بیماره چرا درمانش نکرده چرا به جای طلاق حرف از یه زن دیگه زده چرا خانواده ی خانمه به فکر درمانش نبودن حتما باید دوتا بچه ی بیگناه میمردن تا همه بفهمن زنه مریضه اون پدر بی فکر حالایادش افتاده دخترش مشکل روانی داره خدایا خووت به همه ی ما رحم کن

    • کامروا

      درجواب بدون نام ۱۶:۵۰ ماهمه ی خانم ها رانگفتیم

    • خودساخته

      سلام دوستان انسان عاقل روابط و شرایط و اوضاع و احوال را با جمعیت و برخورد های اطراف آن محاسبه و تشخیص می‌دهد، در یک جمعیت بیش از هشتاد میلیون با افکار مختلف و امروزه نیز این ارتباطات مجازی مزید بر علت شده و نمی توان گفت که نباید این گونه اتفاقی به هیچ وجه نباید بیافتد!!! هرگاه جامعه‌ای بیمار شد و هر روز روز گذشته را آرزو و سال گذشته را بهتر میدانست، بدان که بیمار گشته و این بیماری هم بدون مقدمه پیش نیامده است!!! هرگاه روز بروز انسان قادر به انجام وظایف خود نشد، بدان که کاستی در کار است و فاصله طبقاتی ثروت و قدرت و فرهنگ بیشتر شد آدمی نزدیک به جنون میشود و می پندارد که این چرا چنین است و آن چرا چنان شده‌است که نتیجه و محصول این کاستی های فوق مثل جرقه و بنزین منفجر و اینگونه حوادث پیش می آید بنده جامعه شناس نیستم و لی میشود دید، و فکر کرد و این اتفاقات را به عنوان تجربه و سراغ ریشه اصلی این مفسده ها توسط کارشناسان خبره گشت و به ترمیم و بازسازی جامعه پرداخت که ممکن است سالها طول کشد، اما مفید خواهد بود،

    • بدون نام

      والا آدم با شنیدن این خبرا اصلا جرات نمیکنه که ازدواج کنه ، بابا خودتون به جهنم بچه ها چه گناهی کردن که باید این بلا سرشون بیاد. ای کاش قبل از ازدواج آموزش هایی میدادن که اگر توی زندگی مشترک مشکلی داشتین چجورری رفعش کنید . طفلی اون دختر که زنده موند ، میخواد چکار کنه ؟

    • کامروا

      در جواب ۱۶:۵۰ شرمنده هم وطن این طور جواب دادیم (یعنی بدون ادب )چون چند تا جواب دادم نسبت به خانم ها با کلی ادب واحترام ولی توی سایت درج نشد (سانسور شد) وماهم اینطور فرستادیم .خلاصه بقیه هم وطنان لطف دارند.

    • بدون نام

      این جور افراد بیماری روان دارند اصلا نباید این زن با بچه هاش تو خونه میمونده اینم بیفکری خانوادش بوده که گذاشتن باهم زندگی کنند باید درمان میشده

    • بدون نام

      در زندگی هر کس هزاران نکته باریکتر از مو هست که براحتی نمیتوان اظهار نظر کرد.چکار کنیم که دیگر تکرار نشود؟

    • راز

      من با نظر بی نام 11:30 کاملا موافق هستم خیلی وقت پیش اعلام کردم که نظرات این آقا رو نمیخونم چون همگی جانب دارانه اس و همین کار رو هم کردم و دیگه این نظرات رو نخوندم
      اینجا خیلی ها هستن که هر چی دلشون میخواد به خانم ها میگن من بار ها اینجا خوندم که میگن هر چی هست از گور خانوما بلند میشه دقیقا همین جمله رو بار ها خوندم اینجا به خانم خا ضعیفه گفته شده ناقص العقل گفته شده و هزاران بد و بیراه دیگه ولی کمتر کسی بوده که حتی به خاطر عزیزان خودشون این حرف ها رو محکوم کرده باشن ولی ماشالا تا حرفی به آقایون زده میشه همه مدافع میشن بهر حال خدا به همه انصاف و منطق درست تفکر کردن رو عطا کنه

      و خداوند صبری به این خانواده بده تا ضمن تحمل مصیبتی که براشون پیش اومده حرف ها و قضاوت های مردم رو هم تحمل کنن

    • مهتاب

      من اینو قبول ندارم که بیشتر خانمها کم ایمان یه بی ایمانن این حرف درست نیست دوم در رابطه با نا سازگاری اکثر خانمها هم که گفته شده باز قبول ندارم . البته نظر شخصی خودم هست با توجه به موارد زیادی که دیدم ایمان یا سازگار بودن ربطی به جنسیت نداره و نمیتونه مقیاس خوبی واسه سنجش باشه

    • راز

      بدون نام 19:21 دوست عزیز این همه خانواده های موفق و خوشبخت دور بر همه مون هست و داریم می بینیم شون با باهاشون ارتباط داریم مگه هر کدوم ما دور برمون چند بار شاهد همچین اتفاقاتی بودیم ولی خانواده خوشبخت تا دلت بخواد دیدیم پس همیشه خوبی ها رو در نظر داشته باش و با یه خبر بد همه رو زیر پا نذار مسلما تو یه کشور به این بزرگی چنین اتفاق هایی هم میفته ما فقط باید مواظب باشیم و از خطا های دیگران عبرت بگیریم
      زندگی قشنگه اگه خودمون قشنگ بسازیمش

    • بينام

      قديمي ها شايد ازدواج هاي نسبتا خوبي داشتند ولي من خودم يك زن هستم وسني ازم گذشته در مجتمع هاي مسكوني كه بوديم نديدم زن وشوهرهاي جواني رو كه ارامش داشته باشن ودعوا هاي وهتاكي هاي وحشتناكي رو شاهد بودم بخصوص از طرف خانم ها ... لطفافرزندانتون رو كه با زحمت بزرگ كردين به فنا ندين ...ازدواج كردن ريسك بزرگيه

    • ایرانی

      شبکه اجتناعی خیلی وقته به جان خانواده ایرانی افتاده ولی کسی به این موضع توجه نمیکنه بابا ظرفیت این کار نیست

    • امیر

      عجب نظراتی واقعا تعجب میکنم
      یه کم درباره ناراحتی های روحی تحقیق کنید بعد قضاوت کنید واقعا متاسفم
      بیماری شیزوفرنی یا اسکیزو فرنی یا اسکیزوافکتیو یکی از نمونه ناراحتی حایه روان پریشی هست که بیمار اصلا نمیدونه داره چیکار میکنه
      شما چطور میتونید بدون اینکه از اصل ماجرا باخبر باشید اینطور قضاوت کنید
      لااقل اجازه بدید تا محکوم به اعدام بشه اون موقع میتونید اینطور توهین کنید
      اون یه بیماره کی میاد سه تا بچه رو سلاخی کنه
      بچه هایی که از گوشت و خون خودشن
      بخدا من خجالت میکشم از نظراتتون

    • راز

      امیر خان میتونید به این صفحه برید و ببینید که شیزوفرنی در مراحل مختلف چگونه بیماری هست
      منم گفتم که باید صبر کرد و دید که این خانم تا چه حدی براعمالش کنترل داشته و اصلا بیمار هست یا نه ما که نه دکتریم و نه قاضی
      http://robabnaz.persianblog.ir/tag/

    • سایان

      روانی

    • عباس

      مادر؟؟!!!!

    • بدون نام

      آقای امیرخان حالا بیماری این قاتل ازکجابرای شماثابت شد؟؟؟کی گفته این بیماره ؟؟فقط طبق گفته های پدرش صداهایی میشنیده راست ودروغش به گردن خودشون خواهرمن اسکیزوفرنی داره اذیت میکنه دادوقال داره ولی مهربونی هم داره وبه کشتن کسی فکرنمیکنه جزبعضی مواقع که به شخص خودش دقت کنیدشخص خودش آسیب واردمیکنه.این خانم تاشنیده شوهرش زن میگیره جگرگوشه هاشوقتل عام کرد دلیل کشتارش عصبیت بیش ازحدوبی منطقیش بود.خداازش نگذره

    • امیر

      بدون نام عزیز
      من نه اون طرف رو میشناسم نه ازش دفاع میکنم ولی حالات روان پریشی رو چند سال باهاش درگیر بودم
      متاسفانه برخی خانواده هابدون مشورت با پزشک بیمار فکر ازدواجشون هستند غافل از اینکه یه آشیانه ساخته میشه و بعد به آتش کشیده میشه
      بیماری اسکیزو شاخه های زیادی داره بعضیاشون حتی از اشخاصی که ما نمیبینیم فرمان میگیرند
      من فقط گفتم اینقدر زود قضاوت نکنیم تا همه چی روشن بشه جسارتی نکردم

    • بدون نام

      این حرفتون روقبول دارم امیرخان .خواهرم که بهش اشاره کردم ازاشخاص نامرئی فرمان میگیره خیلی خانواده ی بیچاره ام عذاب میکشن خواسته هاوتوقعات بیجاداره اگه به حرفش توجه نشه که واویلاست دکتراسالهاست میگن اسکیزوفرنی داره خدابه داد همه برسه بیماری اعصاب وروان دردناک ترازهربیماریه منم عذرمیخوام اگه ناراحت شدین برادرعزیز

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج