جاباما
۴۱۸۳۳۹
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

کوچ قاچاق کالا به فضای مجازی

سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اشاره به افزایش قاچاق کالا در فضای مجازی از تشکیل اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز در فضای مجازی و ایجاد مجموعه سامانه الکترونیکی در کشور برای شناسنامه دار شدن کالاها خبر داد.

خبرگزاری تسنیم: سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اشاره به افزایش قاچاق کالا در فضای مجازی از تشکیل اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز در فضای مجازی و ایجاد مجموعه سامانه الکترونیکی در کشور برای شناسنامه دار شدن کالاها خبر داد.

قاسم خورشیدی با اشاره به تشدید برخورد با قاچاق کالا در فضای واقعی اظهار کرد: بعد از برخوردهایی که با قاچاق کالا در فضای واقعی صورت گرفت موضوع قاچاق کالا در فضای مجازی تشدید شده است و در این چارچوب باید فضای مجازی را در امتداد فضای واقعی دانست.

این مقام مسوول در ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز ادامه داد : این ستاد با توجه به رصد پیوسته و مستمری که بر قاچاق کالا در فضای مجازی دارد به این جمع بندی رسید که جلساتی در این چارچوب با دست اندکاران وزارت صنعت و معدن داشته باشد و از پتانسیل پلیس فتا و وزارت اطلاعات در این راستا استفاده کند .

خورشیدی با بیان این که در حال حاضر فروشگاه های الکترونیکی برای فعالیت در فضای مجازی فقط در سامانه ای ثبت نام می کنند واین موضوع در باب نظارت کافی نیست، توضیح داد : دراین راستا تصمیم گرفته شد که یکسری اقدامات ایجابی از سوی وزارت صنعت و معدن در مورد این فروشگاه های الکترونیکی انجام شود و از دیگر سو با کمک پلیس فتا و وزارت اطلاعات از فعالیت های فروشگاه های الکترونیکی که اقدام به قاچاق کالا کرده اند، جلوگیری شود.

وی تصریح کرد: این کالاها در فضای مجازی مبادله می شوند ولی فیزیک آنها از طریق پست و پیک ها جابه جا می شود و در همین چارچوب تصمیم گرفته شده که همکاریی های نیز با پست برای نظارت بیشتر انجام شود .

سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالاو ارز همچنین از تشکیل اداره مبارزه با قاچاق کالا وارز در فضای مجازی و ایجاد مجموعه سامانه الکترونیکی در کشور برای شناسنامه دار شدن کالاها خبر داد و تصریح کرد: بر این اساس اگرکالایی در بازار عرضه شود و در مجموعه سامانه الکترونیکی کشور ردپایی از آن وجود نداشته باشد، این کالا به عنوان کالای قاچاق شناخته خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج