جاباما
۴۱۸۳۴
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

شمسایی در آستانه بازگشت به تیم ملی

کاپیتان پیشین تیم ملی فوتسال با تاکید بر اینکه اگر به تیم ملی دعوت شوم با همه وجود بر می‌گردم، گفت: هر روز تمرین می کنم و با وجود اینکه در لیگ بازی نمی کنم از همه بازیکنان فعلی فوتسال ایران آماده ترم.

خبرگزاری مهر: کاپیتان پیشین تیم ملی فوتسال با تاکید بر اینکه اگر به تیم ملی دعوت شوم با همه وجود بر می‌گردم، گفت: هر روز تمرین می کنم و با وجود اینکه در لیگ بازی نمی کنم از همه بازیکنان فعلی فوتسال ایران آماده ترم.

وحید شمسایی در خصوص کادر فنی جدید تیم ملی فوتسال و احتمال بازگشتش به این تیم ضمن بیان مطلب فوق گفت: من از نشستی که قرار است با سرپرست جدید کمیته فوتسال داشته باشم بی خبرم و این موضوع را از طریق رسانه ها متوجه شدم اما اگر این دعوت صورت گیرد به خاطر پیشرفت فوتسال در آن شرکت می کنم. من در خصوص " خسوس " حرفی ندارم اما امیدوارم فوتسال ایران بتواند به جایگاه واقعی خود بر گردد.

وی در خصوص دستیاران ایرانی " خسوس " افزود: رضا حیدریان و هاشم زاده جزو چهره های شناخته شده فوتسال ایران هستند و حتی حقشان بالاتر از این است که به عنوان مربی در تیم ملی فوتسال حضور پیدا کنند.

کاپیتان پیشین تیم ملی فوتسال تاکید کرد: سال گذشته فوتسال ایران به دلیل اتفاقاتی که گریبانگیر آن شد سوخت و امیدوارم خدا از مسببان آن نگذرد. من اگر سال گذشته در لیگ فوتسال ایران بازی نکردم به دلیل اتفاقاتی بود که در فوتسال رقم خورد. فوتسال ما در سال گذشته هم از نظر مالی و هم از نظر نتایجی که در جام ملت های آسیا و جام جهانی گرفت به یک قدمی نابودی رسید به طوریکه تیم های بزرگی مانند شن شا، پرسپولیس، فولاد ماهان، تام ایران خودرو طی سال های گاخیر کنار کشیدند.

وی افزود: زمانی شرایط لیگ ما از نظر مالی و فنی به حدی رسیده بود که ملی پوشان کشورهای صاحب فوتسال در لیگ ایران حضور پیدا می کردند اما الان شرایط چطور شده است. من برای بازی کردن در لیگ برتر فوتسال پیشنهاداتی از سوی خوراکچی، دبیری، مرتضایی و بی غم داشتم اما به خاطر شرایط مالی حاکم بر لیگ ترجیح دادم در آن بازی نکنم چون در شان من و سایر ملی پوشان مطرح نیست که با ۱۰۰ میلیون تومان در لیگ برتر فوتسال بازی کنیم.

شمسایی در پاسخ به این پرسش که اگر به تیم ملی فوتسال دوباره دعوت شود شرایط را چگونه می بیند، گفت: اگر دوباره به تیم ملی دعوت شوم با همه وجود برمی گردم چون کسی نیستم که برای تیم ملی بتوانم تعیین تکلیف کنم.

وی در پاسخ به این پرسش که منتقدان شما می گویند به دلیل اینکه تیم نداشته و در شرایط مسابقه قرار ندارید آمادگی بدنی مطلوبی ندارید تاکید کرد: من هر روز تمرین کرده و زیر نظر مربی بدنساز اختصاصی خود بدنسازی می کنم. من حتی ۱۰۰ گرم اضافه وزن ندارم و به جرات می توانم بگویم از همه بازیکنان فعلی آماده ترم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج