۴۱۸۳۴۱
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

نسل جدید مرسدس E کوپه رونمایی می شود

ظاهراً مرسدس بنز به انتظارها برای پرده‌برداری از آخرین عضو خانوادهٔ نسل جدید E کلاس یعنی مدل کوپه در نمایشگاه دیترویت ۲۰۱۷ پایان خواهد داد. این خبر را Autocar به نقل از منابع نزدیک به مرسدس بنز گزارش کرده است.

وب سایت پدال: ظاهراً مرسدس بنز به انتظارها برای پرده‌برداری از آخرین عضو خانوادهٔ نسل جدید E کلاس یعنی مدل کوپه در نمایشگاه دیترویت ۲۰۱۷ پایان خواهد داد. این خبر را Autocar به نقل از منابع نزدیک به مرسدس بنز گزارش کرده است. فروش این مدل از بهار آینده آغاز خواهد شد درحالی‌که در طراحی از کوپه‌های C کلاس و S کلاس تقلید کرده و ظاهر آشنایی دارد. در همین حال یک تریلر حامل سه دستگاه E کلاس کوپهٔ جدید با استتار سبک هم دیده شده است که تقریباً طراحی آن‌ها را به‌طور کامل نشان می‌دهد.

نسل جدید مرسدس E کوپه رونمایی می شود

نسل جدید مرسدس E کوپه رونمایی می شود

نسل جدید مرسدس E کوپه رونمایی می شود

البته شاید به این دلیل که E کلاس کوپه در طراحی تفاوت چندانی با C کلاس کوپه و S کلاس کوپه ندارد تا جایی که حتی تشخیص آن‌ها از هم مشکل است، مرسدس بنز نیازی به استتار سنگین آن ندیده است! بنابراین هرچند این خودرو کوپه‌ای متوسط در سبد محصولات مرسدس بنز خواهد بود اما طراحی بسیار آشنا و تکراری آن احتمالاً بسیاری از افراد که خواهان تنوع بیشتری میان این سه کوپه هستند را ناامید می‌کند.

نسل جدید مرسدس E کوپه رونمایی می شود

E کلاس کوپه بر روی همان پلت‌فرم MRA ماجولار نسخهٔ سدان ساخته شده و همانند آن مجهز به دو صفحه‌نمایش دیجیتال خواهد بود. این کوپهٔ لوکس در ابتدا با پیشرانه‌های مختلف بنزینی و دیزل ارائه خواهد شد اما مشخص نیست که آیا نسخهٔ پلاگین‌هیبریدی آن‌که هم‌اکنون با استفاده از یک موتور بنزینی ۲ لیتری به همراه یک موتور الکتریکی در سدان E۳۵۰e ارائه می‌شود، برای مدل کوپه هم ارائه خواهد شد یا نه.

نسل جدید مرسدس E کوپه رونمایی می شود

بااین‌حال یکی از محتمل‌ترین مدل‌های E کلاس کوپه، نسخهٔ E۶۳ و E۶۳ S است که کاملاً مشابه نسخهٔ سدان که به‌تازگی معرفی شده است، مجهز به یک نیروگاه ۴ لیتری V۸ بای‌توربو خواهد بود که در مدل S قدرتی معادل ۶۰۰ اسب بخار دارد. همچنین مدل ضعیف‌تر E۴۳ کوپه هم تولید خواهد شد که از یک موتور ۳ لیتری V۶ بای‌توربو با ۴۰۰ اسب بخار قدرت استفاده می‌کند.
نسل جدید مرسدس E کوپه رونمایی می شود
نسل جدید مرسدس E کوپه رونمایی می شود
نسل جدید مرسدس E کوپه رونمایی می شود
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج