۴۱۸۳۵۶
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

لارس فون تریه بازیگران فیلمش را انتخاب کرد

مت دیلن بازیگر امریکایی نامزد اسکار که زمانی راجر ایبرت منتقد فقید سینما از او به عنوان یکی از بهترین بازیگران نسل خودش هم‌ردیف شان پن نام برده بود، در فیلم جدید لارس فون تریه نقش یک قاتل سریالی را ایفا خواهد کرد.

وب‌سایت آی ‌سینما: مت دیلن بازیگر امریکایی نامزد اسکار که زمانی راجر ایبرت منتقد فقید سینما از او به عنوان یکی از بهترین بازیگران نسل خودش هم‌ردیف شان پن نام برده بود، در فیلم جدید لارس فون تریه نقش یک قاتل سریالی را ایفا خواهد کرد.
لارس فون تریه بازیگران فیلمش را انتخاب کرد

«خانه‌ای که جک ساخت» عنوان جدیدترین پروژه سینمایی فیلمساز دانمارکی برنده نخل طلای کن است که علاوه‌بر دیلن، برونو گانتس بازیگر کهنه‌کار سوییسی نیز در آن نقش فردی مرموز به نام «ورج» را بازی می‌کند؛ کسی که جک را درگیر گفت‌وگویی تکرارشونده درباره اعمال و افکارش می‌کند.

فون تریه درباره همکاری با دو بازیگر مطرح سینمای جهان در پروژه بعدی خود گفته است: «افتخار بزرگی است که موفق شدیم از حضور مت دیلن و برونو گانتس به عنوان بازیگران نقش اصلی بهره ببریم. هر دو بازیگرانی فوق‌العاده هستند و در خانواده سینمایی من جای دارند.» دیلن با ایفای نقش در فیلم «تصادف» (2004) نامزد جایزه اسکار نقش مکمل شد. گانتس بازیگر نقش آدولف هیتلر در فیلم نامزد اسکار «سقوط» نیز تا امروز در فیلم‌های بسیار مهمی از جمله «زیر آسمان برلین»، «خیلی دور خیلی نزدیک» و «کاندیدای منچوری» ایفای نقش کرده است.

همان‌طور که قبلا هم گفته شد «خانه‌ای که جک ساخت» ماجراهای فردی فوق‌العاده باهوش به نام «جک» را در یک بازه زمانی 12 ساله دنبال می‌کند و به معرفی قتل‌هایی می‌پردازد که در طول زمان جک را به یک قاتل سریالی تبدیل کرد. داستان از زاویه دید جک روایت می‌شود. هرقدر که پلیس به سرنخ‌های بیش‌تری دست پیدا می‌کند و یک قدم به دستگیری جک نزدیک‌تر می‌شود، او جسارت بیش‌تری به خرج می‌دهد و دست به خطرات بزرگ‌تری می‌زند.

به گزارش «کلایدر»، فیلمساز 60 ساله دانمارکی این روزها مشغول انتخاب سایر بازیگران فیلم خود از جمله چهار بازیگر زن نقش اصلی است که به زودی مشخص خواهند شد. این پروژه در سوئد و دانمارک جلوی دوربین خواهد رفت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج