۴۱۸۵۵۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

مظاهری: به فکیس نبودن فکر نمی کنم

دروازه بان ملی پوش ذوب آهن گفت:من فکر می کنم جای قاسم حدادی فر کاملا خالی است و باید فکری به حال این موضوع کنیم.

کاپ: رشید مظاهری در رابطه با شرایط اردوی تیم ملی اظهار داشت: در چند روز اخیر تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم. اما قرار است با اعلام اسامی بازیکنان برای اردوی جدید از فردا مرحله جدید تمرینات آغاز شود. البته من فعلا نزد خانواده ام هستم و در صورتی که به من اعلام کنند در لیست بعدی حضور دارم خودم را به تهران خواهم رساند.

وی در پاسخ به این سوال که شانس خود را برای حضور در لیست تیم ملی جهت دیدار با سوریه چقدر می داند عنوان کرد: من هر زمانی که به تیم ملی دعوت شوم تا آخرین لحظه برای به دست آوردن بهترین جایگاه می جنگم. هر بار که در تمرینات تیم ملی هستم طوری تمرین می کنم که انگار می خواهم به عنوان دروازه بان یک برای تیم ملی به میدان بروم. اصلا به فکر خط خوردن یا بازی نکردن نیستم و امیدوارم این بار هم شانسی به من داده شود تا بتوانم در ادامه تیم ملی را مقابل سوریه همراهی کنم.

دروازه بان ملی پوش ذوب آهن همچنین تصریح کرد: البته اگر خودم هم در تیم نباشم آرزو می کنم تیم ملی به جام جهانی برود. در چهار بازی اخیر بیشترین امتیازات برای ما به دست آمده. در صورتی که این روند ادامه پیدا کند ایران صعودش به جام جهانی را خیلی زود جشن می گیرد. مطمئن باشید اگر بتوانیم به جام جهانی برویم به نفع تمام بازیکنان و مربیان حاضر در فوتبال ایران است.

مظاهری درباره بازی با سوریه و غیبت چند مهره کلیدی تیم ملی بیان داشت: نباید هیچ تیمی را دست کم بگیریم. سوریه هم بازی های خوبی تا به اینجای کار انجام داده و قطعا کار آسانی مقابل آنها نداریم. چند بازیکنی که محروم و مصدوم هستند جزو مهره های کلیدی تیم ملی محسوب می شوند. اما آن قدر رقابت در تیم ملی وجود دارد که بازیکنان جایگزین بتوانند جای این چند نفر را پر کنند.

وی با اشاره به حضورش در بازی ذوب آهن مقابل اکسین البرز در جام حذفی گفت: من در اردوی تیم ملی بودم و از باشگاه با من تماس گرفتند و گفتند که اجازه ات را از آقای کی روش گرفته ایم تا در این بازی حاضر شوی. حتی یک جلسه هم با تیم تمرین نکرده بودم اما همین که دروازه ام باز نشد اتفاق خیلی خوبی است. خدا را شکر روند خوبی را در پیش گرفتیم و در جام حذفی به دنبال این هستیم تا قهرمانی دو سال اخیرمان را تکرار کنیم.

دروازه بان ذوب آهن درباره وضعیت این تیم در جدول رده بندی لیگ برتر گفت: آرزویم این است که بعد از دوسال قهرمانی در جام حذفی امسال بتوانیم قهرمانی لیگ برتر را به دست آوریم. دقیقا نمیدانم چه اتفاقاتی رخ داد اما خوشحالم که ذوب آهن به روزهای خوب خود بازگشته و با بازیکنان جوان و فوق العاده ای که دارد امیدوار به رسیدن به جمع مدعیان است. البته من فکر می کنم جای قاسم حدادی فر کاملا خالی است و باید فکری به حال این موضوع کنیم. الان هم مهدی رجب زاده را به عنوان لیدر در زمین داریم اما جای قاسم واقعا پرنشدنی است.

مظاهری در پایان درباره رقابت دروازه بان های لیگ برتری برای بالا بردن کلین شیت اظهار داشت: این مسائل فقط مربوط به رسان هاست وگرنه برای من اهمیتی ندارد. حتی در دو سال اخیر که من را بارها در رده های اول و دوم این جدول قرار دادند اصلا به آنها نگاه هم نمی کردم بلکه فقط دوستانم به من می گفتند در فلان رده بندی اول هستی. من در همین یکی، دو سال اخیر دروازه بانی می شناسم که بهترین عملکرد را داشته اما به خاطر اینکه تیمش ضعیف بوده گل های زیادی خورده است. این دلیل نمی شود که هر دروازه بانی کلین شیت می کند بهترین است. این یک تیم است که نتیجه می گیرد، گل می زند و گل می خورد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج