جاباما
۴۱۸۵۸۵
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

تاریخ اکران «جومانجی» تعیین شد

«جومانجی» که در دنیای فیلم مشهوری به همین نام با بازی رابین ویلیامز می‌گذرد، کریسس ۲۰۱۷ اکران می‌شود.

روزنامه بانی فیلم: «جومانجی» که در دنیای فیلم مشهوری به همین نام با بازی رابین ویلیامز می‌گذرد، کریسس ۲۰۱۷ اکران می‌شود.

به نقل از ورایتی، دواین جانسون اعلام کرد تاریخ اکران «جومانجی» تا کریسمس ۲۰۱۷ به تعویق افتاده است. این بازیگر روز جمعه در اینستاگرام خود این خبر را اعلام کرد.
تاریخ اکران «جومانجی» تعیین شد

این فیلم که پیشتر انتظار می‌رفت تابستان ۲۰۱۷ راهی سینماها ‌شود، حالا تاریخ اکران جدیدی پیدا کرده و ۲۲ دسامبر ۲۰۱۷ اکران خواهد شد.

جانسون با اعلام این که: همه تلاش‌مان را کردیم تا این فیلم را تابستان سال آینده به نمایش درآوریم، افزود: پس از این که فیلمبرداری فیلم تمام شد و آن را تدوین هم کردیم، احساس می‌کنیم یک کار خانوادگی مهم در دست‌مان است و به همین دلیل با بهترین آرزوهای کریسمسی این فیلم را راهی سینماها خواهیم کرد.

این بازیگر که خودش هم در فیلم حضور دارد با گذاشتن عکسی از بازیگران فیلم در صحنه‌ای از جنگل‌های جادویی آن، این خبر را به اطلاع هواداران رسانده است.

وی افزوده است: مثل خیلی‌های دیگر برای ما هم کریسمس روزهای مهمی است و بیشتر از هر زمان دیگری دوستش داریم و فکر می‌کنیم تعطیلات زمان مناسبی برای تماشای این فیلم خواهد بود. وی گفت: در عید شکرگزاری با «موآنا» با شما هستم، این کریسمس با «سربازان را بغلطان» با شما خواهم بود و کریسمس بعد نیز با «جومانجی» باز می‌گدرم تا با شما همراه شوم.

این فیلم با زمان اکران جدیدش با فیلم‌هایی چون «صدای شش دانگ ۳» هم زمان راهی سینماها خواهد شد. انیمیشن «فردیناند» نیز همان زمان اکران می‌شود و «مرد ۶ میلیون دلاری» که بازسازی فیلمی قدیمی به همین نام است نیز همان زمان به روی پرده‌های نقره‌ای می‌رود.

در بازسازی فیلم «جومانجی» جک بلک، کارن گیلیان و کوین هارت در کنار دواین جانسون بازی کرده‌اند. اولین تصویر این فیلم در ماه سپتامبر منتشر شد.

در حالی که هنوز چیزی درباره روند داستانی فیلم فاش نشده اما در ابتدای کار جانسون گفته بود قصد این پروژه صرفا ساخت دوباره فیلم «جومانجی» نیست و ترجیح می‌دهند قصه «جومانجی» را بار دیگر از زبان خودشان روایت کنند. وی در عین حال تاکید کرده بود در فیلم جدید ادامه داستان قبلی هم پی گرفته نمی‌شود و قرار نیست فیلم ۱۹۹۵ با بازی رابین ویلیامز فقید را که فیلمی محبوب است، دوباره بسازند.

وی گفت این پروژه با فیلمسازان جدید با آزادی بیشتری در روایت قصه در همان جهان «جومانجی» اتفاق می‌افتد.

جانسون به عنوان یک کشتی‌گیر شناخته شده که اکنون به پولسازترین بازیگر جهان بدل شده ۲۳ نوامبر با فیلم «موآنا» دیده خواهد شد.

اخیرا گفته می‌شود این بازیگر قصد دارد تا به ریشه کشتی‌گیری خود بازگردد و در یک کمدی درباره کشتی کج ظاهر شود. فاکس امتیاز این مجموعه را خریده و قرار است ویل فارل در مقام تهیه کننده این فیلم را بسازد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج