۴۱۸۵۹۳
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

آیا گوشی جدید اندرویدی نوکیا این شکلی است؟

اگر پیگیر اخبار گوشی‌های هوشمند بوده باشید حتماً اطلاع دارید که شرکت نام آشنای نوکیا در حال ساخت گوشی‌های اندرویدی اختصاصی خود است. امروز نیز تصاویر جدیدی منتشر شده که منتسب به یکی از همین گوشی‌های هوشمند بوده و نمایی از قاب پشتی و قسمت‌هایی از قطعات داخلی آن را به نمایش گذاشته است.

وب سایت دیجی رو - حسین محمود زاده: اگر پیگیر اخبار گوشی‌های هوشمند بوده باشید حتماً اطلاع دارید که شرکت نام آشنای نوکیا در حال ساخت گوشی‌های اندرویدی اختصاصی خود است. امروز نیز تصاویر جدیدی منتشر شده که منتسب به یکی از همین گوشی‌های هوشمند بوده و نمایی از قاب پشتی و قسمت‌هایی از قطعات داخلی آن را به نمایش گذاشته است.
آیا گوشی جدید اندرویدی نوکیا این شکلی است؟
این گوشی جدید به نظر هیچ شباهتی با ساخته‌های چند سال اخیر نوکیا و محصولات سری لومیا ندارد و به همین جهت گمان زده شده که احتمالاً تصاویر منتشر شده مربوط به گوشی هوشمند اندرویدی این شرکت فنلاندی هستند.

آیا گوشی جدید اندرویدی نوکیا این شکلی است؟

در این تصاویر جدید، فلزی بودن بدنه گوشی و همچنین محل قرارگیری دوربین پشتی آن کاملاً مشخص است. از لحاظ طراحی ظاهری، باید گفت با یک گوشی بسیار باریک با گوش‌های منحنی روبرو هستیم. قسمت پشت بدنه نیز از برآمدگی جزئی برخوردار است که می‌تواند باعث سهولت در دست گرفتن آن شود. با اینکه دقیقاً مشخص نشده این تصاویر مربوط به چه محصولی از نوکیا هستند اما به احتمال فراوان این گوشی هوشمند یکی از سه گوشی اندرویدی نوکیا می‌باشد که پیش از این شایعاتی درباره آن‌ها منتشر شده بود.

آیا گوشی جدید اندرویدی نوکیا این شکلی است؟

قبلاً گفته شده بود که نوکیا در حال کار بر روی دو گوشی رده بالای مجهز به اندروید نوقا است که یکی از آن‌ها با نام نوکیا D۱C معرفی شده بود. کمپانی HMD Global که وظیفه عرضه گوشی‌های اندرویدی نوکیا را به عهده خواهد داشت، شبکه تبلیغاتی Mother را به عنوان مسئول تبلیغات این گوشی‌ها تعیین کرده و قرار است Mother اولین کمپین عرضه جهانی گوشی‌های هوشمند نوکیا را در سال ۲۰۱۷ به راه بیندازد.
این مطلب با شایعات پیشین نیز کاملاً مطابقت دارد و به عنوان مثال یکی از مدیران مایکروسافت پیش از این تأیید کرده بود گوشی‌های اندرویدی نوکیا در اوایل سه ماهه دوم ۲۰۱۷ راهی بازار خواهند شد. در انتها می‌توان پیش بینی کرد که نوکیا گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی خود را در کنگره جهانی موبایل سال آینده میلادی (MWC ۲۰۱۷) رونمایی کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج