۴۱۸۶۰۲
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

لوریس: باید نشان دهیم مدعی هستیم

هوگو لوریس، دروازه بان تاتنهام معتقد است که تیمش باید به رقبا ثابت کند از مدعیان قهرمانی است.

ورزش سه: تاتنهام فصل گذشته تا یک قدمی قهرمانی پیش رفت ولی در هفته های آخر دچار لغزش شد و کار را پایین تر از آرسنال در رده سوم به پایان رساند. بدین ترتیب آنها به چمپیونزلیگ صعود کردند و حال در این رقابت‌ها در رده سوم گروه قرار گرفته اند. لوریس مدعی شد که او و هم تیمی‌هایش باید ثابت کنند که از مدعیان قهرمانی هستند.

او گفت:" نمی‌توانید در ظاهر نشان دهید که جنگنده هستید، وقتی آماده رقابت نیستید، نمی‌توان در ظاهر نشان دهید که باشگاه بزرگی هستید. می‌دانیم که در ظاهر نشان دادن کافی نیست. می‌دانیم که در فوتبال می‌توانیم پیروز باشیم ولی مهم ترین چیز این است که به طریقی درست بازی کرد. انتظارات از ما بالاست و دیدار با آرسنال همیشه برای بازیکنان و هواداران مهم بوده است. امیدوارم بتوانیم از شکست مقابل لورکوزن ریکاوری کرده و با یک نمایش عالی به روند پیروزی بازگردیم. اگر ببریم یا ببازیم، نمی‌توانیم با احساسی مثل بازی چهارشنبه (مقابل لورکوزن) زمین را ترک کنیم."

تاتنهام پس از حضور ونگر هیچگاه نتوانسته لیگ را بالاتر از آرسنال به پایان برساند. لوریس در این رابطه گفت:" نمی‌توان فقط با یک باشگاه جنگید. من می‌دانم که این بازی برای هواداران چقدر مهم است. ولی ما بازیکنان سعی می‌کنیم به بهترین شکل کارمان را انجام دهیم آنها رقیب ما هستند ولی تنها آرسنال هستند و تیم‌های بزرگ دیگری نیز در لیگ حضور دارند. ما می‌خواهیم باشگاه را به بالاترین سطح ممکن برسانیم. مطمئنا فصل گذشته نیز انتظار چنین نتایجی را نداشتیم."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج