۴۱۸۶۴۱
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

رونمایی شیائومی از سری گوشی‌های Redmi ۴

شیائومی از سه گوشی فلزی و مقرون به صرفه جدید پرده برداشت. این گوشی‌ها Redmi ۴A، Redmi ۴ و Redmi ۴ Prime نام دارند و با قیمت ۷۴ تا ۱۳۳ دلار به فروش می‌رسند.

وب سایت جی اس ام - حسن سیدی: شیائومی از سه گوشی فلزی و مقرون به صرفه جدید پرده برداشت. این گوشی‌ها Redmi ۴A، Redmi ۴ و Redmi ۴ Prime نام دارند و با قیمت ۷۴ تا ۱۳۳ دلار به فروش می‌رسند.

پس از ماه‌ها شایعه شیائومی از سه گوشی میان رده جدید پرده برداشت که قیمت مقرون به صرفه‌ای دارند و مشخصاتشان راضی‌ کننده است. Redmi ۴، Redmi ۴A و Redmi ۴ Prime نام این گوشی‌های تمام فلزی جدید است که در زیر مشخصات آن‌ها را معرفی می‌کنیم.

رونمایی شیائومی از سری گوشی‌های Redmi 4

این گوشی‌ ارزان‌ترین مدل از میان سه گوشی تازه معرفی شده است که نمایشگری ۵ اینچی، پردازنده اسنپ‌دراگون ۴۲۵ و ۲ گیگابایت حافظه رم دارد. کیفیت دوربین اصلی Redmi ۴A برابر با ۱۳ مگاپیکسل است و در جلو از دوربین ۵ مگاپیکسلی استفاده شده است. این دستگاه ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا دارد و یک باتری ۳۱۲۰ میلی‌آمپرساعتی به آن نیرو می‌بخشد. Redmi ۴A با قیمتی حدود ۷۴ دلار در دو رنگ طلایی و رز گلد از ۱۱ نوامبر وارد بازار خواهد شد.

رونمایی شیائومی از سری گوشی‌های Redmi 4

ردمی ۴ نیز نمایشگری ۵ اینچی دارد ولی پردازنده اسنپ‌دراگون ۴۳۰ برای آن انتخاب شده است. حافظه رم Redmi ۴ دو گیگابایتی است و دوربین اصلی و سلفی آن به ترتیب ۱۳ و ۵ مگاپیکسل کیفیت دارند. این گوشی نیز ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا دارد و مجهز به یک باتری ۴۱۰۰ میلی‌آمپرساعتی است. کاربران می‌توانند ردمی ۴ را در سه رنگ نقره‌ای، طلایی و خاکستری با قیمتی حدود ۱۰۴ دلار از ۷ نوامبر خریداری کنند.

رونمایی شیائومی از سری گوشی‌های Redmi 4

سومین و قوی‌ترین عضو این خانواده نمایشگر ۵ اینچی FHD، پردازنده اسنپ‌دراگون ۶۲۵، سه گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی دارد. سایر مشخصات این گوشی مثل باتری و دوربین مانند Redmi ۴ است اما قیمت ۱۳۳ دلار روی آن گذاشته شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج