۴۱۸۶۴۴
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

گوشی آینده مایکروسافت مجهز به پردازنده لپ‌تاپ

مایکروسافت در آینده‌ای نزدیک با قدرت هرچه تمام‌تر پا به عرصه می‌گذارد، اما این‌بار با پرچمداری که پردازنده‌اش برای لپ‌تاپ ساخته شده است! اکانت توییتری Evleaks جزئیاتی از پرچمدار آینده مایکروسافت افشا کرده است که طرفداران ویندوز را خشنود می‌کند!

وب سایت جی اس ام - وحید حق خواه: مایکروسافت در آینده‌ای نزدیک با قدرت هرچه تمام‌تر پا به عرصه می‌گذارد، اما این‌بار با پرچمداری که پردازنده‌اش برای لپ‌تاپ ساخته شده است! اکانت توییتری Evleaks جزئیاتی از پرچمدار آینده مایکروسافت افشا کرده است که طرفداران ویندوز را خشنود می‌کند!
گوشی آینده مایکروسافت مجهز به پردازنده لپ‌تاپ

مایکروسافت تاکنون چندبار قصد ورود به دنیای اسمارت‌فون را داشته، اما هیچ‌وقت درصد قابل توجهی از کاربران را به سمت محصولات خود جذب نکرده است. طبق خبری که اکانت توییتری evleaks منتشر کرده، غول امریکایی دوباره قصد حمله دارد، اما این‌بار با گجتی خارق‌العاده! در ادامه جزئیات بیشتری از این خبر را بررسی می‌کنیم، پس با جی‌اس‌ام همراه باشید.

آقای اوان بلس مدیر اکانت evleaks، که یکی از معتبرترین منابع افشاسازی است، اطلاع داده که مایکروسافت به دنبال ساخت یک گوشی جدید است. این محصول مبتنی بر ویندوز ۱۰موبایل است و به پردازنده‌ اینتل مجهز می‌شود. نکته جالب درباره پردازنده دستگاه این است که مخصوص لپ‌تاپ ساخته شده و احتمالا به محض ظهور تمام رکوردهای ثبت‌شده در بنچمارک‌ها را جابجا می‌کند!
گوشی آینده مایکروسافت مجهز به پردازنده لپ‌تاپ

تصاویری که از این گوشی افشا شده، طبق ادعای اوان بلس، بسیار فراتر از کانسپت‌ها و نسخه‌های آزمایشی است و تا حدودی به محصول نهایی نزدیک است. این گوشی احتمالا همان سرفیس‌فون معروف است که مدت‌ها طرفداران ویندوز را چشم به راه گذاشت. با توجه به این‌که پردازنده‌ای با چاشنی لپ‌تاپ در دل گوشی قرار گرفته، انتظار می‌رفت سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ روی آن نصب شود، در حالی که نسخه ویندوز ۱۰موبایل در این گوشی حضور خواهد داشت.
گوشی آینده مایکروسافت مجهز به پردازنده لپ‌تاپ

همان‌طور که قبلا هم بارها و بارها به این نکته اشاره کرده‌ایم، امروزه مهم‌ترین نگرانی کاربران درباره عمر باتری است. مسلما کوالکام هم می‌تواند پردازنده‌ای بسیار قوی‌تر از اسنپ ۸۲۱ تولید کند یا کمپانی‌ها از نمایشگرهای ۴K در گوشی‌هایشان استفاده کنند، اما در این صورت مصرف باتری فوق‌العاده افزایش می‌یابد. با قرارگیری پردازنده‌ای در دل سرفیس‌فون که در حقیقت برای لپ‌تاپ ساخته شده اولین ضربه را باتری گوشی می‌خورد که مایکروسافت باید برای آن چاره‌ای بیندیشد. به هر حال اگر این گوشی معرفی شد و عمر باتری آن رضایت‌بخش نبود، پیشنهاد می‌کنیم مقاله جی‌اس‌ام درباره افزایش طول عمر باتری را مطالعه کنید!
گوشی آینده مایکروسافت مجهز به پردازنده لپ‌تاپ

نظر شما درباره این گوشی چیست؟ به نظر شما این همان سرفیس‌فون موعود است؟ آیا مایکروسافت با گوشی‌های ویندوزی موفق می‌شود یا در نهایت مجبور به ترک این سیستم‌عامل خواهد شد؟ در صورتی که این گوشی تولید شود آیا تمایلی به خریدش دارید؟
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج