۴۱۸۶۹۵
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

SPUD، یک نمایشگر ۲۴ اینچی قابل حمل و سبک

اگرچه بسیاری افراد از ابعاد نمایشگر موبایل یا تبلت خود به هنگام مسافرت یا استفاده روزمره رضایت کامل دارند، اما به هر حال موقعیت هایی نیز پیش می آید که نیاز به یک صفحه بزرگ تر احساس می شود. حال پروژه ای در کیک استارتر می خواهد این ایده را عملی سازد.

وب سایت دیجیاتو - حمید مقدسی: اگرچه بسیاری افراد از ابعاد نمایشگر موبایل یا تبلت خود به هنگام مسافرت یا استفاده روزمره رضایت کامل دارند، اما به هر حال موقعیت هایی نیز پیش می آید که نیاز به یک صفحه بزرگ تر احساس می شود. حال پروژه ای در کیک استارتر می خواهد این ایده را عملی سازد.
SPUD، یک نمایشگر 24 اینچی قابل حمل و سبک

استارتاپ مورد بحث، محصولی با نام SPUD را عرضه کرده که مخفف «Spontaneous Pop-Up Display» یا «نمایشگر پاپ آپ آنی» محسوب می شود، و تاکنون عملکرد بسیار خوبی در جذب سرمایه داشته و اگر به همین صورت پیش برود، احتمالاً چنین دستگاهی در آینده نزدیک به ویترین فروشگاه ها نیز راه پیدا خواهد نمود.

SPUD، یک نمایشگر 24 اینچی قابل حمل و سبک

مشخص است که همراه داشتن مانیتوری ۲۴ اینچی کار طاقت فرسا و تقریباً ناممکنی است، اما SPUD کمتر از ۱ کیلوگرم وزن دارد و هنگام استفاده مانند یک چتر باز می شود. در این گجت از یک پروژکتور DLP کوتاه برد استفاده شده که می تواند تصویری با رزولوشن ۷۲۰p را با روشنایی حداکثر ۷۸۵ نیت به نمایش درآورد.

SPUD، یک نمایشگر 24 اینچی قابل حمل و سبک

گفتنیست استفاده از SPUD با حداکثر روشنایی، شارژ باتری آن را طی حدود ۴ ساعت به پایان خواهد رساند، اما اگر روشنایی را در حد ۳۵۰ نیت نگه دارید، می توانید حدود ۱۰ ساعت مداوم از آن بهره گیرید.

اتصال به این مانیتور از طریق کروم کست یا دیگر دانگل های انتقال وایرلس محتوا صورت می گیرد، زیرا درگاه های USB و HDMI در آن تعبیه شده. استفاده از SPUD برای تماشای فیلم، بازی کردن، نمایش محتوای چندرسانه ای یا حتی به عنوان مانیتور ثانویه در محل کار، ممکن خواهد بود.

SPUD، یک نمایشگر 24 اینچی قابل حمل و سبک

لازم به ذکر است هدف اصلی این پروژه کسب سرمایه ۳۳ هزار دلاری بوده، اما تا لحظه نگارش این مطلب حدود ۳۱۱ هزار دلار به دست آورده و هنوز ۴۰ روز تا پایان مهلت مشارکت در آن باقی مانده. افرادی که اکنون در پروژه فوق شرکت کنند، فقط ۳۷۴ دلار بابت خرید SPUD می پردازند اما قیمت نهایی آن ۴۹۹ دلار تعیین شده، و انتظار می رود در ماه ژوئن سال ۲۰۱۷ به دست خریداران برسد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج