جاباما
۴۱۸۷۳۹
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

استراتژی اپل برای فروش بیشتر آیفون ۷

آیفون SE دیگر به‌روز نمی‌شود

زمانی که شرکت اپل گوشی آیفون اس ای را در ماه مارس گذشته عرضه کرد، با استقبال نسبتا خوب افرادی مواجه شد که مدل کوچکتر و ۴ اینچی این گوشی را به مدل های بزرگتر ترجیح می دادند.

خبرگزاری مهر: زمانی که شرکت اپل گوشی آیفون اس ای را در ماه مارس گذشته عرضه کرد، با استقبال نسبتا خوب افرادی مواجه شد که مدل کوچکتر و ۴ اینچی این گوشی را به مدل های بزرگتر ترجیح می دادند.
آیفون SE دیگر به‌روز نمی‌شود

بسیاری از خریداران معتقدند مدل های ۴.۷ و ۵.۵ اینچی آیفون برای استفاده روزانه مناسب نیست، چون سنگین و بزرگ است.

اما حالا خبر رسیده که قرار نیست در آینده نزدیک مدل به روزشده گوشی آیفون اس ای در دسترس علاقمندان قرار بگیرد. این گوشی با فناوری ۳D Touch نیز سازگار نبود و انتظار می رفت در به روزرسانی بعدی این نقص هم برطرف شود، اما حالا مشخص شده اپل قصد ندارد در ماه مارس سال ۲۰۱۷ مدلی تازه از iPhone SE را در دسترس علاقمندان قرار دهد.

کارشناسان معقتدند علت عدم تمایل اپل به عرضه مدلی جدید از آیفون اس ای، ترغیب کردن مردم به خرید آیفون ۷ و ۷ پلاس و مهاجرت به این گوشی جدید است که بر خلاف برآوردهای اپل با استقبال فوق العاده ای مواجه نشده است.

بررسی های موسسه KGI Securities نشان می دهد کاهش تقاضا در چین باعث کمتر شدن عرضه آیفون در نیمه اول سال ۲۰۱۷ خواهد شد و در این شرایط اپل بیشتر تمایل دارد گوشی های جدید خود را به فروش برساند و لذا آیفون اس ای را به روز نمی کند.

علاوه بر این پیش بینی می شود اپل برای ترغیب مردم به خرید بیشتر آیفون بر تامین کنندگان قطعات و اجزای مختلف این گوشی فشار آورد تا آنها قیمت کالاهای فروخته شده به این شرکت را کاهش دهند تا در نتیجه اپل بتواند با حفظ حاشیه سود قبلی خود قیمت آیفون را کاهش دهد. انتظار می رود این کاهش قیمت در دو ماه آینده رخ دهد.

در سه ماهه پایانی سال گذشته میلادی اپل حدود ۵۱.۲ میلیون آیفون فروخت، اما پیش بینی می شود این رقم در سه ماهه چهارم سال ۲۰۱۶ از ۴۰ تا ۵۰ میلیون واحد فراتر نرود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج