۴۱۸۸۶۶
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

پزشکیان: دولت باید هوای مشتری را داشته باشد

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: نهایتا هر دولتی بخواهد موفق شود باید سعی کند که هوای مشتری را داشته باشد. قرآن هم می گوید " اَشِدّاءُ عَلَى الکُفّارِ رُحَماءُ بَینَهُم. یعنی نهایت مسلمانان باید بین خود با عطوفت و مهربانی رفتار کنند.

خبرآنلاین: نایب رئیس مجلس شورای اسلامی معتقد است اگر کسی در یک فراکسیونی رئیس شد الزاما براساس قدرت آن فراکسیون در جای دیگر هم مسئولیت پیدا کند. در واقع آن فرد هم در دستیابی به نوع جایگاهی که به دنبالش است موثر است.

مسعود پزشکیان نماینده تبریز ضمن بازدید از از غرفه خبرگزاری خبرآنلاین در نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها، درباره اخبار مطرح شده پیرامون رایزنی اصلاح طلبان با حاکمیت برای مثبت تر کردن نگاه ها به سمت این جریان، گفت: نهایتا هر دولتی بخواهد موفق شود باید سعی کند که هوای مشتری را داشته باشد. قرآن هم می گوید " اَشِدّاءُ عَلَى الکُفّارِ رُحَماءُ بَینَهُم. یعنی نهایت مسلمانان باید بین خود با عطوفت و مهربانی رفتار کنند.

وی افزود: وقتی ما یک جهت، هدف، چارچوب و قانون داریم باید کاری کنیم که این هماهنگی شکل بگیرد، اگر اینکار را نکنیم بدون تردید شکست خواهیم خورد.

عضو فراکسیون امید مجلس درباره علت تشکیلاتی تر عمل کردن این فراکسیون نسبت به آغاز کار دوره دهم و میزان تأثیرپذیری این فراکسیون از کمک‌ها و هدایت‌های خارج از پارلمان، اظهار کرد: خارج از مجلس که خبری نیست پس این مسئله ریشه خارجی ندارد. اگر بود که آقای عارف ین حرف که اصلاح طلبان منسجم تر شده اند را نمی زد. به تدریج نمایندگان زبان یکدیگر را می فهمند با سلایق و دیدگاه های هم بهتر آشنا می شوند، طبیعتا همدیگر را پیدا می کند.

وی در پاسخ به این سئوال که پس باید منتظر بود که فراکسیون امید برای انتخابات هیأت رئیسه سال آینده مجلس و هیأت رئیسه کمیسیون های تخصصی بهتر عمل کند، اظهار داشت: این مسائل بیشتر به شخصیت افراد بر می گردد تا کاردکردهای فراکسیونی. مجلس این طور نیست که اگر کسی در یک فراکسیونی رئیس شد الزاما براساس قدرت آن فراکسیون در جای دیگر هم مسئولیت پیدا کند. در واقع شخصیت آن فرد هم در دستیابی به نوع جایگاهی که به دنبالش است موثر است.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی همچنین درباره انتخابات ریاست جمهوری آمریکا گفت: برای ایران فرقی نمی کند کلینتون یا ترامپ رئیس جمهور آمریکا شوند. هر کدام آنها سر کار بیایند با ایران مشکل خواهند داشت.

وی درباره انتقادها به تشکیل فراکسیون مناطق ترک نشین در مجلس و احتمال قومیت گرایی گفت: برخی دارند این مساله را بزرگش می کنند. همه اش یک جلسه ای بود که دوستان نشستند و گفتند به یکدیگر کمک کنیم اما برخی مسائلی را درست کردند که از ذهنیت آنها شکل می گیرد حال آنکه این طور نیست و نباید هم باشد.

پزشکیان درباره برنامه تحلیلی بی بی سی راجع به تشکیل فراکسیون مناطق ترک نشین گفت: این برنامه را ندیدم البته یکی از خطراتی که وجود دارد این است که آن آدم ها بحث قومیت ها را تقویت کنند. این می تواند نقطه ضعفی باشد که اگر کسانی که این طور هستند متوجه نباشند عامل تفرقه شوند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج