۴۱۸۹۶۰
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

جنایتکار فراری به آن سوی مرز نرسید

قاتل فراری که پس از جنایت و فرار به خارج، زندگی مخفیانه‌ای را شروع کرده بود به تصور اینکه آب‌ها از آسیاب افتاده و پلیس در تعقیبش نخواهد بود به کشورمان بازگشت.

روزنامه ایران: قاتل فراری که پس از جنایت و فرار به خارج، زندگی مخفیانه‌ای را شروع کرده بود به تصور اینکه آب‌ها از آسیاب افتاده و پلیس در تعقیبش نخواهد بود به کشورمان بازگشت.
اما وقتی پی برد پلیس در تعقیبش است تصمیم گرفت بار دیگر از مرز خارج شود اما با تلاش کارآگاهان جنایی در نقطه صفر مرزی دستگیر شد.
۱۵ بهمن سال گذشته مردی در تماس با پلیس از پیدا شدن جسد یک مرد میانسال در حوالی روستای محل سکونتش از توابع شهرستان زاهدان خبر داد. در پی این‌تماس تلفنی تیمی از کارآگاهان جنایی استان سیستان و بلوچستان راهی محل شدند.
آنها با جسد مرد ۳۵ ساله‌ای روبه‌رو شدند که آثار گلوله روی بدنش به چشم می‌خورد. دربازرسی لباس‌های مقتول مدارکی به دست آمد که هویت این مرد را فاش می‌کرد.در ادامه تحقیقات، کارآگاهان دریافتند قربانی جنایت با مرد جوانی به نام سهراب اختلاف مالی داشته و به احتمال زیاد توسط او کشته شده است.
اما کارآگاهان پی بردند سهراب پس از جنایت، شهر را ترک کرده و از طریق مرز به یکی از کشورهای همسایه رفته و با هویت جعلی زندگی جدیدی را آغاز کرده است.
درحالی که تحقیقات برای دستگیری این جوان فراری ادامه داشت مأموران دریافتند اواخر هفته گذشته او مخفیانه به زاهدان برگشته است.
بدین‌ترتیب مخفیگاه‌های احتمالی او زیرنظر گرفته شد اما قاتل تحت تعقیب وقتی فهمید پلیس از ورودش به شهر اطلاع پیدا کرده است بار دیگر تصمیم گرفت به خارج از کشور فرار کند.
همان موقع هم کارآگاهان موفق به دستگیری‌اش در نقطه صفر مرزی شدند.

سرهنگ ابراهیم ملاشاعی، رئیس پلیس آگاهی استان سیستان و بلوچستان در این‌باره گفت: عامل جنایت در تحقیقات انگیزه خود را از ارتکاب قتل اختلاف مالی اعلام کرد و روانه زندان شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج