۴۱۹۰۰۵
۱۲ نظر
۵۰۰۷
۱۲ نظر
۵۰۰۷
پ

انتقاد سایت اصولگرا به مدیری؛ چرا مجیز گوی معصومه ابتکار شدی؟

بالاخره پس از مدت ها، برنامه دورهمی با حضور معصومه ابتکار پخش شد و آنچه بیش از هر چیز دیگری به چشم آمد این بود که رفتار و سوالات مهران مدیری نه تنها هیچ نشانی از همان طنزپرداز پرسشگر و نقدگرا نداشت بلکه به یک مجیزگو تبدیل شده بود.

صراط نیوز نوشت: بالاخره پس از مدت ها، برنامه دورهمی با حضور معصومه ابتکار پخش شد و آنچه بیش از هر چیز دیگری به چشم آمد این بود که رفتار و سوالات مهران مدیری نه تنها هیچ نشانی از همان طنزپرداز پرسشگر و نقدگرا نداشت بلکه به یک مجیزگو تبدیل شده بود.

حضور معصومه ابتکار در برنامه «دورهمی»، نه تنها هیچ آورده ای برای منتقدان بی شمار او به ویژه در مورد وضعیت آلودگی هوا در جنوب کشور نداشت، بلکه به محلی برای تبلیغات شخصی او تبدیل شد.

با این حال، عدم پاسخگویی ابتکار نکته جدید و غیرمنتظره ای نبود. آنچه عجیب بود رفتار مهران مدیری مجری برنامه در مقابل او بود. مدیری که در سال های گذشته با وجود فراز و نشیب های متعدد، ضمن تحصیل لقب پدرخنده، در مجموع از خود چهره ای نقاد و پرسشگر به جای گذاشته، مقابل ابتکار به یک مجیزگو تبدیل شده بود.

آقای پدرخنده! خواهر مری ندید، شما هم ندیدید؟

در برنامه مذکور دو نوع رویکرد متصور بود. اول اینکه برنامه خارج از سوالات حوزه کاری ابتکار تنها به حواشی زندگی شخصی او بپردازد که ظاهرا این رویکرد در پیش گرفته شده بود. چنانکه مدیری بحث عاشق شدن ابتکار، تعداد فرزندان و نوه هایش را پرسید و حتی آن رفتار لوس تکراری در مورد محاسبه سن خانم های مهمان را هم مقابل او پیاده کرد و بحث را به "چاقی همسرش" هم رساند.

مدیری حتی بحث معروف شدن ابتکار به "خواهر مری" در زمان تسخیر لانه جاسوسی را هم پیش کشید و ابتکار هم که ترجیح داده بود به جای "تسخیر لانه جاسوسی" بگوید "اشغال سفارت آمریکا" به آن پاسخ داد.

رویکرد دوم، یک مصاحبه عادی در حوزه کاری ابتکار بود که انجام نشد و البته انتظاری هم نبود که چنین شود. اما رفتار مدیری سوالات متعددی را بی پاسخ گذاشت. اگر قرار بود یک مصاحبه غیرکاری انجام شود چرا با سوالاتی در حوزه من درآوردی "حسات دیگران به ابتکار" زمینه حمله او به مخالفانش را - در حد و اندازه های همان برنامه دورهمی - فراهم کرد؟ اگر مصاحبه غیرتخصصی بود، چرا مدیری با طرح یک سوال کلی در مورد عملکرد اقتصادی دولت پاس گلی به ابتکار داد تا بدون هیچ پرسش جدی و قابل توجهی به دفاع از عملکرد دولت بپردازد؟ طرح همه اینها البته بعد از برجسته کردن عنوان "قهرمان زمین" برای ابتکار شائبه برنگیزتر می شود.

کسی انتظار نداشت مدیری از اظهارات سیاسی ابتکار و دخالت های او در حوزه های غیر از محیط زیست بپرسد اما وقتی سوالات ذکر شده از ابتکار پرسیده شد، حداقل نمی شد در مورد انتقادات از عملکرد خانم رییس در مورد مسائل جدی محیط زیست هم - به صورت جدی نه شعاری و از سر رفع مسئولیت - پرسیده و جواب خواسته شود؟ ابتکار سه سال است ریزگردها را نمی بیند. آیا مهران مدیری هم آنها را ندیده است؟
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بینام

      ای کاش به همه موارد این طور حساس میشدید
      شماها به هر حوزه ای که بخواهید وارد میشیدو نظر میدید اونوقت میگید مملکت میشرفت نمیکنه
      خوب بخاطر شماهاست دیگه
      مونده به طنز هم وارد بشید هرچند مطالب و تفسیرای شما کلا طنز هست و مدیری باید بیشتر سراغ شما بیاد

    • بدون نام

      خدایا خودت به این دلواپس ها رحم کن!!! الهی آمین

    • امید

      بابا شما دیگه چرا مردم این همه دزدی های زمان احمدی نژاد رو دیدن و شما ندیدین حالا بینا شدی

    • بدون نام

      مثلی که شما هشت سال هیچ چیزی ندید نه نفت گران نه خاوری بابک زنجانی هیچ چیزی را ندید

    • بدون نام

      بسیار برنامه خوبی بود وشخصا ازمصاحبه با خانم ابتکار لذت بردم . اگربعضی رسانه ها که دربین مردم محبوبیتی ندارندمخالف این مصاحبه هستند نظرسنجی کنند . مهم مردم هستند که بایدنظربدهند .

    • بدون نام

      یعنی مدیری در مقابل ابتکار مثل موش شد!

      پاسخ ها

      • بی نام

        یعنی واقعا شمایی که طرفدار ابتکار هستید. این ریزگرد ها و بی سامانی ها و نامدیریتی ها رو نمیبینید؟

    • ریحانه

      در اینکه مدیری با سیایت و از پیش مشخص شده چنین کرد شکی نیست ولی این اتفاق اولین بار نیست که در رسانه های ما میافتد اصولا خبرنگارها و مجریان تلویزیون ایران تاب شکستن دلهای سیاسیون ماراندارند و ترجیح میدهند در پشت انها باستند بجای مدعیون حقوق مردم بودن!

    • علي اوغلو

      اولا چضم همه دلواپسان كور ... امروزهم اگر درعصر دلواپسي دنبال يك مرد ازنوع مردان واقعي ميگرديد بيخود دوخود نچرخيد درخيل دلواپسان پيدا نميكنيد قبل ازاينكه ته مانده بروي خورا هم الكي خرج كنيد همين سركارخانم معصومه ابتكارميباشند كه هم ابتكار دارد وهم عصمت دارند هم ازاكثريت شما متدين تر اگاه تر مدير تر مد بر ترو تواناتر وانسان پاك ....

    • nadi

      مگه پخش دورهمی شروع شده لطفا بگید چه روز و چه ساعتی نشون میده

    • ریحانه

      در اینکه مدیری با سیایت و از پیش مشخص شده چنین کرد شکی نیست ولی این اتفاق اولین بار نیست که در رسانه های ما میافتد اصولا خبرنگارها و مجریان تلویزیون ایران تاب شکستن دلهای سیاسیون ماراندارند و ترجیح میدهند در پشت انها باستند بجای مدعیون حقوق مردم بودن!

    • ali

      مشکلات زیست محیطی اراده جمعی و جهانی میطلبد و کسانیکه از خانم ابتکار انتظار معجزه دارند بدانند که ایشان هنوز به مقام ... نرسیده اند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج