۴۱۹۰۲۳
۵۰۴۴
۵۰۴۴
پ

لیدی گاگا بازیگر «داستان جنایی آمریکایی» شد

گفته می شود در فصل سوم سریال محبوب رایان مورفی که به پرونده قتل جیانی ورساچی می پردازد، لیدی گاگا نقش غول صنعت فشن را ایفا خواهد کرد.

روزنامه بانی فیلم: گفته می شود در فصل سوم سریال محبوب رایان مورفی که به پرونده قتل جیانی ورساچی می پردازد، لیدی گاگا نقش غول صنعت فشن را ایفا خواهد کرد.

به نقل از گاردین، گفته می شود لیدی گاگا قرار است در فصل جدید و سوم سریال «داستان جنایی آمریکایی» نقش دوناتلا ورساچی را بازی کند.
لیدی گاگا بازیگر «داستان جنایی آمریکایی» شد

منبعی آگاه ادعا کرده که این خواننده در فصلی از سریال که روی مرگ جیانی ورساچی، برادر این چهره بزرگ صنعت فشن تمرکز می کند، نقش دوناتلا ورساچی را ایفا می کند. اگر این گزارش که هنوز به تایید رسمی نرسیده حقیقت داشته باشد، این ادامه ای بر رابطه این ستاره با خالق سریال یعنی رایان مورفی خواهد بود. گاگا در دو فصل گذشته سریال «داستان ترسناک آمریکایی» ساخته مورفی در شبکه اف اکس بازی کرده است.

فصل سوم که «ورساچی/کونانان: داستان جنایی آمریکایی» نام خواهد داشت، قتل طراح افسانه ای مد به دست اندرو کونانان قاتل زنجیره ای را در سال ۱۹۹۷ مورد بررسی قرار می دهد. روز پانزدهم جولای و در حالیکه ورساچی از پیاده روی صبحگاهی اش بازمی گشت، او جلوی پله های کاخش در ساحل میامی به قتل رسید. هشت روز بعد، قاتلش از همان اسلحه استفاده کرد و با گرفتن جان خود به دام پلیس نیفتاد.

فیلمبرداری فصل سوم همزمان با فصل دوم «داستان جنایی آمریکایی» در سال آینده آغاز می شود. فصل دوم این سریال روی طوفان کاترینا متمرکز است.

فصل اول که داستان پرونده قضایی او جی سیمپسون را تعریف می کرد، مورد تحسین بینندگان و منتقدان قرار گرفت و همچنین موفق به دریافت پنج جایزه امی شد. مورفی در حال حاضر مشغول کار روی سریالی جدید با عنوان «عداوت» است که رقابت تلخ بین بت دیویس و جان کرافورد را به تصویر می کشد.

گاگا مدتی قبل آلبوم کانتری/پاپ جدید خود با عنوان «جوآن» را منتشر کرد که فروش خوبی داشت. او همچنین قرار است در بازسازی فیلم «ستاره ای متولد می شود» مقابل بردلی کوپر نقش آفرینی کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج