۴۱۹۰۹۶
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

رونمایی چین از اولین گوشی هوشمند ماهواره‌ای

اولین گوشی هوشمند ماهواره‌ای جهان توسط یک شرکت چینی متخصص در حوزه هوافضا رونمایی شده و قرار است با استفاده از اولین ماهواره مخابراتی موبایل چین یعنی Tiantong-۱ کار کند.

وب سایت تک شات: اولین گوشی هوشمند ماهواره‌ای جهان توسط یک شرکت چینی متخصص در حوزه هوافضا رونمایی شده و قرار است با استفاده از اولین ماهواره مخابراتی موبایل چین یعنی Tiantong-۱ کار کند.
رونمایی چین از اولین گوشی هوشمند ماهواره‌ای

این اسمارت فون جدید که توسط شرکت (Aerospace Science and Technology Corporation (CASC ساخته شده است طی دو الی سه ماه آینده به فروش خواهد رسید. ماهواره TT-۱ در تاریخ ششم آگوست سال جاری میلادی توسط شرکت CASD در یک مدار زمین ثابت در فاصله ۳۵۰۰۰ کیلومتری از زمین قرار گرفت.

به گفته متخصصان این اسمارت فون ماهواره‌ای جدید یکی از محصولات Silk Road است، یک استراتژی طولاتی مدت که توسط موسسه‌ها، محققان و شرکت‌های هوافضای چینی مطرح شد تا از طرح One Belt, One Road این کشور حمایت شود.

گوشی هوشمند TT-۱ در مرحله فعلی تنها می‌تواند کشور چین و دریای جنوبی چین را پوشش دهد اما شرکت CASC قصد تا پنج سال آینده پوشش این اسمارت فون را در تمامی کشورهای جهان توسعه دهد.

این گوشی هوشمند به صورت خاص برای ارتباطات اورژانسی توسط زمین شناسان میدانی یا نیروهای امدادی در مناطق دور از دسترس طراحی شده است. علاوه بر این زمانی که شبکه‌های مخابراتی زمینی به واسطه حوادث یا بلایای طبیعی دچار اختلال شوند، این گوشی می‌تواند بسیار کارآمد باشد.

علاوه بر پوشش ماهواره‌ای، این گوشی هوشمند جدید با شبکه‌های سلولار زمینی از جمله ۴G LTE و ۳G نیز سازگار است و از SMS، WeChat، انتقال داده و ویدیو نیز پشتیبانی کرده و امکان تغییر شبکه بین ارتباطات زمینی و مخابراتی را نیز فراهم می‌کند.

این گوشی هوشمند با قیمت ۱۴۸۰ دلار به فروش خواهد رسید و هزینه تماس‌ها نیز از یک یوان در دقیقه آغاز می‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج