۴۱۹۱۱۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

پکرمن: از بازگشت فالکائو به اوج خوشحالم

سرمربی کلمبیا اظهار کرد از این که رادامل فالکائو به دوران اوج خود بازگشته خوشحال است.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از سایت فیفا، رادامل فالکائو در این فصل از رقابت‌ها توانسته فرم مطلوب خود را بازیابد و با گل‌هایش به موناکو کمک کرده است نتایج خوبی بگیرد. دو گل در لیگ قهرمانان اروپا برابر زسکا و دو گل نیز در بازی این هفته‌ موناکو در لیگ فرانسه برابر نانسی نشان داد فالکائو به دوران اوج بازگشته است.

خوزه نستور پکرمن درباره وضعیت کلمبیا و شرایط مهاجم تیمش گفت‌: از اینکه یک فالکائوی آماده را در تیمم دارم خوشحالم. او همیشه بازیکن مهمی برای تیم‌ ‌ملی کلمبیا بوده است. متاسفانه مصدومیت شدیدی که او قبل از جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل داشت، باعث شد از فرم خوبش فاصله بگیرد و این موضوع برای ما ناراحت کننده بود. حالا شرایط متفاوتی نسبت به قبل را تجربه می‌کنیم و آن هم این است که فالکائو اعتماد به نفس و فرم مطلوب گلزنی خود را بازیافته است.

کلمبیا در انتخابی جام جهانی دو دیدار سخت را در هفته‌ آینده پیش‌رو خواهد داشت. آنها ابتدا باید به مصاف شیلی قهرمان کوپا آمه‌ریکا بروند و سپس در دیداری سخت و تعیین کننده برابر آرژانتین دیدار خواهد کرد که وضعیت خوبی برای صعود ندارد.

پکرمن درباره این دو بازی گفت‌: شیلی یکی از بهترین‌ تیم‌های جهان است. آنها دو قهرمانی در کوپا آمه‌ریکا را تجربه کردند که نشان می‌دهد در سطح بالایی قرار دارند. به نظر من شیلی یکی از تیم‌های مدعی صعود به جام جهانی روسیه است. آنها تیمی باتجربه، منظم و موثری هستند که فوتبال خیلی خوبی را بازی می‌کنند. البته بعد از رفتن مربی‌شان دچار فراز و نشیب شدند اما مطمئن هستم شیلی مدعی نخست برای صعود به جام جهانی خواهد بود. آرژانتین نیز اکنون مصمم تر از قبل است. به خوبی می دانم آنها اکنون به چه چیزی فکر می‌کنند. آرژانتین تیم خوب و متحدی است و اینکه فکر کنیم آنها روحیه خود را باختند و ضعیف شدند، اشتباه است. به هیچ وجه آرژانتین را حریف آسانی نخواهیم دانست و معتقدیم بازی برابر آنها، فینال نیست که تکلیف صعود به جام جهانی را مشخص کند.

کلمبیا در حال‌ حاضر در رده چهارم جدول انتخابی جام جهانی در قاره آمریکای جنوبی قرار دارد. در صدر این قاره برزیل قرار گرفته است و تیم‌های اروگوئه و اکوادور در رده‌های دوم و سوم جای گرفتند. همچنین تیم‌های شیلی و آرژانتین نیز در رده‌های پنجم و ششم جدول جای دارند.

کلمبیا در هفت بازی اخیر برابر شیلی، تنها یک برد را تجربه کرده است و آن هم در انتخابی جام جهانی برزیل بود که گل‌های خامس رودریگس و فالکائو به کمک زردپوشان آمد تا کلمبیا پیروز آن مسابقه لقب بگیرد. این تیم همچنین یکی از تیم‌های شگفتی‌ساز در جام جهانی برزیل بود که عملکرد خیلی خوبی از خود نشان داد ولی با شکست برابر برزیل نتوانست جاه‌طلبی‌هایش را در جام بیستم ادامه بدهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج