جاباما
۴۱۹۱۲۱
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

نجفیان: نقش یک تهیه‌کننده را در «ماه تی تی» دارم

رسول نجفیان با بیان اینکه «ماه تی تی» قصه زیبایی دارد عنوان کرد که در این سریال نقش یک تهیه‌کننده را ایفا می کند.

خبرگزاری مهر: رسول نجفیان با بیان اینکه «ماه تی تی» قصه زیبایی دارد عنوان کرد که در این سریال نقش یک تهیه‌کننده را ایفا می کند.

رسول نجفیان بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با ما درباره سریال «ماه تی تی» به کارگردانی داوود میرباقری که برای شبکه نمایش خانگی ساخته می شود، گفت: مدتی است کارم در این سریال آغاز شده است و در واقع نقش تهیه کننده ای را ایفا می کنم که هزینه های ساخت یک سریالی را که در طول داستان روایت می شود، تقبل می کند. یعنی تا آنجایی که من فیلمنامه را خوانده ام روایت «ماه تی تی» به این صورت است که یک سریال در طول همین سریال روایت می شود.
نجفیان: نقش یک تهیه‌کننده را در «ماه تی تی» دارم

وی افزود: ما هم اکنون در شهرک سینمایی غزالی مشغول فیلمبرداری سریال «ماه تی تی» هستیم و بعد از آن گروه برای ادامه فیلمبرداری به شاهرود می روند. این سریال قصه بسیار زیبایی دارد و یک اثر رئالیسم جادویی محسوب و در واقع داستان از گذشته های دور تا به امروز روایت می شود. قصه آن به قدری زیبا است که من از میرباقری کارگردان اثر درخواست کردم که آن را به شکل یک رمان در بیاورد، در واقع «ماه تی تی» درباره عاشقی است که از گذشته های دور بیدار می‌شود و هنوز به دنبال عشق خود می گردد.

نجفیان عنوان کرد: نقش روبه روی من در این اثر حسین پاکدل و مریلا زارعی هستند و فکر می کنم تا چند ماه دیگر در این سریال مشغول باشیم.

این بازیگر در پایان درباره اینکه چرا در آثار تلویزیونی حضور ندارد، گفت: چندی پیش در فرهنگسراهای مختلف، تئاتری با عنوان «زال و سیمرغ» را به صحنه بردم و این کار باعث شد از تلویزیون دور باشم، اما من طرحی با عنوان شاهنامه خوانی و مثنوی خوانی دارم که می خواهم آن را به سیما ارایه دهم، این طرح به این گونه است که ما به در قالب یک نمایش، شاهنامه خوانی و مثنوی خوانی را به همراه همان گروهی که «زال و سیمرغ» را اجرا کردیم، روی آنتن ببریم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج