۴۱۹۳۶۶
۷ نظر
۵۰۰۴
۷ نظر
۵۰۰۴
پ

رشید پور هم چوب را خورد هم پیاز را!

عباس جدیدی از حضور در برنامه تلویزیونی «حالا خورشید» خودداری کرد و به همین خاطر رضا رشید پور مجری و تهیه کننده برنامه او را روی آنتن زنده به باد انتقاد گرفت.

‌عصر ایران: عباس جدیدی از حضور در برنامه تلویزیونی «حالا خورشید» خودداری کرد و به همین خاطر رضا رشید پور مجری و تهیه کننده برنامه او را روی آنتن زنده به باد انتقاد گرفت.

عباس جدیدی عضو شورای شهر تهران و قهرمان پیشین کشتی است که به دلیل انتشار تصویری در کنار پیکر نیمه جان زنده یاد منصور پورحیدری در فضای مجازی آماج انتقاد و سوژه طنز قرار گرفته هر چند که انتشار عکس را به دیگران نسبت داده و در عین حال عذرخواهی کرده است.

رشیدپور قصد داشت با دعوت از جدیدی هم تریبونی برای دفاع و توضیح به این عضو شورای شهر بدهد و هم یک برنامه جذاب و چالشی را سامان بخشد.

جدیدی به دلایل گفتار‌ها و رفتارهای گاه دور از شأن یک جایگاه اجتماعی و سیاسی خبرساز می‌شود و امتناع او از حضور در برنامه تلویزیونی که به رغم قول قبلی نیامد خشم یا دست کم اعتراض رشیدپور را برانگیخت. چون قصد داشت نصف برنامه دو ساعته را به عباس جدیدی اختصاص بدهد ولی عملا دست او در پوست گردو قرار گرفت.

ناخرسندی مجری برنامه «حالا خورشید» به این خاطر بود که احساس می‌کرد «هم چوب را خورده و هم پیاز را» زیرا از یک طرف متهم شده بود رپرتاژ آگهی گرفته و می خواهد فضا را به سود عباس جدیدی تغییر دهد تا در انتخابات بعدی شوراها به کار او بیاید و از فشار شدید در فضای مجازی برهد و از سوی دیگر جدیدی نیامد و در پاسخ به تماس او گفت «‌بگویید جدیدی مریض است!» و رشیدپور در برنامه گفت: نمی توانم به مردم دروغ بگویم.

حضور عباس جدیدی و طرح پرسش از او می‌توانست انتقادات قبلی از مجری «حالا خورشید» به خاطر اعلام پیامک « روحش شاد» برای منصور پورحیدری را تحت‌الشعاع قرار دهد و غیبت عمدی او باعث شد مجری «حالا خورشید» هم به خاطر دعوت از عباس جدیدی مورد انتقاد قرار گیرد و در عین همکاران رسانه‌ای او طعنه بزنند که چرا اساسا او دعوت شد؟ آیا با این هدف بود که موضوع پیامک پورحیدری فراموش شود یا تبلیغ جدیدی برای انتخابات بعدی؟

رضا رشیدپور می کوشد با استفاده از سوژه های داغ در فضای مجازی برنامه‌ای متفاوت با کلیشه‌های رایج در صدا و سیما عرضه کند و کسانی را که علاقه چندانی به شبکه‌های داخلی نداشتند دوباره پای تلویزیون ایران نشانده است.

مجری «حالا خورشید» هر‌گونه قصد و غرض تبلیغاتی از دعوت از عباس جدیدی و نیز هدف درآمدزایی از پیامک « روحش شاد» در برنامه روز شنبه را تکذیب کرده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اقای رشیدی پور از مجریان خوب ودوستداشتنی ومحبوب وهنرمنداست که از ارزش ایشان کم نخواهدشد. ولی اقای عباس جدیدی رفتار شما بسیار ناپسند وبدور از اخلاق وبدور ازمردانگی می باشد ونشاندهنده ریا کاری شماست

      پاسخ ها

      • حمید

        در جامعه هردو منفورند.

    • بدون نام

      عباس جدیدی دیگ خیلی وقته از چشم ملت افتاد ...

    • بدون نام

      اي بابا عباس جديدي نه دانش مديريتي داره و نه هيچ دانش سياسي و صرفا بخاطر اينكه اسمي بوده كه مردم قبلا شنيده بودن رفت شوراي شهر...

    • حمید

      چقدر ما بد بختیم که هر انسان بی سوادی میتواند صرفاً بخاطر شهرتش به شورای شهر برود و برای کل جامعه تصمیم بگیرد....

    • ترسو

      خوبيش اينه كه حداقل طرفداراي استقلال و كلا فوتبال رو كه تعدادشونم كم نيست از دست داد و ديگه بايد خواب شوراي شهر رو ببينه !
      جديدي ، با ي ، باي .........

    • بدون نام

      وقتي براي تحصيل كرده ها و كارشناسها كار نيست و مجبورن با مسافركشي و دستفروشي زندگيشون رو بگردونن اونوقت يكي مثل جديدي مياد ميشه يه كاره مملكت و الا آخر.....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج