۴۱۹۳۸۷
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

سه استاندار کشور به دیدار روحانی رفتند

محمدرضا خباز، محمدرضا صالحی و سیدعلی‌اکبر پرویزی، استانداران استان های سمنان، خراسان شمالی و خراسان جنوبی روز دوشنبه به طور جداگانه با رییس جمهوری دیدار و گزارشی را از اقدامات و عملکرد سه ساله استان و تصمیمات اتخاذ شده در روند اجرا و عملیاتی کردن پروژه ها و مصوبات سفر کاروان تدبیر و امید به این استان ها ارائه کردند.

خبرگزاری ایسنا: محمدرضا خباز، محمدرضا صالحی و سیدعلی‌اکبر پرویزی، استانداران استان های سمنان، خراسان شمالی و خراسان جنوبی روز دوشنبه به طور جداگانه با رییس جمهوری دیدار و گزارشی را از اقدامات و عملکرد سه ساله استان و تصمیمات اتخاذ شده در روند اجرا و عملیاتی کردن پروژه ها و مصوبات سفر کاروان تدبیر و امید به این استان ها ارائه کردند.

حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی در این دیدارها بر ضرورت اتمام طرح های نیمه تمام عمرانی و اجرایی و عملیاتی شدن مصوبات سفرهای استانی کاروان تدبیر و امید و همچنین لزوم توجه به توسعه سرمایه‌گذاری، گردشگری و اقتصاد دانش بنیان به منظور رونق اقتصادی و اشتغالزایی جوانان تحصیلکرده در این استان‌ها تاکید و دستورات لازم برای سرعت بخشیدن به این روند را صادر کرد.

رییس جمهوری همچنین بر تلاش مضاعف استانداران در راستای اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی و بهره‌برداری حداکثری از ظرفیت ها و پتانسیل های موجود در این استان ها تاکید کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج