جاباما
۴۱۹۳۹۲
۷ نظر
۵۰۵۹
۷ نظر
۵۰۵۹
پ

بساز و بفروش ها در شبکه خانگی

محمدرضا گلزار و مهناز افشار، رقیب شهرزاد!

همزمان با تولید شهرزاد ۲، سه پروژه سریالی با پیش تولید عظیم و هزینه های ده ها میلیاردی در دست تولید است. سه پروژه که سه سرمایه گذار مستقل دارند. سرمایه گذارانی که دو تای شان خیلی اهل سینما نبوده اند .

هفته نامه تماشاگران امروز - فاطمه پاقلعه نژاد: همزمان با تولید شهرزاد ۲، سه پروژه سریالی با پیش تولید عظیم و هزینه های ده ها میلیاردی در دست تولید است. سه پروژه که سه سرمایه گذار مستقل دارند. سرمایه گذارانی که دو تای شان خیلی اهل سینما نبوده اند اما یکی از دفاتر تولید سریال های جدید البته منتقد بزرگ سریال سازی گروه امامی است و باید دید خودش پروژه جدیدش را با چه تمهیدی می سازد.
محمدرضا گلزار و مهناز افشار، رقیب شهرزاد!
ماه تی تی از جیب حسین آقای هدایتی!
سرانجام او رفت؛ اگرچه قرار است تصویرگستر پاسارگاد و علی اسدزاده سریال ماه تی تی داوود میرباقری را بسازند اما ظاهرا هزینه 10 میلیارد تومانی ساخت این پروژه تاریخی را حسین هدایتی تامین می کند. حسین هدایتی که تقریبا دو سال قبل و بعد از پروژه موفق شاهگوش، به میرباقری و برومند، سه میلیارد تومان داده بود تا در شرایطی که تصویرگستر پروژه ناموفق ابله را با کمال تبریزی استارت زد و شکست خورد، ماه تی تی را بسازند.
میرباقری اما مطمئن بود با سه میلیارد تومان نمی تواند ماه تی تی را بسازد پس مشغول ساخت پروژه دیگری شد. او سراغ دندان طلا رفت. سریالی که خیلی نگرفت و زیر سایه موفقیت شهرزاد محو شد. او دوباره سراغ ماه تی تی آمد. این بار اما وقتی دید خودش و مهران برومند توان ساخت ماه تی تی را ندارند، باز به دفتر تصویرگستر برگشت. سراغ تیم امامی رفت و قرار شد ماه تی تی را در حقیقت به صورت پروژه ای با تصویرگستر کار کنند.
تیم امامی برای ساخت ماه تی تی ابتدا با وزارت ورزش مذاکره کردند تا باکمک دکتر محمد گلزاری، معاون امور جوانان وزارت ورزش هزینه 20 میلیارد تومانی این پروژه را تامین کنند ولی نتوانستند آن را به سرانجام برسانند. برای همین از خیرش گذشتند و بار دیگر سراغ حسین هدایتی رفتند.
محمدرضا گلزار و مهناز افشار، رقیب شهرزاد!
هدایتی سه میلیارد از پولش در این پروژه خوابیده بود و حالا با او توافقی ۱۰ میلیارد تومانی کرده اند. هدایتی البته تجارتی قدیمی با امامی داشته و حتی تبادلات مالی مرتبط با امامی در پروژه ای که حالا برایش دردسرساز شده هم داشته، اما این تاجر که به عابربانک پرسپولیس معروف شده، مشکلی برای ادامه فعالیت ندارد. او در مذاکراتش با تصویرگستر پذیرفته حقوق معنوی پروژه را به عنوان سرمایه گذار داشته باشد اما کار ار اسدزاده بسازد.
تیم میرباقری در تولید کمی جلوتر از شهرزاد و پروژه های دیگر این روزهای شبکه نمایش خانگی هستند. آنها که ستاره های جوان و کم هزینه ای مثل امیر جدیدی را در کارشان دارند، پروژه را نه به نام تصویرگستر که به نام شخص علی اسدزاده ثبت کرده اند تا در صورت ایجاد مشکل برای تصویرگستر، کار نخوابد.
آنها فعلا دارند کار را پیش می برند و بسیار به موفقیت امید دارند اما این استرس پرونده جنجالی صندوق فرهنگیان مثل کابوس همراه شان هست.
آقای منتقد و دامادش سریال می سازند
مصطفی کیایی چند ماه قبل اولین بار در گفت و گو با «تماشاگران امروز» پرده از پروژه جدید کاری اش برداشت. کار گردان کار موفق بارکد، بعد از ساخت چند فیلم پرفروش گفت می خواهد برای شبکه نمایش خانگی سریالی اکشن بسازد. یک کارهیجانی که مطمئن است موفق می شود. او که آن موقع جزییات بیشتری از پروژه اش نگفت، این روزها سخت درگیر نگارش فیلم نامه جدیدش است. اما کار او را قرار است دفتر فیلمسازان بسازد. معراجی که داماد غلامرضا موسوی است.
غلامرضا موسوی در هفته های گذشته بزرگترین منتقد روند ورود پول های بی حساب و کتاب به شبکه نمایش خانگی بوده است و امامی و شهرزاد و کارهایی از این دست را راهی برای پلو شویی معرفی کرده و جنجالی به پا کرده است.
او به عنوان عضو هیات عامل اتحادیه تهیه کنندگان، قصد دارد خودش با تیم کیایی و بهرام رادان و رفقای شان، وارد این بازار شود. او گفته در این سریال ها نباید دستمزد خارج از عرف پرداخت شود و باید دید در سریال خودش هم پای حرفش می ایستد؟
گروه سازنده برای آغاز رسمی این سریال منتظر پایان مرحله نگارش هستند. این کار به احتمال فراوان از اسفندماه استارت می خورد.
محمدرضا گلزار و مهناز افشار، رقیب شهرزاد!
هادی رضوی و دوستان!
سرمایه گذار پیشین شهرزاد برای کار جدید، سرمایه اش را دست سعید ملکان پسرده است. او هم رفته با بهرام توکلی به توافق رسیده تا کارگردان پرسه در مه بعد از چند فیلم سینمایی در ریتم تند، آماده ساخت درامی اجتماعی شود. رضوی در گفت و گویش با «تماشاگران» از روایت عاشقانه اجتماعی این سریال گفته بود که قرار است در جم و شبکه های ماهواره ای را تخته کند. این فیلم نامه اما هنوز خیلی پیش نرفته چون ملکان سخت درگیر ساخت پروژه جدید سعید روستایی، کارگردان فیلم «ابد و یک روز» برای جشنواره فجر است.
کاری که همین چند روز قبل فیلم نامه اش نهایی شده و در مرحله جذب بازیگر است. بهرام توکلی هم همین حالا درگیر ساخت فیلم سینمایی جدیدش برای جشنواره است و این دو اقلا تا بهمن ماه درگیر این کارها هستند. البته طوری که رضوی می گفت، این سریال بلافاصله پس از تولید، مونتاژ و پخش می شود و قرار است بخش های زیادی از ساختش در خارج از ایران اتفاق بیفتد.
برای این گروه سازنده، همزمانی توزیع سریال شان با شهرزاد، احتمالا در اولویت است، چون رضوی گفته بود: «این ایده ای که ما در سر داریم حتما در رقابت با هر پروژه ای موفق می شود.»
محمدرضا گلزار و مهناز افشار، رقیب شهرزاد!
منوچهر هادی، مهدی گلستانه و آب معدنی!
مهدی گلستانه برای سریالی عاشقانه که دو ماهی است استارت خورده، کلی ستاره جمع کرده. از رضا گلزار و مهناز افشار که بار دیگر بعد از پروژه موفق آتش بس و سریال ناکام عشق تعطیل نیست بیژن بیرنگ، قرار است زوج هم باشند گرفته تا ساره بیات، پانته آ بهرام، بهاره کیان افشار، حمیدرضا پگاه، فرزاد فرزین، علیرضا زمانی نسب، حسین یاری، مسعود رایگان و هومن سیدی.
او برای کارگردانی کار هم سراغ منوچهر هادی رفته که امسال را با فروش بی نظیر «من سالوادور نیستم» آغاز کرد. او کار پرهزینه اش را به کمک یک شرکت تولید آب معدنی، می سازد. شرکتی که هولدینگی تجاری با داشتن بیش از ۱۶ زیرمجموعه معروف است. باید دید این پروژه نجومی با هنرپیشه های میلیاردی مثل گلزار موفق خواهدشد یا نه.
محمدرضا گلزار و مهناز افشار، رقیب شهرزاد!
آقای سوپراستار رکورد می شکند!
رضا گلزار دوباره رکورد دریافت دستمزد را می شکند. او که بی شک تبلیغاتی ترین چهره سینمای ایران است، همین حالا با چند برند خارجی روی بیلبوردهاست. از هایپ تا یک آداسم و این اواخر ساعت لوندویل. گلزار که حالا فیلم خشکسالی و دروغ را روی پرده دارد، به زودی قرار است برای بازی در سلام بمبئی خبرساز شود. این بازگشت او روی پرده سبب شده تا دوباره روی بورس باشد و قیمتش بالا برود.
قراردادهای تبلیغاتی او در این سال ها همیشه بالاتر از همه هم صنفانش بوده است. گلزار برای بازی در پروژه عاشقانه درآمد میلیاردی خواهدداشت و قرار شده در تمام این کار، یک اسپانسر شخصی هم داشته باشد. او قرار است در طول این پروژه ساعت لوندویل بر دست داشته باشد. ساعتی که بسته شدنش به دست گلزار، گفته شده، دو میلیارد تومان درآمد به همراه خواهدداشت. رقمی که هم برای پروژه و هم برای گلزار، یک رکوردشکنی محسوب می شود!
محمدرضا گلزار و مهناز افشار، رقیب شهرزاد!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      قصه مهمترین عامل موفقیت شهرزاد بود و فکر نمی کنم هیچ کدوم از اینا قصه ای هم تراز شهرزاد داشته باشن

    • بدون نام

      بازیگرای هیچ کدومم شهاب حسینی و ترانه علیدوستی نمیشن... کمتر بازیگری پیدا میشه که هم کیفیت هم محبوبیت داشته باشه

    • بدون نام

      هر کاری هم بکنن هیچی کاری جای شهرزاد رو نمیگیره ،گلزار وافشار هم دو بازیگر تجاری هستن اینو همه میدونن اصلا نمیشه بازیشونو با شهاب حسینی وترانه علیدوستی وبقیه بازیگرای شهرزاد مقایسه کرد ،همه بازیگرای شهرزاد حتی کسایی که نقشهای فرعی داشتن خیلی حرفه ای وقابل باور بازی میکردن ودلیل موفقیت شهرزاد همین بود البته در کنار قصه ی قشنگش

    • بدون نام

      رضا گلزار میترکونه

    • ماهان

      عشقه سوپر استار ایران محمد رضا گلزار

    • سیاووش

      دو بازیگر کلیشه ای،که هیچ وقت نمیتوانند ،محبوب باشند،،شهاب و علیدوستی کجا،،،این دو بازیگر تکراری(گلزار و افشار) در نقش ها کجا،،،

    • بدون نام

      هیچی جای شهرزادو نمیگیره! شهرزاد برای سن ما یه نوستالژی شد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج