جاباما
۴۱۹۸۰۲
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

آخرین خبرها از فصل دوم «اتفاقات عجیب»

سریال «اتفاقات عجیب» که با فصل اولش توانست بازخوردهای خوبی را از مخاطبین و منتقدها دریافت کند، برای فصل دوم تمدید شده و حالا گروه فیلمبرداری برای گرفتن صحنه‌های جدید عازم آتلانتا در ایالت جورجیا شده‌اند.

وب‌سایت فیلم نت نیوز: سریال «اتفاقات عجیب» که با فصل اولش توانست بازخوردهای خوبی را از مخاطبین و منتقدها دریافت کند، برای فصل دوم تمدید شده و حالا گروه فیلمبرداری برای گرفتن صحنه‌های جدید عازم آتلانتا در ایالت جورجیا شده‌اند.
آخرین خبرها از فصل دوم «اتفاقات عجیب»

نت‌فلیکس با انتشار عکسی از بازیگران نوجوان سریالش در توییتر، خبر از شروع تولید فصل دوم داده و زمان پخش آن را سال آینده اعلام کرده است. در این تصویر سیاه و سفید که منتشر شده، علاوه بر بازیگران اصلی فصل یک، دو بازیگر جدیدی که به فصل دوم ملحق می‌شوند هم حضور دارند: سدی سینک، که قرار است نقش دختربچه‌ای با گذشته‌ای مرموز به نام مکس را بازی کند، و ستاره‌ی power rangers، داکره مونتگومری، در نقش بیلی، برادر ناتنی مکس که شخصیتی خشن و غیر قابل پیشبینی دارد حضور دارد. هر چند در این تصویر خبری از بازیگران بزرگسال سریال نیست، اما حضور وینونا رایدر و دیوید هاربور در فصل دوم تایید شده است.
آخرین خبرها از فصل دوم «اتفاقات عجیب»

سریال «اتفاقات عجیب» ساخته‌ی برادران دافر، روایتگر چهار پسر نوجوان است که ناخواسته درگیر ماجراهای گروهی از دانشمندان و آزمایش‌های پر رمز و رازشان می‌شوند. برادران دافر بارها از فیلم‌های علمی خیالی دهه‌‌های ۷۰ و ۸۰ و فیلم‌های استیون اسپیلبرگ به عنوان منبع الهامشان یاد کرده‌اند و تاثیر این علاقه‌ی آن‌ها را می‌توان در بخش‌های متعدد سریال مشاهده کرد.

فصل اول «اتفاقات عجیب» در جولای ۲۰۱۶ و در هشت قسمت از شبکه‌ی اینترنتی نت‌فلیکس پخش شد و توفیق نسبی به دست آورد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج