۴۱۹۸۲۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

هیلاری کلینتون نخستین طعم پیروزی را چشید

«بوستون گلوب» گزارش داد رای گیری در روستای ۷۰ نفره «دیکسویل ناچ» (Dixville Notch) واقع در ایالت نیوهمپشایر که از سال ۱۹۶۰ بطور سنتی نخستین نقطه آغاز رای گیری انتخابات ریاست جمهوری آمریکاست، انجام و «هیلاری کلینتون» نامزد دمکرات ها در این حوزه انتخابیه برنده شد.

خبرگزاری ایرنا: «بوستون گلوب» گزارش داد رای گیری در روستای ۷۰ نفره «دیکسویل ناچ» (Dixville Notch) واقع در ایالت نیوهمپشایر که از سال ۱۹۶۰ بطور سنتی نخستین نقطه آغاز رای گیری انتخابات ریاست جمهوری آمریکاست، انجام و «هیلاری کلینتون» نامزد دمکرات ها در این حوزه انتخابیه برنده شد.
این تارنمای خبری آمریکایی نوشت: رای گیری نیمه شب سه شنبه به وقت محلی در «دیکسویل ناچ» آغاز شد و از هشت رایی که به صندوق انداخته شد، کلینتون توانست چهار رای به دست آورد.

دونالد ترامپ نیز دو رای و 'گری جانسون' نامزد حزب لیبرترین نیز یک رای به دست آوردند .

بوستون گلوب افزود: یک رای نیز در این روستا به 'میت رامنی' نامزد شکست خورده حزب جمهوریخواه درانتخابات 2012 میلادی، داده شده است.
این تارنمای خبری آمریکایی اضافه کرد: رای گیری در دو شهر 'هارتز لوکیشن' (Hart's Location) و 'میلس فیلد' (Millsfield)در ایالت نیوهمپشایر نیز پس از دیکسویل ناچ آغاز شده است.
دیکسویل ناچ روستایی کوچک با جمعیتی بیش از 70 نفر واقع در شمال ایالت نیوهمپشایر در نزدیکی مرز کانادا است که از سال 1960 میلادی تاکنون بطور سنتی نخستین نقطه آغازین رای گیری ریاست جمهوری آمریکا بوده است.
امروز سه شنبه هشتم نوامبر 2016 (18 آبان 1395)، پنجاه و هشتمین دوره انتخابات ریاست جمهوری آمریکا برای گزینش چهل و پنجمین رئیس جمهوری این کشور برگزار می شود که از میان شش نامزد این انتخابات، دو نامزد دمکرات ها و جمهوریخواهان یعنی هیلاری کلینتون و دونالد ترامپ در کانون توجه رسانه های دنیا بوده اند.

همزمان با انتخابات ریاست جمهوری، پنج انتخابات دیگر برای تعیین نمایندگان، سناتورها، فرمانداران، شهرداران و مجالس ایالتی نیز امروز برگزار می شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج